Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pensioenplatfo******

settatia76
20-04-2009, 20:12

"Met heel veel pijn moeten wij jullie helaas meedelen dat wij deze week het faillissement voor PensioenPlatform en MarketingPlatform aan moeten gaan vragen." Met die mededeling zijn de ruim driehonderd medewerkers van PensioenPlatform per mail op de hoogte gesteld van hun naderende ontslag. Zij ontvingen in maart al geen salaris meer. " link (http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/pensioenplatform-gaat-faillissement-aanvragen.80820.lynkx?pageStart=21) Zijn er adviseurs op het gebied van pensioenen aanwezig ? Stuur me dan een PM-tje.

RkeMpoe_Boy
21-04-2009, 18:46
Die van utrecht ook ?

Sukkell
21-04-2009, 19:42
Ja ik, ik heb overal verstand van. Wat wil je weten ?

settatia76
21-04-2009, 20:29
Ja ik, ik heb overal verstand van. Wat wil je weten ? Situatie is als volgt. Na een aantal gesprekken aan huis is er een afspraak gemaakt voor het opstellen van een lijfrentepolis. Hiervoor werd voor een bepaalde verzekeraar gekozen. We hebben een 'verkort aanvraagformulier' ingevuld en ondertekend. Indien dit akkoord werd bevonden, zou er een polis volgen en kan alles definitief worden. Nu heb ik paar dagen geleden de polis ontvangen (en bijgevoegd de prospectus) en tot mijn grote verbazing zie ik dat gedurende de eerste 10 jaar, de 'bemiddelaar' maar liefst met 25% van de inleg gaat lopen. Over de gehele periode lopen ze maar liefst weg met bijna 10.000 euro. Na de 10 jaar zijn de kosten redelijk en wordt er maar 3% ingekort. Ik heb inmiddels met de bemiddelaar gesproken, en hij beweert dat hij dit verteld heeft en dat dit het 'eindkapitaal' niet in gedrang brengt. Verder vertelde hij me dat dit op zich geen probleem is en als ik er geen goed gevoel aan overhoud ik gewoon de incasso's moet storneren en dat we terug aan tafel gaan zitten. Ik heb er geen goed gevoel bij en bij het laatste advies voel ik me helemaal in mijn hemdje gezet. Kortom de vraag. Hoe kom ik onder deze overeenkomst uit ?

Sukkell
22-04-2009, 00:30

Ik ben bang dat je er niet onderuitkomt, hun zijn meestal ook de domste niet. Hun contracten stellen ze praktisch waterdicht op, omdat ze weten dat mensen afzien als ze alles weten. Maar je kunt het altijd proberen, je moet het contract dan nietig proberen te verklaren, hiervoor moet je wel naar een jurist gaan (vriend(in) die rechten studeert ?). Sterkte ermee, maar verwacht geen wonderen.

Gizotje
22-04-2009, 01:33
Als je een product koopt, heb je als consument altijd het recht om hier op terug te komen. Of het nou een tv, verzekering of abonnement is je heb een x aantal dagen bedenktijd na het tekenen/afsluiten van het koop overeenkomst. Succes en doe er je voordeel mee. ps: is sommige gevallen gelden andere regels, google op "koopovereenkomst ontbinden"

QueenBee
26-04-2009, 20:42
"Met heel veel pijn moeten wij jullie helaas meedelen dat wij deze week het faillissement voor PensioenPlatform en MarketingPlatform aan moeten gaan vragen." Met die mededeling zijn de ruim driehonderd medewerkers van PensioenPlatform per mail op de hoogte gesteld van hun naderende ontslag. Zij ontvingen in maart al geen salaris meer. " link (http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/pensioenplatform-gaat-faillissement-aanvragen.80820.lynkx?pageStart=21) Zijn er adviseurs op het gebied van pensioenen aanwezig ? Stuur me dan een PM-tje. LEKKER voor ze Héérlijk nieuws