Bekijk originele versie : Website AEL plat door provider
AMSTERDAM - De omstreden Arabisch Europese Liga Nederland moet het voorlopig zonder haar officiële website doen. De provider heeft de AEL namelijk te kennen gegeven dat de website afgelopen weekend is geblokkeerd wegens ‘inhoudelijke’ zaken.
Vorige week publiceerde de AEL een kritisch artikel op haar website over de oorlog in Irak. In het artikel sprak de AEL de steun uit voor de aanslagen tegen buitenlandse militairen die in Irak aanwezig zijn.
De AEL heeft ondertussen een andere website opgezet die wordt gehost in Maleisië.
uiting van je mening...is dat inene verboden geworden in Nederland? :rolleyes:
selima17__1986
14-04-2004, 14:51
ach pfff weer een zorgen erbij het is maar een website
Abu Jah Jah komt tog weer in actie Inshallah dat hoop ik tenminste,
Zo zie je maar mensen Jou mening is vaak niets waard als je een buitenlander bent of als religie een rol speelt
selima17__1986
14-04-2004, 14:52
They can't handle the truth !!!
hmm persoonlijk vind ik abu het vriendje van alladin selima ;) maar een nerdje hij praat teveel maar doet geen moer wilt hij terroristje spelen?....doe dat maar in je eigen land zou ik zeggen...en niet hier :D wij marokanen hebben al een zwarte naam dan hoeft dit er niet bij te komen
Origineel gepost door nozaroc
Nou ja, het ael drijft alleen maar op provocaties en demonstraties.
En aanslagen steunen tegen buitenlandse militairen in Nederland, terwijl daar de Nederlandse militairen ook buitenlandse troepen zijn. :rolleyes:
Doet me denken aan de kerels die hier lopen krijsen dat men de Nederlandse soldaten beter in lijkzakken zou terug brengen.
Leuk, op een Nederlandse site te lezen en waar te nemen door elke nederlander.
Hoe gaat zo'n Nederlander denken na het lezen van zulke dingen over de Nederlandse Marokkanen? Nozaroc,weet je nog wat Geert weelders zij over de aanslag op Yassyn.Ik ben geen voorstander van ael maar der word wel degelijk met 2maten gemeten.
Nou, de terreur tegen Nederlandse troepen steunen binnen Nederland!!
Is het zo moeilijk te begrijpen dat men zulke dingen niet aanvaard?
Heyt is niet meer en niet minder dan de terreur aanmmoedigen.
Tegen Nederlanders.
Mot je ni raar staan kijken als men je site sluit. :rolleyes:
Er zijn nog steeds grenzen aan de vrije meningsuiting.
Slikken of stikken.
theo mag wel alles zeggeh
Eerlijk gezegd ken ik Geert Weelders niet, en begrijp ik niet zo direkt waar je heen wil.
Misschien een kleine toelichting wat je me wil duidelijk maken. ;) Geert weelders van de VVD . hij zij dat hij de aanslag op Yasyn toe juicht en heel blij is met die aanslag op Yasyn.mag een 2e kamer lid zo iets zeggen :confused: als het zo is waarom kan ael niet mee eens zijn met wat er in Irak gebeurt
ja nozarc wat zeg je daarvan??!!! slaat toch nergens op? dus hij steunt ook de terroristische acties van die vette dikke sharon?....beetje jammer nozarc...:(
AAAbracadaver
14-04-2004, 15:40
Origineel gepost door minga
AMSTERDAM - De omstreden Arabisch Europese Liga Nederland moet het voorlopig zonder haar officiële website doen. De provider heeft de AEL namelijk te kennen gegeven dat de website afgelopen weekend is geblokkeerd wegens ‘inhoudelijke’ zaken.
Vorige week publiceerde de AEL een kritisch artikel op haar website over de oorlog in Irak. In het artikel sprak de AEL de steun uit voor de aanslagen tegen buitenlandse militairen die in Irak aanwezig zijn.
De AEL heeft ondertussen een andere website opgezet die wordt gehost in Maleisië.
uiting van je mening...is dat inene verboden geworden in Nederland? :rolleyes:
Nee, maar oproepen tot geweld of het steunen van wel.
Je mag b.v. mij wel voor een varken, ongelovige, pedofiel, moslim of whatever uitmaken, maar je mag niet zeggen dat je me een kopje kleiner gaat maken of oproepen daar toe.
Ik dacht dat een praktijk voorbeeldje het wel goed zou doen voor de Moslims onder ons die nog steeds niet begrijpen hoe het een en ander hier in elkaar steekt.
Dus wel, homos zijn vies. Maar niet, homos moeten dood.
Wel Mohammed is een pedofiel. Maar niet, iedereen die mohammed heet moeten ze castreren.
"Nee, maar oproepen tot geweld of het steunen van wel.
Je mag b.v. mij wel voor een varken, ongelovige, pedofiel, moslim of whatever uitmaken, maar je mag niet zeggen dat je me een kopje kleiner gaat maken of oproepen daar toe.
Ik dacht dat een praktijk voorbeeldje het wel goed zou doen voor de Moslims onder ons die nog steeds niet begrijpen hoe het een en ander hier in elkaar steekt.
Wel Mohammed is een pedofiel. Maar niet, iedereen die mohammed heet moeten ze castreren."
aha en abracadever toen die imam moumni zei dat homo's een bedreiging zijn nou hoor toen werd de leeuw wakker waar sloeg dat dan op??!.......je tekst klopt dus niet...
Theo heeft een eigen mening, maar zal geen terreur steunen tegen wie dan ook.
W e gaan nou toch geen ronde , "hun mogen dit wel en wij mogen dit niet" spelen.
Off topic.
is het niet zo dan?
jullie steunen ook de amerikaanse tereur, waarom mag de ael de iraks verzet niet steunen?
ik steun niemand, ik zie alleen gaten in het systeem.
Nou ja, een kamerlid mag dat zeggen.
Ergens had hij wel gelijk, die sjeik heeft vele goede dingen gedaan voor de Palestijnen, maar hij begin één grote fout.
Bomaanslagen orkestreren tegen onschuldige burgers.
Men kon hem hierdoor onder de terroristen plaatsen.
Maar dan hebben we nog geen vergelijk, het ael moedigt aanslagen aan tegen buitenlandse troepen in Irak, en daar horen ook de Nederlanders bij, eigen volk zouden we kunnen zeggen.
Het ael geeft dus eigenlijk de goedkeuring en steunt zelfs aanslagen tegen Nederlandse soldaten, dat pikken Nederlanders niet, toch niet abnormaal.
op de aanslag op jassin vielen ook burgers dood.diekamerlid maakte geen 1 woord vuil dat feit.
[Baha en abracadever toen die imam moumni zei dat homo's een bedreiging zijn nou hoor toen werd de leeuw wakker waar sloeg dat dan op??!.......je tekst klopt dus niet... [/B]
De uitspraken van El Moumni zijn bij de rechter getoets, hij is niet veroordeeld.
Als de AEL zich onheus door de proverder bejegend voelt kunnen ze (in nederland) naar de rechter en wordt de actie van de provider getoetst
aha getoetst....maarre denk je zelf ook niet dat de nederlanders zelf altijd meer "voorang" hebben en als zij wat zeggen of doen is het ALTIJD minder erg dan als b.v marokanen het zouden doen...hmm ik voel me nederlander en dat ben ik ook naast het marokaan zijn...maar toch er word wel degelijk onderscheid gemaakt tussen ons....jammer genoeg
AAAbracadaver
14-04-2004, 15:59
"Nee, maar oproepen tot geweld of het steunen van wel.
Wel Mohammed is een pedofiel. Maar niet, iedereen die mohammed heet moeten ze castreren."
aha en abracadever toen die imam moumni zei dat homo's een bedreiging zijn nou hoor toen werd de leeuw wakker waar sloeg dat dan op??!.......je tekst klopt dus niet...
Ja wel hoor Minga, want El Moumni is nooit veroordeelt, er is een proces tegen hem aangespannen dat is wat anders.
Het is een voorbeeld wat moslims wel vaker aandragen als ze proberen te bewijzen dat vrijheid van meningsuiting niet voor hun opgaat, maar het bewijst dus juist het tegendeel.
Het staat iedereen vrij om morgen een proces aan te spannen tegen Theo van Gogh, alleen zal ook hij net als El Moumni nooit veroordeelt worden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.