Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou di kunnen zijn: opeens moeilijk kunnen ademen en bewegen alsof je vast zit?

girlmagreb
23-04-2009, 14:45

het lijkt volgens mij ook alsof je vast zit

Halima29
23-04-2009, 15:03
Ik heb daar soms ook last van net of mijn hart dicht sluit ofzo ik kan het gevoel niet uitleggen, maar breng een bezoekje aan de dokter. ;)

girlmagreb
23-04-2009, 15:14
Ik heb daar soms ook last van net of mijn hart dicht sluit ofzo ik kan het gevoel niet uitleggen, maar breng een bezoekje aan de dokter. ;) bedankt verdere reacties please

sgatjuh
23-04-2009, 15:20
k heb dat ook somss k weet precies wat je bedoeld meid

_SiLeNCe_
23-04-2009, 16:46

bid je ?

abu3uqba
23-04-2009, 19:00
Het schijnt dat veel mensen hier last van hebben in de hele wereld het wordt in amerika "witch sitting" genoemd maar het is bekend uit literatuur uit de hele wereld,somiggen hebben verklaard een entiteit in de kamer gevoeld te hebben die in de kamer was en somiggen spraken over iemand met een smerige geur die uit zijn mond kwam allaahu a3lam persoonlijk denk ik dat t een jinn is die mensen gewoon lastig valt niks om je druk om te maken hoor ,ik heb t ook een aantal malen meegemaakt en het ging weg wanner ik Qoraan las ,en daar zit t em ..je moet voor je gaat slapen wudhuu doen en ayaat al-kursi lezen want dan zal geen shaytaan je lastig vallen ook kun je een kommetje van je hand maken 3keer lichtjes spugen en de 3 laatste suras van de koran erin lezen en dan met je handen over je lichaam wrijven tot waar je handen kunnen komen herhaal dit 3 keer . Maar maak je niet druk de plan van shaytaan is zwak...