Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What can i do?

Pagina's : [1] 2

L7hobi_zina
14-04-2004, 15:09

Ik heb een jongen leren kennen... En hij is echt heel erg leuk... Hij woont hier ergens in de buurt... Elke dag of om de dag wanneer ik hem zie komt ie achter me aan en zegt hij dat ie me leuk vindt en beter wil leren kennen... etc.. Ik ben zelf nog maar 16 en schat hem van een jaar of 19... Hij zegt dat hij me beter wil leren kennen.., alleen ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb..! Of ik daar wel klaar voor ben.... Ben nog errug jong...! Ik heb wel ooit van een jongen gehouden hier op marokko.nl, en ben pas over hem heen.. alleen door hem weet ik nu ook dat ik niemand meer kan vertrouwen... Moet ik nu gewoon wachten totdat ik wat ouder ben.., of toestemmen? Hepl me...

Lady_moi
14-04-2004, 15:11
Kweenie hoe voel gij u erbij? Ge vind u eigen te jong dus waarom begin je er dan aan? Is die eerste pijn en verdriet nog nie genoeg?? Jongens zijn leugenaars vertrouw hen nie te snel totdat ze bij u vader komen.

01LaHbIbAh09
14-04-2004, 15:26
Origineel gepost door L7hobi_zina Ik heb een jongen leren kennen... En hij is echt heel erg leuk... Hij woont hier ergens in de buurt... Elke dag of om de dag wanneer ik hem zie komt ie achter me aan en zegt hij dat ie me leuk vindt en beter wil leren kennen... etc.. Ik ben zelf nog maar 16 en schat hem van een jaar of 19... Hij zegt dat hij me beter wil leren kennen.., alleen ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb..! Of ik daar wel klaar voor ben.... Ben nog errug jong...! Ik heb wel ooit van een jongen gehouden hier op marokko.nl, en ben pas over hem heen.. alleen door hem weet ik nu ook dat ik niemand meer kan vertrouwen... Moet ik nu gewoon wachten totdat ik wat ouder ben.., of toestemmen? Hepl me... Meid vertrouw niemand!!! Blijf sterk in je schoenen en denk aan je Toekomst, laat je zelf niet gek maken door die achtervolgingen en mooie Woordjes want de Ware aard komt al snel naar boven... Je bent nog jong heel jong zelfs, dus geniet van je leven!!! Je hebt nog een hele weg voor je te gaan, dus laat het niet door een jongen verpesten!!! (Vertrouw niemand) Alleen jezelf en je moeder... Sterkte meid, begeir Inscha'allah. Ma3a Salama 01LaHbIbAh09

Afrodite
14-04-2004, 15:27
Ga naar school en houd je niet bezig met jongens!!

_SiMa_FoR_LiFe_
14-04-2004, 15:34

Jaaaa afrodite heeft gelijk :goedzo:

RealCasawia
14-04-2004, 16:21
Ja precies maak eerst je school be3da af haal diploma en hou je daarna pas bezig met zulke dingen je bent nog jong en volgens mij ook heel erg kwetsbaar

marjam123
14-04-2004, 16:25
negeer die gast (jammer voor hem, maar ja ;) ) en als ie het niet begrijpt dan maak je hem maar duidelijk dat je niks wil. je bent nog maar zestien. erg jong (wat mij betreft!) zoals de meiden al zeiden: houd je bezig met school, dat moet nu je enige zorg zijn... xxx

miquelle17
14-04-2004, 16:26
Origineel gepost door RealCasawia Ja precies maak eerst je school be3da af haal diploma en hou je daarna pas bezig met zulke dingen je bent nog jong en volgens mij ook heel erg kwetsbaar en als ik je nu eens ga vertellen dat ik met 15 diploma heb gehaald en nu 16 ben! wat dan? verzin je dan weer zo´n onnodige smoes! Meisjuh echte liefde herken je meteen laat je niet gek maken...jou tijd komt wanneer JIJ er klaar voor bent!

RealCasawia
14-04-2004, 16:34
Origineel gepost door miquelle17 en als ik je nu eens ga vertellen dat ik met 15 diploma heb gehaald en nu 16 ben! wat dan? verzin je dan weer zo´n onnodige smoes! Meisjuh echte liefde herken je meteen laat je niet gek maken...jou tijd komt wanneer JIJ er klaar voor bent! Ik vraag me dan af watvoor diploma jij hebt gehaald en of je ooit hebt gehoord van leerplicht en een vervolgopleiding ??? :confused: Ik ging ervan uit dat dit meisje wel wat verder komt dan jou blijkbaar

marjam123
14-04-2004, 16:36
Origineel gepost door miquelle17 en als ik je nu eens ga vertellen dat ik met 15 diploma heb gehaald en nu 16 ben! wat dan? verzin je dan weer zo´n onnodige smoes! Meisjuh echte liefde herken je meteen laat je niet gek maken...jou tijd komt wanneer JIJ er klaar voor bent! ja ergens heb je misschien wel gelijk. maar je hebt zovaak jongens die achter de meiden aanzitten. en als zij het moet vragen aan 'ons' dan neem ik aan dat ze er nog niet klaar voor is. het is toch wel handig om te wachten met dingen als liefde tot je iets ouder bent (be3da 18). love can be like heaven, but it can hurt like hell! het is echt niet allemaal zo leuk. er komt wel wat bij kijken. zij is nog niet eens over haar vorige liefde heen. doe lekker rustig aan meid. zolang je niets overhaast komt alles goed, inshallah. xxx

miquelle17
14-04-2004, 16:40
RealCasawia whatever man ik heb mbo en ik ben nog aan t doorstuderen kan je dan niet verder komen???? kom op man! marjam123 jah je hebt mij nu wel wat overtuigt...maar je kan me niet wijs maken dat liefde ook geen mooie kanten heeft van een jonge relatie. omdat als je ouder bent en je bent vrij opgevoed dan willen de jongens rond die leeftijd toch wel seks...maar als je jong bent kan je nog altijd zeggen ik ben er te jong voor en ik ben er nog niet voor klaar! en dan weet je of die jongen de waarde is! als hij wacht gaat het niet om de seks en houdt ie van je en geeft ie je alle tijd

marjam123
14-04-2004, 16:47
Origineel gepost door miquelle17 RealCasawia whatever man ik heb mbo en ik ben nog aan t doorstuderen kan je dan niet verder komen???? kom op man! marjam123 jah je hebt mij nu wel wat overtuigt...maar je kan me niet wijs maken dat liefde ook geen mooie kanten heeft van een jonge relatie. omdat als je ouder bent en je bent vrij opgevoed dan willen de jongens rond die leeftijd toch wel seks...maar als je jong bent kan je nog altijd zeggen ik ben er te jong voor en ik ben er nog niet voor klaar! en dan weet je of die jongen de waarde is! als hij wacht gaat het niet om de seks en houdt ie van je en geeft ie je alle tijd en of de liefde mooie kanten heeft! ja in mijn geval zoiezo geen seks voor het huwelijk, dus ik zit daar niet echt mee. een jongen moet daar maar over beginnen en weg ben ik. en ik begrijp echt wat je bedoelt. waar ik wel bang voor ben is zoiets als: liefde maakt blind... ik weet gewoon dat dat zo is... dus alvast een jonge meid waarschuwen ;) naast dat relaties al haram zijn enzo... hoe ouder, hoe wijzer. maar goed, het hangt er op zich ook wel vanaf wat voor jongen het nou eigenlijk is? toch? zo zie ik het. zelf wil ik iemand die zich toch wel aan de regels houd enzo. misschien dat de jongen in dit geval dat wel is? ja wat moet je dan eigenlijk? nog altijd negeren :confused: liefde is moeilijk hoor. (tenminste, ik neem het allmeaal heel serieus) vandaar dat je beter kan wachten tot je wat ouder bent... xxx

miquelle17
14-04-2004, 16:51
Origineel gepost door marjam123 en of de liefde mooie kanten heeft! ja in mijn geval zoiezo geen seks voor het huwelijk, dus ik zit daar niet echt mee. een jongen moet daar maar over beginnen en weg ben ik. en ik begrijp echt wat je bedoelt. waar ik wel bang voor ben is zoiets als: liefde maakt blind... ik weet gewoon dat dat zo is... dus alvast een jonge meid waarschuwen ;) naast dat relaties al haram zijn enzo... hoe ouder, hoe wijzer. maar goed, het hangt er op zich ook wel vanaf wat voor jongen het nou eigenlijk is? toch? zo zie ik het. zelf wil ik iemand die zich toch wel aan de regels houd enzo. misschien dat de jongen in dit geval dat wel is? ja wat moet je dan eigenlijk? nog altijd negeren :confused: liefde is moeilijk hoor. (tenminste, ik neem het allmeaal heel serieus) vandaar dat je beter kan wachten tot je wat ouder bent... xxx jah ik begrijp je heel goed en het is goed dat je ze waarschuwd...maar dan niet met je eigen negatieve dingen van het begrip LIEFDE. echt met jonge leeftijd is beter en beter te zien of hij echt voor je gaat

RealCasawia
14-04-2004, 16:52
Origineel gepost door miquelle17 RealCasawia whatever man ik heb mbo en ik ben nog aan t doorstuderen kan je dan niet verder komen???? kom op man! Meisje je hoeft niet zo te flippen en trouwens jij begon erover met je 15 jaar diploma en verder dan wat dat heb je niet gezegd dus daarbij ging ik ervan uit dat je bedoelt dat een 15-jarige met diploma er dan wel al wel rijp voor kan zijn ofzo :rolleyes: ik bedoel met diploma halen dat ze al zekerheid heeft voordat ze helemaal verliefd wordt en dat slechte invloed heeft op haar school dan heeft ze tenminste al iets om op terug te vallen. Elmohim laten we het dan maar bij een misverstandje houden oe safi dat felle gediscussieer over iets kleins heeft geen zin

marjam123
14-04-2004, 16:59

Origineel gepost door miquelle17 jah ik begrijp je heel goed en het is goed dat je ze waarschuwd...maar dan niet met je eigen negatieve dingen van het begrip LIEFDE. echt met jonge leeftijd is beter en beter te zien of hij echt voor je gaat gelukkig heb ik nog niks negatiefs in de liefde meegemaakt, hamdoelilah. maar ja, je moet gewoon alert zijn tegenwoordig. je weet maar nooit wie je tegenkomt. ewa ja, het komt als het komt he. elmektab. maar zit er gewoon niet teveel achteraan. gewoon niet overhaasten dat is alles. dan komt alles goed, inshallah. snappie? ze is nog jong... ze hoeft zich niet al te druk te maken. en aangezien ze toch zit te twijfelen, kan ze er beter nog niet aan beginnen. mohim, veel succes met je keuze! xxx

Pagina's : [1] 2