Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden? hoe maken jullie duidelijk........

Pagina's : [1] 2 3

Chaimae
05-11-2002, 12:35

Stel je vind een jongen leuk. Wat doe je om aan hem duidelijk te maken dat je hem leuk vind?? :D

Chaimae
05-11-2002, 12:37
Origineel gepost door elmarocani ga hem uitschelden!!!! hahaha of schakel je vriendinnen in:D

Chaimae
05-11-2002, 12:40
Origineel gepost door elmarocani :eek: ben je verliefd chemie??? :eek: tazzzzzzzzzzzz laat me met rust :D ik zou nooit mijn vriendinnen inschakelen

sherine
05-11-2002, 12:42
als ik een jongen leuk vind bel ik hem,maak ik gewoon een move hoor, ik schaam me niet zo snel,als je afwacht kan je wel blijven wachten.maar als je verliefd bent wil je nou eenmaal alles snel. me ogen gaan stralen. en als ik dan eenmaal met een jongen heb en ik ben verliefd ga ik hem altijd slaan vet vaag..........dus eigenlijk heb ik ook een beetje apengedrag hahahahaha

Chaimae
05-11-2002, 12:43

Origineel gepost door sherine als ik een jongen leuk vind bel ik hem,maak ik gewoon een move hoor, ik schaam me niet zo snel,als je afwacht kan je wel blijven wachten.maar als je verliefd bent wil je nou eenmaal alles snel. me ogen gaan stralen. en als ik dan eenmaal met een jongen heb en ik ben verliefd ga ik hem altijd slaan vet vaag..........dus eigenlijk heb ik ook een beetje apengedrag hahahahaha :D :D :D

Nadiah
05-11-2002, 12:44
Ik ga hem een gedicht schrijven.. ;)

Chaimae
05-11-2002, 12:45
Origineel gepost door Nadiah Ik ga hem een gedicht schrijven.. ;) ik heb hem ooit klojo genoemd en seksist hmmmmmmmm elmac had toch gelijk :jammer: :D

Onslaught
05-11-2002, 12:47
Origineel gepost door chemie Stel je vind een jongen leuk. Wat doe je om aan hem duidelijk te maken dat je hem leuk vind?? :D hahahaha he chemie, sherine heeft gelijk eerlijk is de bets maar zeg wel wat je wil, dus wil je verder met hem of wil je hem aleen vertellen dat je hem leuk, wat het ook is wees duidelijk oke meid en suske ermee gekkie en peace :zwaai:

Chaimae
05-11-2002, 12:51
Origineel gepost door Onslaught hahahaha he chemie, sherine heeft gelijk eerlijk is de bets maar zeg wel wat je wil, dus wil je verder met hem of wil je hem aleen vertellen dat je hem leuk, wat het ook is wees duidelijk oke meid en suske ermee gekkie en peace :zwaai: ik wil niets aan niemand duidelijk te maken:) ik heb deze topic geopend omdat ik een andere heb geopend voor jongens, snappie :D

rachidas
05-11-2002, 12:51
hahahhaha ik check zijn nummer ... en dan stuur ik een geheimzinnige berichtje en dan belt hij terug en zeg je sorry maar was niet voor jouw bedoeld........... maar huh hoe kom ik aan je nummer hahahhahha lees maar in mijn verhaal van hoe maak ik indruk op hem...... hahahahah en dan raak je aan de praat met hem .....wie weet volgt er een nieuw belletje

Chaimae
05-11-2002, 12:52
Origineel gepost door rachidas hahahhaha ik check zijn nummer ... en dan stuur ik een geheimzinnige berichtje en dan belt hij terug en zeg je sorry maar was niet voor jouw bedoeld........... maar huh hoe kom ik aan je nummer hahahhahha lees maar in mijn verhaal van hoe maak ik indruk op hem...... hahahahah en dan raak je aan de praat met hem .....wie weet volgt er een nieuw belletje ik wil helemaal niets duidelijk maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

rachidas
05-11-2002, 12:54
DAN NIET!

Chaimae
05-11-2002, 12:55
Origineel gepost door rachidas DAN NIET! ben je nu boos???? :( :D was niet boos bedoeld daarnet :D

romaissaexs
05-11-2002, 12:56
he chemie ik zie dat je uit breda komt ik ook. DUs is de vraag wie vindt jij leuk!!!!!!!!!!Ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig!!!!!!!!hahahahahahahaha DOeg Dikke Zoen

Nadiah
05-11-2002, 12:57

Breda is groot toch.. dan hoef ji jhem toch niet te kennen..

Pagina's : [1] 2 3