Bekijk originele versie : SCHANDAAL: KONING MO de VIe VERSPILT GELD VAN HET VOLK !!!!!
Geplaatst: 04-11-2002 (10:29)
Diddy viert koninklijke verjaardag
Puff Daddy houdt van een goed feestje. Dat bleek wel na de MTV Video Music Awards, toen hij voor 1500 genodigden 'The Greatest Party Of All Time' organiseerde.
Maar voor zijn 33-ste verjaardag gaat Diddy een stapje verder. De koning van Marokko heeft aangeboden het vijf-daagse feest te organiseren. Vanuit de hele wereld vertrekken volgende maand vliegtuigen met gasten naar Marokko om daar de bescheiden 'borrel' bij te wonen.
Details over het feest, dat ongeveer 1 miljoen dollar gaat kosten, wilde een woordvoerder van Diddy nog niet kwijt, aangezien koning Mohammed VI daar op heeft aangedrongen.
www.puffdaddy.com
WAT EEN SCHANDAAL !!! HET VOLK HEEFT NIET EENS TE ETEN EN HIJ VERKWANSELT GELD (GESTOLEN VAN HET VOLK) AAN VERDERFELIJKE LIEDEN !!!!!!!!!!!!!! :kwaad: :kwaad:.
Dan is de koning is wel een hele fan van P.Diddy of niet
Atlasleeuw
05-11-2002, 12:54
schandalig !!!!!!!!!!!!!! 1 miljoen dollar !!! weet je wel wat je daarmee allemaal niet kunt doen in Marokko, deze koning is gek !!!!!!!!!!!
Meen je dat nou??? Dat is echt niet normaal.. Mens en dier verhongert.. Allahfed...
Schorpioentje
05-11-2002, 12:54
Ik vind het wel leuk dat zoiets in Marokko gaat plaatsvinden.
Maar dan niet ten koste van het volk.
Hey Atlasleeuw, weer terug van weggeweest?
Wie zegt dat het waar is?????
Je weet hoe de media kan overdrijven!!!!
Atlasleeuw
05-11-2002, 13:01
waarom zou puff daddy nou liegen op zijn site ?? hem kan het geen reet schelen waar hij zijn verjaardag viert.. :rolleyes:
IK wist wel dat er armoede is in Marokko, maar hongersnood? Neemt niet weg dat ik het ook schandalig vind. Volgens mij hebben trouwens alle koningshuizen daar een handje van. Easy come, easy go toch.
volgens mij wil de koning gewoon nog populairder worden door mensen te laten lijden!!!!!
Atlasleeuw
05-11-2002, 15:09
misschien wordt ie zelf nog rapper.... :rolleyes:
En ik vind het schaaandaliggg. Zoveel armoede in marokko en dan zoiets.
Het koningshuis geniet met volle teugen en het volk moet maar lekker toekijken...hoe het geld verspilt wordt
maar ja..het leven is oneerlijk..
Doeggg
Misschien probeert hij marokko in de spotlights te plaatsen??? :confused:
Anders begrijp ik het ook niet... blijkt het dat hij nu toch zoals zijn vader is... :(
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 15:42
EgT ScHaNDaLiG LaAt Ie BEtEr MeT HeT GeLd IeTs VoOr OnS VoLk doEn DaN AaN DiE LeLijk DiDdY Te GeVen En VoOr HeM 100000 FlEsSen DraNk Te HAleN!!!!!
En Is MoHamMeD VI OoK Op De PaRtY AaNWeZiG????
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
EgT ScHaNDaLiG LaAt Ie BEtEr MeT HeT GeLd IeTs VoOr OnS VoLk doEn DaN AaN DiE LeLijk DiDdY Te GeVen En VoOr HeM 100000 FlEsSen DraNk Te HAleN!!!!!
En Is MoHamMeD VI OoK Op De PaRtY AaNWeZiG????
tuurlijk is hij zelf ook aanwezig, hij is party animal nummero 1 !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.