Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echte mannen Roken niet!!!!

missblunder
14-04-2004, 16:04

Salem wb, Dat zou voor mij de afknapper betekenen, als iemand rookt. Zijn sigaret is nog duurder dan hem... Dus jongens probeer serieus over na te denken om te kappen. Super ongezond en VET haram. En ik kan jullie alleen helpen met een dua, meer niet. En dit geldt natuurlijk ook voor de ( neppe) dames Wat vinden jullie ervan!

angeldream
14-04-2004, 16:06
Roken is toch niet haram...???? En jah.. ze luisteren toch niet :rolleyes:

Lady_moi
14-04-2004, 16:07
Ja wollah das zekers ne afknapper :( Ik hoop da snel de dames en heren die roken er echt mee stoppen GEVOLGEN: Nicotinetanden, Zwarte longen, Kankerverwekkend, Hoesten, Slecht adem, Verkort u leven,..

01LaHbIbAh09
14-04-2004, 16:07
Mee eens meid!!! Alleen die Geur al :stoned:

Bachelorette
14-04-2004, 16:08

Ik zei ook altijd dat ik afknapte van sigaretten...ik vind het niet leuk wanneer ik hem zie roken en ook niet wanneer ik zn geur ruik, maar jah...hij weet hoe ik erover denk en inshallah zal hij er mee stoppen maar ben nog net niet afgeknpat :o

marocalhoceima
14-04-2004, 17:47
De perfecte man, liegt niet, drinkt niet, rookt niet, gaat niet vreemd, kortom hij bestaat niet :D

marjam123
14-04-2004, 17:49
ik begrijp alleen niet hoe je er leuk aan mee kunt werken om te stinken. ik bedoel maar, sommige mensen stinken omdat ze niet kunnen douchen, en er niks aan kunnen doen. lay7sel3aun. maar je gaat toch niet vrijwillig stinken. ;) om maar niet te beginnen over het feit dat het haram is. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik zou niet meteen afknappen denk ik. ik zou er moeite mee hebben als mijn man zou roken en zou er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ie stopt. xxx