Bekijk originele versie : Help! Verkeerde haarkleur!!
Ik heb gisteren mijn haar geverfd (thuis), met die L'oreal verf in een rode verpakking waarmee naast je haar kan verfen ook plukken haar kan oplichten.
Nou heb ik van mezelf bruin haar en ik heb gekozen voor de kleur donkerblond... maar de plukken die ik ze3ma wou oplichten zijn oranje geworden en lijken in de verste verte niet op de kleur die op de verpakking staat!!
Nou is het een permanente kleuring, dus ik vraag me af hoe ik er vanaf kom... ik dacht er aan om gewoon een nieuw pak te kopen en mijn haar weer bruin te verven... maar ik weet niet of dat wel zomaar kan... dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!
heeft iemand ook zoiets meegemaakt en zo ja wat heb jij toen gedaan?
Lady_moi
14-04-2004, 10:23
Heb ik nie meegemaakt en zou het ook nie wille :eek:
Er zijn toch van die shampoos die haarverf uitwassen?? :confused:
Ik ben de naam vergeten :(
zina_maghrebia
14-04-2004, 10:24
ki7 ki7 ki7
ja ja lach maar.... :D
ik zit hier met m'n handen in 't haar (letterlijk) en jij lacht,
Maar in ieder geval ben ik blij dat ik hoofddoek draag alhamdulilah ;)
En als er een shampoo is om verf uit te wassen wil ik graag de naam weten, maar is dat niet alleen voor tijdelijk verf?
Lady_moi
14-04-2004, 10:36
Ik kweenie :confused:
Ik denk van nie da was van da loreal gedoe :stoned:
Sorry heb er nie veel idee van da haar verven omda ik da zelf ook nooit doe :o
Mysticalia
14-04-2004, 13:16
heb het ook ooit meegemaakt :o
Wat ik deed was ...henna erop. :D je krijgt vlammend rood haar :hihi: maar ik kick zowat op die kleur :cool: . en je moet het gewoon dan laten uitgroeien.
:belgie:
sweet_laydee
14-04-2004, 14:04
kheb dat ook meegemaakt, omdat k het nie te lang liet intrekken werd het oranje ipv goudblond...
mn vader heeft me n nieuw pak verf gekocht en heb het nog n x keer geverfd in de kleur wat ik wel mooi vond :D
Darine_Chamalia
14-04-2004, 22:37
Origineel gepost door Safiya
Ik heb gisteren mijn haar geverfd (thuis), met die L'oreal verf in een rode verpakking waarmee naast je haar kan verfen ook plukken haar kan oplichten.
Nou heb ik van mezelf bruin haar en ik heb gekozen voor de kleur donkerblond... maar de plukken die ik ze3ma wou oplichten zijn oranje geworden en lijken in de verste verte niet op de kleur die op de verpakking staat!!
Nou is het een permanente kleuring, dus ik vraag me af hoe ik er vanaf kom... ik dacht er aan om gewoon een nieuw pak te kopen en mijn haar weer bruin te verven... maar ik weet niet of dat wel zomaar kan... dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!
heeft iemand ook zoiets meegemaakt en zo ja wat heb jij toen gedaan?
Dat de uitslag oranje is, spreekt voor zich!
1. je verft zelf je haar, en kiest om van bruin naar blond te gaan (dat niet zo maar gaat)
2. Daarnaast heb je het over plukken oplichten.
Om naar donkerblond te gaan, moet je je haar verfen met AS-Blond. Waarom? Omdat er in AS-Blond bepaalde producten zitten, die de kleuren rood/oranje tegenhouden, en komen dus niet naar boven. Ook AS-Blond moet je niet te vaak gebruiken, want op een gegeven moment is de kans groot dat je een groene gloed in je haar krijgt!
Zodra je de gewenste kleur hebt, dan moet je inplaats van AS-Blond gewoon blond of donkerblond gebruiken!
En toch raad ik je het liefst aan, om dit door een kapster te laten doen!
Succes,
Darine
lela_Hanan
14-04-2004, 23:35
Weeeeeeeeejoooooowwwwww oranje...uhm ten eerste moet je uitwas kleuring halen zodat je natuurlijke kleur naar voren komt en dat oranje weg gaat :D
Ewa als je die uitwas middel hebt gebruikt kan je beter om deskundig advies vragen van een drogistmedewerker die je kan laten zien wat voor kleur geschikt is voor je haar als je het wilt lichter maken..
En door het zelf te doen loop je risico dat het op een andere kleur uitlekt dus laat het voortaan een vriendin of een prof (kapster) doen zodat je op de juiste kleur terecht komt ;)
Het is gelukkig allemaal goed afgelopen!! Ik ben naar de drogist geweest en heb gevraagd of ik er een andere kleur overheen kon doen en ze zeiden dat als ik mijn haar donkerder wou maken dat wel zou kunnen. Dus heb ik weer een andere pakje gehaald en mijn haar goudbruin geverfd... en dit keer ben ik zeer tevreden met het resultaat alhamdulilah!
Maar ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de reacties!!
hey ik heb donkerbruin haar en ik wil me haar goudbruin verven wat moet ik voor kleur halen dan zodat ik ook geen oranje haar ofzo krijg maar gewoon goudbruin?
Lady_moi
15-04-2004, 18:43
Op sommige verpakking staat da erop
Bv een afbeelding van zwart haar en als ge da verft met deze kleur dan krijg je bruin haar en dan weer met de afbeelding van de haarkleur die je uitkomt
zina_maghrebia
17-04-2004, 22:24
Origineel gepost door Safiya
ja ja lach maar.... :D
ik zit hier met m'n handen in 't haar (letterlijk) en jij lacht,
Maar in ieder geval ben ik blij dat ik hoofddoek draag alhamdulilah ;)
En als er een shampoo is om verf uit te wassen wil ik graag de naam weten, maar is dat niet alleen voor tijdelijk verf?
:D :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.