Bekijk originele versie : vraagje over camping na trouwen
salamoe alaikoem,
Ik ga insha-allah deze vakantie trouwen met een meisje van marokko.
Na het trouwfeest gaan we naar een camping in asilah aan de zee.
Het is geen huwelijksreis omdat het ten eerste maar 5 km van ons thuis ligt en we doen het omdat bij ons thuis niet zoveel plaats is.
Moehim, mijn vraag is, wat moet ik meenemen voor mij en voor haar.
Voor mij weet ik het wel maar voor haar is een beetje moeilijk om alles te weten natuurlijk.
Daarom vraag ik aan de meisjes hier wat er eventueel niet te missen is als jullie naar een camping gaan?
Ik hoop dat ik er iets uit kan leren.
wa salaam.
Lady_moi
14-04-2004, 12:13
Wauw echt tof een camping
Tandelborstel :stout:
misSanae
14-04-2004, 12:17
Origineel gepost door Lady_moi
Wauw echt tof een camping
Tandelborstel :stout:
Tandpasta zou hierbij erg handig zijn...:D
Ik vraag me trouwens wel af of ze zelf niet haar eigen spullen meeneemt, dat zou ik tenminste doen. Misschien maak je je wel druk om niks , maar je kan het altijd nog aan haar vragen of ze iets nodig heeft. Alvast gefeliciteerd, wens je een heel mooi trouwfeest en inshallah een gelukkig leven samen... :zwaai:
Lady_moi
14-04-2004, 12:18
Enne haarborstel :stoned:
Ge weet wel alles waar ze zich mee kan verzorgen :melig:
NadoriAmin
14-04-2004, 12:19
haha, is het niet handig dat zij die spullen neemt ipv jou??
kijk ze kunnen je zeggen tandpasta, mr wat voor gebruikt jou vrouw? maandverband, welke merk en weet ik veel.
Mijn advies laat hr het lekker zelf doen ;)
Groetjes,
Alamin
sneakynawal
14-04-2004, 12:20
Origineel gepost door bassir_22
salamoe alaikoem,
Ik ga insha-allah deze vakantie trouwen met een meisje van marokko.
Na het trouwfeest gaan we naar een camping in asilah aan de zee.
Het is geen huwelijksreis omdat het ten eerste maar 5 km van ons thuis ligt en we doen het omdat bij ons thuis niet zoveel plaats is.
Moehim, mijn vraag is, wat moet ik meenemen voor mij en voor haar.
Voor mij weet ik het wel maar voor haar is een beetje moeilijk om alles te weten natuurlijk.
Daarom vraag ik aan de meisjes hier wat er eventueel niet te missen is als jullie naar een camping gaan?
Ik hoop dat ik er iets uit kan leren.
wa salaam
Uhm muggenspray, vliegenmepper, teiltje (om erin te plassen :D ) , kaarsjes (oh nee doe maar nie, straks vliegt de tent in de fik), een warme deken, of nie dan kan ze dicht bij je aankruipen als ze het koud heeft :D
Uhm jij. Als jij er maar bent, dat is toch voldoende?
Zorg dat je in ieder geval een zaklamp bij je heb, als een vrouw naar het toilet moet wil ze niet in het donker, geloof me! Even denken hoor, ik ben een camping expert, ik zou ook meenemen insectenspray tegen muggen en aanmaakblokjes voor een romantisch kampvuurtje 's avonds! Als je meer tips wil dan hoor ik het wel.
Jasmina :zwaai:
sneakynawal
14-04-2004, 12:35
dank u broeders en zusters,
ik ben alles aan het noteren.
Zijn er nog zaken?
Condoom?
Lady_moi
14-04-2004, 12:37
Ja toch? :lol:
sneakynawal
14-04-2004, 12:39
Wat? Geen condoom? Mag dat niet? Nerrie...niemand die mij dat ooit heeft verteld.
Lady_moi
14-04-2004, 12:45
Das toch belangrijk? :confused:
Weet je wat je gewoon moet doen, even naar de Perry Sport lopen en naar de kampeerafdeling gaan, daar hebben ze zoveel handige dingetjes, je kijkt je ogen uit! En als je advies nodig hebt dan hoor ik het wel ,want ik heb daar 3 jaar op de kampeerafdeling gewerkt!
Succes,
X Jasmina
01LaHbIbAh09
14-04-2004, 12:53
Wa'oe3alaikum Salaam Wr Wb Beste Broeder,
Het beste wat jullie kunnen doen is samen overleggen wat jullie gaan meenemen. Gewoon elkaar vragen, ik denk gewoon dat je bijvoorbeeld haar zelf gaat vragen wat ze wel en niet nodig heeft... Dat maakt een stuk gemakkelijker voor jullie allebei.
En voor verder wens ik je een fantastisch trouwerij, en wens je veel Geluk en Liefde voor in de Toekomst.
Ma Salama... 01LaHbIbAh09
sneakynawal
14-04-2004, 12:53
Ik had gehoopt dat er serieuze antwoorden komen, maar ja.
Hallo??? Wil jij nu beweren dat ik een lid ben dat geen serieuze antwoorden kan geven??? Bovenstaand (vorige pagina inmiddels) heb ik wel mijn best voor je gedaan :rolleyes:.... toen vroeg je om nog meer tips, en ik dacht aan condooms. Als ik ga trouwen dan ga ik ervan uit dat hij ze gaat kopen anders komt ie niet mijn bed in! Nou ja, je hebt me diep beledigd. Ik zeg voortaan niets meer tegen je.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.