Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil aub invullen??

soemia
23-04-2009, 20:55

Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? …………………………………………†¦.. …………………………………………†¦.. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ ……………………………

Ain_soukhna
23-04-2009, 21:02
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? …………………………………………†¦.. …………………………………………†¦.. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Nee………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ ………………………… :)

Tyfoon
23-04-2009, 22:11
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? Student/eigen onderneming Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦ aub

_Princes_
24-04-2009, 00:27
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? Financieel Assistent …………………………………………†¦.. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………….

Skietzo_V7
24-04-2009, 00:33

[QUOTE=soemia;64278762]Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? Student/ondernemer. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen.C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Nee, ik heb er geen last van. QUOTE]

DimeQ
24-04-2009, 00:44
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? part-time office job Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Nee…………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………… Alstu.

N_and_S
24-04-2009, 09:28
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? administratief medewerkster………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦.. …………………………………………†¦.. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Ja voor diegene die hun baan verliezen en hun huis niet verkocht krijgen!…………………………………… …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ :) :)

Dienaar30
24-04-2009, 09:45
[QUOTE=soemia;64278762]Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee[/B] Wat is uw beroep? Financieel administratie, Boekhouding …………………………………………†¦.. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Helemaal niet AUB meid;)

Ahlem_19_84
24-04-2009, 15:27
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? Teamleider & pedagoge Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Nee………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ …………………………………………†¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â €¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦ ……………………………… AJB :goedzo:

miriampje10
24-04-2009, 15:42
Enquête Kredietcrisis: Wat is uw geslacht? A: Man B: Vrouw Binnen welke leeftijdcategorie valt u? A: 16-21 B: 21-28 C: 28-40 D: 40-65 E: 65-90 Bent u zich ervan bewust dat Nederland zich in een economische crisis bevindt? A: Ja B: Nee Volgt u de ontwikkelingen van de crisis via de media? A: Nee, ik ben er totaal niet mee bezig. B: Een beetje C: Ja, ik volg de ontwikkelingen nauwlettend. Bent u werkloos? A: Ja B: Nee Wat is uw beroep? Administratief medewerker…………………………………⠀¦â€¦â€¦â€¦.. …………………………………………†¦.. Heeft u op uw werk last van de crisis? A: Ja B: Nee Bent u bang om uw baan te verliezen door toedoen van de crisis? A: Nee, totaal niet, ik maak me geen zorgen. B: Een beetje, ik denk niet dat ik snel ontslagen zal worden, maar ik maak me wel een beetje zorgen. C: Ja, ik maak me zorgen. Merkt u dat u er door de crisis financieel op achteruit gaat(is uw koopkracht gedaald?)? A: Nee. B: Een beetje C: Ja. Zo ja, wat zorgt er het meest voor dat u er financieel op achteruit gaat? A: Hogere rente maandlasten. B: Pensioen te korten. C: Minder inkomen uit beleggen. D: Anders, namelijk:….. Bent u vanwege de crisis gaan bezuinigen? A: Ja B: Nee Bent u bang dat u financiële problemen zult krijgen door toedoen van de crisis? A: Ja B: Nee Heeft u er vertrouwen in dat de overheid de crisis zal oplossen? A: Ja B: Nee Verwacht u dat de crisis lang zal gaan duren? A: Nee, ik denk dat het snel afgelopen zal zijn. B: Ja, ik denk dat er niet snel een oplossing zal komen. C: ik weet het niet. Zit u er persoonlijk mee dat er een economische crisis is? Ja, zeker als dit erger wordt.