Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje van een broeder gericht aan de vrouwen.

Pagina's : [1] 2

moslim_iman
22-04-2009, 14:25

Zouden jullie trouwen met een man die wel verliefd kan worden op een vrouw en ervan houdt etc alleen voelt hij zich op seksueel gebied niet aangetrokken tot vrouwen maar tot mannen. Maar hij is bereid gewoon geslachtsgemeenschap met zijn vrouw te hebben en zijn best te doen? Ps ben zelf een vrouw.

moslim_iman
22-04-2009, 14:34
hij is dus homo Nee het ligt ingewikkeld.

Ome_Hassan
22-04-2009, 14:35
Nee het ligt ingewikkeld. hij kan geen stijve krijgen ?

Tanit
22-04-2009, 14:41
Travie!!!!!!!!!!!!!!

Ome_Hassan
22-04-2009, 14:42

Travie!!!!!!!!!!!!!! :haha:

Tanit
22-04-2009, 14:45
:haha: Uhum....:rolleyes: dat kan toch....wat is er dan zo complex....?

Stito
22-04-2009, 14:52
Zouden jullie trouwen met een man die wel verliefd kan worden op een vrouw en ervan houdt etc alleen voelt hij zich op seksueel gebied niet aangetrokken tot vrouwen. Maar hij is bereid gewoon geslachtsgemeenschap met zijn vrouw te hebben en zijn best te doen? Ps ben zelf een vrouw. Wat voor toegevoegde waarde heeft het, als hij zegt zijn best te gaan doen, terwijl hij hem toch niet omhoog kan krijgen?

moslim_iman
22-04-2009, 15:32
Wat voor toegevoegde waarde heeft het, als hij zegt zijn best te gaan doen, terwijl hij hem toch niet omhoog kan krijgen? Dat hij een goed leven kan lijden een gezin kan gaan stichten beter dan haram?

Stito
22-04-2009, 15:34
Dat hij een goed leven kan lijden een gezin kan gaan stichten beter dan haram? Dat begrijp ik ook wel. In dat geval een gezin zonder kinderen, neem ik aan?

moslim_iman
22-04-2009, 15:38
Dat begrijp ik ook wel. In dat geval een gezin zonder kinderen, neem ik aan? Waarom zonder kindere?

vrouwtjuh81
22-04-2009, 15:38
Zouden jullie trouwen met een man die wel verliefd kan worden op een vrouw en ervan houdt etc alleen voelt hij zich op seksueel gebied niet aangetrokken tot vrouwen maar tot mannen. Maar hij is bereid gewoon geslachtsgemeenschap met zijn vrouw te hebben en zijn best te doen? Ps ben zelf een vrouw. Dit klopt dus voor geen meter. Als je verliefd bent wil je ook sx met elkaar. Hij is dus gay en wil zn best doen om straight te worden:confused: Welke vrouw wil in godsnaam met zo'n vent trouwen,als vrouw wil je bemind worden en dat zal zeker niet gebeuren bij een gay.

Stito
22-04-2009, 16:13
Waarom zonder kindere? Hij krijgt hem toch niet omhoog in het bijzijn van jou? Of gaan jullie dat oplossen om elke keer een derde erbij te halen, in een mannelijke vorm:D Dan heb je toch een 'klein' probleem lijkt mij?

tortelduifje
22-04-2009, 16:20
Als ik van hem houdt, dan kan ik ermee leven ja.

moslim_iman
22-04-2009, 16:44
Hij krijgt hem toch niet omhoog in het bijzijn van jou?Of gaan jullie dat oplossen om elke keer een derde erbij te halen, in een mannelijke vorm:D Dan heb je toch een 'klein' probleem lijkt mij? Daar zeg je me wat maar het gaat niet om mij.

vrouwtjuh81
22-04-2009, 21:47

Als ik van hem houdt, dan kan ik ermee leven ja. Je kunt ermee leven dat elke keer wanneer je intiem bent met hem,hij fantaseerd over een vent:maf:

Pagina's : [1] 2