Bekijk originele versie : muhaha
GekkeTurk
05-11-2002, 12:23
WIE KENT N.A.G. Nieuwe Allochtoonse Generatie ik vindt die nieuwe nummers wel goed de oude vindt ik maar bullshit!
die jongetjes van N.A.G
zijn kleine opdonders die klappen nodig hebben
als je hun muziek hoort(best goed) denk je damn
wat een gangstertjes en dan zie je ze
whauyahahahahahahahahahahahahaa nerdjes 1e klas.
ik heb ruzie met ze gehad en ik luister het gelijk niet meer
ze hebben een ugly kledingstyle en ze zijn ugly!!!!!!!!!tfoe,****ing ugly
soumaya1
05-11-2002, 12:33
wielie, nog een turk?? is kadir niet meer als genoeg!!! en een gekke turk nog wel, wajaouw i m out!!!
GekkeTurk
05-11-2002, 12:43
Sherina Zal Ik je Eens Was Verklappen Die Jongetjes die jij bedoeld die ken ik wel ik denk dat je kamal en erkan bedoeld en die andere uit grote waal ofniet hahaha hun zijn fake hun denken dat ze bij NAG horen omdat ze keer een liedje heben gemaakt met NAG maar de stichter van de groep woont in hilversum dat is ozgur en de andere man woont in amsterdam hij Heet Uzi
maar hier nog een geheim :) ik was zelf ook van de NAG bekend als shocker maarja ik ben eruit gestapt omdat ze een naam hebben gekregen wat ik juist wou vermijden Heb nu een eigen groep H.N.P. Hilversum Noord Posse
maar ik ben uit Thalla
P.s. En ik Heb die site wel gezien roddelen over vriendjes niet tegen meriam zeggen oke (nador zina) ;)
Hebben we weer een Turk erbij.. ????
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 12:50
GhAllOOOoooooOo H.N.P H.N.P!!!!!!!!!! :boogie:
CiaO CiAo LaF Joe :Iluvu:
EEhhhh ik ben ook een turk!!
Het is toch leuk dat een turk naar een marokaans site komt!!!!
moslima_ana
05-11-2002, 13:34
vind ik ook :D
tharifith
05-11-2002, 13:40
Tuurlijk iedereen is welkom
tharifith
NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 14:57
JaH ACh IS MAaR WaAr Je VaN Houd!! HaHahA NEeJ GraPjEuh Is GeZeLlIg ToG!!!!! :boogie:
Nee dat bedeoelde ik niet.. het valt me alleen op dat het er eigenlijk heel veel zijn...
soumaya1
05-11-2002, 16:23
NEE HOOR IEDEREEN IS WELKOM, HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGD!!!
origneel geplaatst door KADIR:
ECHT NIET:( 1 Turk is wel genoeg, ik zou die andere DROGE turken maar gaan bannen :(
Nee hoor. Aangezien jullie op turkey.nl al niet meer mogen komen.. zijn jullie hier wel welkom..
GekkeTurk
05-11-2002, 16:34
ECHT NIET 1 Turk is wel genoeg, ik zou die andere DROGE turken maar gaan bannen
Eyhz Kadir als ik dit soort berichten lees vindt ik het erg jammer dat er nog mensen zijn die zoals jouw denken. ik vindt zelf dat turken en marokkanen het zelfde zijn en dat ze elkaar moeten steunen!
turken en marokkanen 1 GROOT FAMILIE!! (dat is mijn ding)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.