Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes, jongens,concerten en geluk.

Pagina's : [1] 2

Himieto_zinador
14-04-2004, 22:10

Veel meiden hebben hun vertrouwen in mannen verloren, omdat ze constant worden gedumpt. Ik vind dat de schuld dan niet alleen bij de mannen ligt, maar ook bij de vrouwen, want ze verkopen zich vaak goedkoop. Kijk maar naar dat feestje van de maaspoort van afgelopen keer. Ik heb veel meiden ( sletten ) :traan1: en jongens ( bezems ) :fucyc: gezien die elkaar hun telefoonnummer geven. Denken die meiden nou echt dat ze hun droomprins op een raiparty/concert zullen treffen.Zijn ze echt zo stom. Als je alleen al buiten een kijkje neemt op de parkeerplaats, alleen maar top auto's zoals mercedes en bmw's. :schrik: De meeste van die jongens zijn loverboy's/pooiers en drugsdealers. Na een tijdje raken die meiden ( potentiele hoeren) :jammer: verliefd op 1 van die jongens en belanden ze in de prostitutie. En je hebt ook nog eens van die normale jongens, die ook op zo'n feestje komen en mooie vrouwen ( sletten ) zien en gelijk aankomst thuis, haasten ze zich naar de pc en openen ze topics over die sletten..ongelooflijk zeg......waar gaat dit heen. :jammer: Kortom: Goede vrouwen ontmoet je niet op concerten, goede mannen ontmoet je daar ook niet. Dit leven is maar voor even, knoop dat goed in je oren. Heb ik gelijk of niet?......

Miss_wild
14-04-2004, 22:11
yep wallah u heeft bij deze gesproken.....

HEX
14-04-2004, 22:14
Ja ik geef je groot gelijk :goedzo:

Bachelorette
14-04-2004, 22:17
jaaa jaaa wie goed doet, goed ontmoet soort zoekt soort dat weten we nu wel.....:)

DOUKALIA18
14-04-2004, 22:17

ik ben ook naar dat feest geweest in de maaspoort in december was dat toen , wat ik daar zag wat die meiden aanhadden ( niet allemaal) was gewoon niet normaal! Ik ging met 3 andere vriendinnen we gingen voor de muziek niet voor een nummer etc. we hebben gelachen en zijn daarna lekker naar huis gegaan. En dat ik daar Mr. Right niet zal vinden dat had ik ook wel door want die heb ik al gevonden, maar sommige mensen gaan met de verkeerde gedachte naar zo'n feest!

OujDa_LaDy
14-04-2004, 22:59
Pff Sinds Wanneer Is Een Concert Een Marokkaanse Datingsplekje..:jammer:

Sweet_Yasmin
15-04-2004, 08:58
Origineel gepost door Himieto_zinador Veel meiden hebben hun vertrouwen in mannen verloren, omdat ze constant worden gedumpt. Ik vind dat de schuld dan niet alleen bij de mannen ligt, maar ook bij de vrouwen, want ze verkopen zich vaak goedkoop. Kijk maar naar dat feestje van de maaspoort van afgelopen keer. Ik heb veel meiden ( sletten ) :traan1: en jongens ( bezems ) :fucyc: gezien die elkaar hun telefoonnummer geven. Denken die meiden nou echt dat ze hun droomprins op een raiparty/concert zullen treffen.Zijn ze echt zo stom. Als je alleen al buiten een kijkje neemt op de parkeerplaats, alleen maar top auto's zoals mercedes en bmw's. :schrik: De meeste van die jongens zijn loverboy's/pooiers en drugsdealers. Na een tijdje raken die meiden ( potentiele hoeren) :jammer: verliefd op 1 van die jongens en belanden ze in de prostitutie. En je hebt ook nog eens van die normale jongens, die ook op zo'n feestje komen en mooie vrouwen ( sletten ) zien en gelijk aankomst thuis, haasten ze zich naar de pc en openen ze topics over die sletten..ongelooflijk zeg......waar gaat dit heen. :jammer: Kortom: Goede vrouwen ontmoet je niet op concerten, goede mannen ontmoet je daar ook niet. Dit leven is maar voor even, knoop dat goed in je oren. Heb ik gelijk of niet?...... Je hebt helemaal gelijk!! :zwaai:

heartbreak
15-04-2004, 10:39
je hebt groot gelijk!! als ik naar zo'n feest ga dan ga ik voor het feest de muziek en de gezelligheid met me vriendinnen en niet voor de boys, en ben trouwens al voorzien dus gaat het feestje al helemaal niet door.. :D

Lady_moi
15-04-2004, 10:44
Tuurlijk nie Een goede man komt bij u vader of vind je in de moskee

lailalial
15-04-2004, 13:06
wollah je hebt echt goe gesproken echt waar allee beslama xxxjes

terrorist2
15-04-2004, 13:19
Origineel gepost door Lady_moi Tuurlijk nie Een goede man komt bij u vader of vind je in de moskee zeg dat niet te snel hoevel marokkaanen gaan naar de moskee en daarna bolletjes verkopen ik ken er veel dus ja

MissSara
16-04-2004, 22:53
Ik ben het aan de ene kant helemaal met je eens Meneertje....maar aan de ander kant ben ik het ook wel eens met sam_samira. Ik ga zelf ook af en toe naar concerten...en TOTAAL niet om mijn Telefoon nummer rond te laten zwerven in één of andere telefoon van één of andere jongen. Ik ga daarom ook NOOIT naar Marokkaanse concerten, omdat ik weet dat ALLE Marokkaanse jongens zullen denken dat je een sl*tje bent. En dat zijn niet alle meiden......En voor de damens en heren die wel met de intentie gaan om hun nummers te wisselen??.....Tja??...ga vooral je gang, want je zult je toch niets aan trekken van wat ik of pietje van je vind, dus het heeft geen nut om al deze mensen op hun vingers te tikken.

LellaOuarda
16-04-2004, 23:21
sorry hoor maar ik geef je echt gelijk :goedzo:

amira_roosje
16-04-2004, 23:32
ik ben nog nooit naar een concert gegaan maar ik wil wel is gaan maar voor de muziek is da echt erg als je er naar toe gaat ik bedoel gaat dan iedereen iets slecht over je denken groetjes amira

miss_classe
17-04-2004, 00:31

jaja allemaal wijze praatjes en nu nog daden

Pagina's : [1] 2