Bekijk originele versie : Salam mensen,
vrouwtje24
22-04-2009, 23:28
Salam,
Ik heb echt elke dag hoofdpijn kan niet eens slapen en medicijnen helpen niet. Wat kan ik hier aan doen? De dokter kan er niks aan doen en ik heb migraine:maf:
FunkyCurls
22-04-2009, 23:56
Had je dit ook al voordat je met Sonja begon?
vrouwtje24
23-04-2009, 07:52
Had je dit ook al voordat je met Sonja begon?
Hey meid,
ja dit had ik daarvoor ook al.
..DesertFlower..
23-04-2009, 16:08
Gember thee maken schijnt goed te zijn tegen migraine..
Ik heb het ook en heb dat als tip gehad van een broeder die arts (of in opleiding) is.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2537267
Dit is de topic..Allah ishafiek meid.
oujdiy_lady
23-04-2009, 16:13
pijn aan een kant of aan beide kanten van het hoofd? waar precies?
RabiaTetouan
23-04-2009, 16:21
Heb je al wel eens imigran van de dokter gekregen dat is voor mij althans een wonder middel!
( en laat je hb is nakijken daar kun je ook migraine van krijgen )
..DesertFlower..
23-04-2009, 16:26
Heb je al wel eens imigran van de dokter gekregen dat is voor mij althans een wonder middel!
( en laat je hb is nakijken daar kun je ook migraine van krijgen )
Bij hielp die echt niet.. Werd er heel beroerd van:(
RabiaTetouan
23-04-2009, 16:44
Bij hielp die echt niet.. Werd er heel beroerd van:(
Had ik ook de eerste keer kreeg zelfs hartkloppingen:moe: Maar uiteidelijk is het wel echt mijn wondermiddel geworden.
Ik hoop dat jij het ook nog zult vinden:)
..DesertFlower..
23-04-2009, 16:52
Had ik ook de eerste keer kreeg zelfs hartkloppingen:moe: Maar uiteidelijk is het wel echt mijn wondermiddel geworden.
Ik hoop dat jij het ook nog zult vinden:)
OW dus dat had jij ook..?:eek:
Vond het zo eng..:(
Hoelang erna ging dat over..? Dat zijn toch die pillen die je maar 1 in de 12 uur ofso mag nemen..?
Thnx amien..
RabiaTetouan
23-04-2009, 17:01
OW dus dat had jij ook..?:eek:
Vond het zo eng..:(
Hoelang erna ging dat over..? Dat zijn toch die pillen die je maar 1 in de 12 uur ofso mag nemen..?
Thnx amien..
Ik had al op zeer jonge leeftijd last van migraine. Ik kreeg toen op een gegeven moment imigrain en kreeg toen hartkloppingen, last van duizeligheid e.d.. heb ze toen niet meer ingenomen (was ook zo geschrokken) een paar jaar later was het echt niet meer houdbaar en heb ik het op aandringen van de neuroloog opnieuw geprobeerd, dit maal minder sterk. Nou toen hielp het eigenlijk meteen en had ook geen klachten meer. en aan 1 pil van 25 mg heb ik nu echt genoeg en haald de scherpte van de hoofdpijn weg. Gelukkig heb ik nu nog heel weinig last van migraine.
:kus:
vrouwtje24
23-04-2009, 20:40
dank jullie wel mensen
het begint bij mij meestal links en loopt dan over mijn hele hoofd
..DesertFlower..
23-04-2009, 20:52
Ik had al op zeer jonge leeftijd last van migraine. Ik kreeg toen op een gegeven moment imigrain en kreeg toen hartkloppingen, last van duizeligheid e.d.. heb ze toen niet meer ingenomen (was ook zo geschrokken) een paar jaar later was het echt niet meer houdbaar en heb ik het op aandringen van de neuroloog opnieuw geprobeerd, dit maal minder sterk. Nou toen hielp het eigenlijk meteen en had ook geen klachten meer. en aan 1 pil van 25 mg heb ik nu echt genoeg en haald de scherpte van de hoofdpijn weg. Gelukkig heb ik nu nog heel weinig last van migraine.
:kus:
Hamdoellilah dat het helpt meid.. Ben blij voor je want ik weet hoe erg het is..:( Thnx voor de uitleg:kus:
waarom probeer je lavendelolie niet eens,gebruik het ook altijd bij migraine en gewoon hoofdpijn
oujdiy_lady
24-04-2009, 10:11
pijn aan een kant of aan beide kanten van het hoofd? waar precies?
waarom geef je geen antwoord op deze vraag?? het is heel belangrijk, omdat als de pijn aan beide kanten is, dan is het GEEN MAIGRAINE!!! Dus dan maar naar de huisarts!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.