Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou jij doen als je vriend of vriendin of man of vrouw overlijd

terrorist2
14-04-2004, 18:28

nou

NadoriAmin
14-04-2004, 18:32
Dit wens je niemand toe, maar wat ik zou doen weet ik niet. Mr k hoop dit ook nooit te weten ;) De groeten, Amin

Miss9
14-04-2004, 18:37
Insallah zal ik nooit spreken over dit inderwerp uit ervaring... Maar mocht mijn man overlijden, dan zal ik denk ik nooit een ander meer trouwen...

7eloua
14-04-2004, 18:41
Als mijn man zou sterven... dan was zijn dag gekomen en zo heeft Allah ta3ala het gewild, ik zou denk ik heel veel verdriet hebben aangezien ik best gevoelig ben en dingen niet snel van me af kan zetten (als het om dit soort onderwerpen gaat) zal het waarschijnlijk een tijd duren voordat ik mijn emoties in bedwang zou kunnen houden denkende aan mijn man. Je weet nooit hoe je op zo'n moment zou reageren, maar het beste is om je zo kalm en rustig mogelijk proberen te houden zoals het een echte moslim(a) betaamt. Aangezien ik me erg gehecht kan raken aan mensen die iets voor mij betekenen zal het zijn alsof ik een deel van mezelf verloren heb en kan ik mezelf alleen nog maar troosten door in mijn hoofd te houden dat het geen verlies is aangezien dit leven maar tijdelijk is en hij voor altijd in mijn hart blijft....het leven gaat door totdat het eindigt (klinkt logisch :o ).....

zoubida
14-04-2004, 19:09

:rolleyes: Ik zou huilen en huilen en alleen aan hem denken. Maar ja zoals ze dat zeggen 'life goes on'.... Hem vergeten zou ik nooit doen. Hij zou altijd een plekje in mijn hart blijven hebben....

MiniMeisje
14-04-2004, 19:11
Ook doodgaan :(

angeldream
14-04-2004, 19:16
Iedereen gaat dood.. Maar als hij overlijdt op een jonge leeftijd zou ik HUILEEEEEEEEEENNN ook trouwens als hij op een oudere leeftijd overlijdt:huil:

Lady_moi
14-04-2004, 19:19
Ik zou echt lang treuren :( Allahyehfed ik kweet echt nie Het idee dat hij in goede handen is zal me misschien beetje troosten

7eloua
14-04-2004, 19:26
Origineel gepost door zoubida :rolleyes: Ik zou huilen en huilen en alleen aan hem denken. Maar ja zoals ze dat zeggen 'life goes on'.... Hem vergeten zou ik nooit doen. Hij zou altijd een plekje in mijn hart blijven hebben.... Sorry even een vraagje hoor...zijn die rolleyes voor mijn berichtje bedoeld? Was just wondering :)