Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb wat raad nodig

Pagina's : [1] 2 3 4

terrorist2
14-04-2004, 11:06

ben niet heilig er zijn nog dingen die ik wel verkeerd doe en dat is dat ik een vriendin heb en ik hou egt ontzettend veel van haar ik weet dat zei de juiste vrouw is voor mij we praten ook over trouwen enzo en we willen graag trouwen insallah het punt is zei iets jonge is weet je zei is 17 en ik ben 21 ze is egt een schat van een meid we wachten tot ze haar vwo diploma heeft gehaald en dan willen we samen er egt aan gaan werken om te trouwen maar ja dat duurt nog wel een jaar ik weet dat haram relatie heb ik doe haast niks verkeerds met haar we hebben nog nooit gezoend of zo iets we hebben nu 8 maanden wat met elkaar weet jullie messchien het beste wat ik kan doen

sneakynawal
14-04-2004, 11:08
Origineel gepost door terrorist2 ben niet heilig er zijn nog dingen die ik wel verkeerd doe en dat is dat ik een vriendin heb en ik hou egt ontzettend veel van haar ik weet dat zei de juiste vrouw is voor mij we praten ook over trouwen enzo en we willen graag trouwen insallah het punt is zei iets jonge is weet je zei is 17 en ik ben 21 ze is egt een schat van een meid we wachten tot ze haar vwo diploma heeft gehaald en dan willen we samen er egt aan gaan werken om te trouwen maar ja dat duurt nog wel een jaar ik weet dat haram relatie heb ik doe haast niks verkeerds met haar we hebben nog nooit gezoend of zo iets we hebben nu 8 maanden wat met elkaar weet jullie messchien het beste wat ik kan doen Verloven misschien? PS je nickname :rolleyes:

terrorist2
14-04-2004, 11:10
we willen ook verloven maar pas als ze haar diploma heeft gehaald weet je ik heb liever dat we al verloofd waren maar zei wilt het zo en dat respecteer ik dan ook en mijn nick ewa ja moet toch wat doen

Selina
14-04-2004, 11:11
Origineel gepost door terrorist2 ben niet heilig er zijn nog dingen die ik wel verkeerd doe en dat is dat ik een vriendin heb en ik hou egt ontzettend veel van haar ik weet dat zei de juiste vrouw is voor mij we praten ook over trouwen enzo en we willen graag trouwen insallah het punt is zei iets jonge is weet je zei is 17 en ik ben 21 ze is egt een schat van een meid we wachten tot ze haar vwo diploma heeft gehaald en dan willen we samen er egt aan gaan werken om te trouwen maar ja dat duurt nog wel een jaar ik weet dat haram relatie heb ik doe haast niks verkeerds met haar we hebben nog nooit gezoend of zo iets we hebben nu 8 maanden wat met elkaar weet jullie messchien het beste wat ik kan doen Salaam, Berouw en keer terug naar je geloof=Uitmaken of trouwen Ma3a saalama

sneakynawal
14-04-2004, 11:11

Origineel gepost door terrorist2 we willen ook verloven maar pas als ze haar diploma heeft gehaald weet je ik heb liever dat we al verloofd waren maar zei wilt het zo en dat respecteer ik dan ook en mijn nick ewa ja moet toch wat doen hmmZzz wat vreemd meestal willen de dames meteen gaan verloven :D Ewa respecteer haar keuze en heb geduld grote vriend ;)

terrorist2
14-04-2004, 11:13
Origineel gepost door Selina Salaam, Berouw en keer terug naar je geloof=Uitmaken of trouwen Ma3a saalama we willen ook trouwen maar er komen dingen bij kijken je bent niet van d ene dag op de andere getrouwd ik ben niet heilig ik probeerr geen fouten te doen maar helaas gebeurt het nog wel maar ik hou egt van haar ik wil graag de rest van me leven met haar leven

sneakynawal
14-04-2004, 11:15
Origineel gepost door terrorist2 we willen ook trouwen maar er komen dingen bij kijken je bent niet van d ene dag op de andere getrouwd ik ben niet heilig ik probeerr geen fouten te doen maar helaas gebeurt het nog wel maar ik hou egt van haar ik wil graag de rest van me leven met haar leven Maak je geen zorgen, met zo'n instelling kom je er wel :)

Lady_moi
14-04-2004, 11:16
Wacht dan tot ze afgestudeert is

terrorist2
14-04-2004, 11:17
Origineel gepost door sneakynawal hmmZzz wat vreemd meestal willen de dames meteen gaan verloven :D Ewa respecteer haar keuze en heb geduld grote vriend ;) kijk ze wil het ook ze wil wel verloven maar ze wil haar diploma eerst hebben zodat ze nadat we verloofd zijn of wellicht getrouwd haar studie kan afmaken en dus naar de universiteit gaan en ik vind het prima geen problemen mee we zijn toch nog jong en haar vader wil niet dat ze jong trouwt maar ze is wel vrij om haar eigen man te kiezen haar vader verteld haar famillie nadat ze haar iedere keer om haar hand kwamen vragen dat ze hem eerst moeten vermoorde voordat hij haar laat trouwen met iemand die ze niet wil ze heeft wel relaxte ouders haar moeder is egt een schat van een vrouw ze is trouwens half nederlands en half marokkaans haar moeder is gewoon moslim geworden het is wel een goeie famillie alleen wat het punt is ik wil niet iets doen tegen de islam maar aan de andere kant wil het niet uitmaken omdat ik egt met haar een toekomst zie

sneakynawal
14-04-2004, 11:19
Origineel gepost door terrorist2 kijk ze wil het ook ze wil wel verloven maar ze wil haar diploma eerst hebben zodat ze nadat we verloofd zijn of wellicht getrouwd haar studie kan afmaken en dus naar de universiteit gaan en ik vind het prima geen problemen mee we zijn toch nog jong en haar vader wil niet dat ze jong trouwt maar ze is wel vrij om haar eigen man te kiezen haar vader verteld haar famillie nadat ze haar iedere keer om haar hand kwamen vragen dat ze hem eerst moeten vermoorde voordat hij haar laat trouwen met iemand die ze niet wil ze heeft wel relaxte ouders haar moeder is egt een schat van een vrouw ze is trouwens half nederlands en half marokkaans haar moeder is gewoon moslim geworden het is wel een goeie famillie alleen wat het punt is ik wil niet iets doen tegen de islam maar aan de andere kant wil het niet uitmaken omdat ik egt met haar een toekomst zie Geduld :D Het lijkt me moeilijk, maar je moet het maar 'slikken'.

terrorist2
14-04-2004, 11:21
je hebt gelijk gedult is belangrijk en dat heb ik ook wel ik wil niet dingen gaan haasten of haar opjaagen want zo gaat het alleen maar fout

sneakynawal
14-04-2004, 11:23
Origineel gepost door terrorist2 je hebt gelijk gedult is belangrijk en dat heb ik ook wel ik wil niet dingen gaan haasten of haar opjaagen want zo gaat het alleen maar fout Pcies!

terrorist2
14-04-2004, 11:25
Origineel gepost door sneakynawal Pcies! dank je wel voor je advies ;)

delila_23
14-04-2004, 11:35
jongen alles komt goed doe rustig aan....

sneakynawal
14-04-2004, 11:35

Origineel gepost door terrorist2 dank je wel voor je advies ;) Graag gedaan...was een kleine moeite :o Good luck!

Pagina's : [1] 2 3 4