Bekijk originele versie : Kalverliefde onder de Marokkanen.
JudgmentDaY
14-04-2004, 21:18
Jongelui van tegenwoordig krijgen snel de "vlinders" in hun buikjes. Vaak zijn ze jong, naief en lopen met het gedachte rond dat zij ware liefde gevonden hebben. Ook de woorden als, ik hou van je komt er heel makkelijk bij ze uit.
Mijn vraag is: hoeveel waarde kan je hechten aan kalverliefde? Is er een regel, wanneer je mag zeggen: ik hou van je? Weten vele wel wat het betekent?
:zwaai:
Chatefemqemamu
14-04-2004, 21:32
kalverliefde - kalver = zware understatement.
nikste kalveren, koeien en runderen zijn t!!!
krijg erg last van ouderlijke sypmtomen als ik een15 -jarige hoor zeggen "jah ik hield egt van hem/haar" *klappen!*
ik_oke_is
14-04-2004, 21:33
Origineel gepost door JudgmentDaY
Jongelui van tegenwoordig krijgen snel de "vlinders" in hun buikjes. Vaak zijn ze jong, naief en lopen met het gedachte rond dat zij ware liefde gevonden hebben. Ook de woorden als, ik hou van je komt er heel makkelijk bij ze uit.
Mijn vraag is: hoeveel waarde kan je hechten aan kalverliefde? Is er een regel, wanneer je mag zeggen: ik hou van je? Weten vele wel wat het betekent?
daar ben ik het nu eens voor de volle 100% mee eens :maf:
JudgmentDaY
14-04-2004, 21:44
Gewoon Slappen dus. Maar geef eens antwoord op mijn vragen, wil je.
ik_oke_is
14-04-2004, 21:59
Gewoon Slappen dus. Maar geef eens antwoord op mijn vragen, wil je.
heb geen zin ;
vraag het morgen nog eens ;
heb liefdesverdriet nu :maf:
Moeskiela
14-04-2004, 22:02
:0 Ik vind dat mensen te snel ik hou van je zeggen, ik krijg het in ieder geval niet over mijn lippen.
Mijn theorie is dat jongeren niet van elkaar kunnen houden, als je getrouwd bent vind ik dat je kan zeggen ik hou van je!
Waarom? Heel eenvoudig jongeren kunnen niet van elkaar houden, ze weten niet eens wat het is als je het zo snel over je lippen krijgt!!
JudgmentDaY
14-04-2004, 22:07
Origineel gepost door ik_oke_is
heb geen zin ;
vraag het morgen nog eens ;
heb liefdesverdriet nu :maf:
Jammer.
Dacht aan kalverstraat liefde............. :rolleyes:
serieus.............d8 ik echt
Er wordt gezegd dat er in LIEFDE & OORLOG alles veroorloofd is, zo ook het makkelijk uitbrengen van grote (mensen) woorden als 'ik hou van je'.
Houden van is voor veel mensen als je het aan ze vraagt iets onbekends of ze weten geen antwoord te geven en schilderen het af als iets onbeschrijfbaars.
Terwijl ik onder houden van versta: Zoveel geven om iemand, dat je je leven geeft voor diegene...
corrigeer me als ik fout ben
Lady_moi
15-04-2004, 11:13
Jongelui van tegenwoordig?? Hoe oud zijde gij misschien??
Trouwens nie veralgemenen das nie goe.
En kifech waarde?? Ge moet iedereen gelijk behandelen zowel jong als oud.
Sommigen kennen inderdaad de waarde nie van die zin.
Maar dat vind ge ook bij de "ouderen"
marjam123
15-04-2004, 11:22
Origineel gepost door Chaos
Er wordt gezegd dat er in LIEFDE & OORLOG alles veroorloofd is, zo ook het makkelijk uitbrengen van grote (mensen) woorden als 'ik hou van je'.
Houden van is voor veel mensen als je het aan ze vraagt iets onbekends of ze weten geen antwoord te geven en schilderen het af als iets onbeschrijfbaars.
Terwijl ik onder houden van versta: Zoveel geven om iemand, dat je je leven geeft voor diegene...
helemaal mee eens! voor mij is houden van: geven om iemand en je leven geven voor diegene (mocht dat nodig zijn)
je hebt alles over voor je liefje. je respecteert elkaar no matter what. je kunt niet zonder elkaar... je helpt elkaar wanneer dat nodig is... je voelt elkaar aan... je bent gewoon voor elkaar gemaakt!
je hebt maar oog voor 1 iemand! niemand kan aan diegene tippen!!!
xxx
JudgmentDaY
15-04-2004, 17:03
Origineel gepost door Kais
Dacht aan kalverstraat liefde............. :rolleyes:
Die heb je ook. Vergeet de dam en nieuwedijk niet.
JudgmentDaY
15-04-2004, 17:04
Origineel gepost door Chaos
Je bent warm;)
JudgmentDaY
15-04-2004, 17:06
Origineel gepost door Lady_moi
Jongelui van tegenwoordig?? Hoe oud zijde gij misschien??
Trouwens nie veralgemenen das nie goe.
En kifech waarde?? Ge moet iedereen gelijk behandelen zowel jong als oud.
Sommigen kennen inderdaad de waarde nie van die zin.
Maar dat vind ge ook bij de "ouderen"
Ik ben een stuk ouder dan jou belgische jongedame;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.