Bekijk originele versie : besnijdenis
ik_oke_is
13-04-2004, 23:05
wie heeft er dat meegemaakt; en kan zich dat herinneren ?
als ik eraan denk .....
traumatische ervaring hoor;
vrouwen zijn gelukkige wezens dat ze dat niet mee moeten
maken :maf:
Ain_Sfa_Sscarr
13-04-2004, 23:09
bevalling is wel fftjes erger!
zo'n groot kind eruit persen :(
Origineel gepost door ik_oke_is
wie heeft er dat meegemaakt; en kan zich dat herinneren ?
als ik eraan denk .....
traumatische ervaring hoor;
vrouwen zijn gelukkige wezens dat ze dat niet mee moeten
maken :maf:
wie heeft er een bevalling meegemaakt? kan je je dat herinneren? ik niet want ben nog niet zover maar ik krijg ookal traumatische aanvallen als ik eraan moet denken :D zie je de mannen mogen hier weer van geluk spreken dat ze een man zijn :zwaai:
Origineel gepost door Ain_Sfa_Sscarr
bevalling is wel fftjes erger!
zo'n groot kind eruit persen :( hahaha je was me gewoon net 2 seconde voor.....
we denken precies het zelfde :D
MoEtJe_MoEtJe
13-04-2004, 23:13
dat is meestal op een zeer jongen leeftijd toch. dat vergeten de meesten die het hebben gehad denk ik
ik_oke_is
13-04-2004, 23:15
Origineel gepost door ghizlen
wie heeft er een bevalling meegemaakt? kan je je dat herinneren? ik niet want ben nog niet zover maar ik krijg ookal traumatische aanvallen als ik eraan moet denken :D zie je de mannen mogen hier weer van geluk spreken dat ze een man zijn :zwaai:
ik kan me dat herinneren ja;
toen dat slagersmes van me grootvader werd bovengehaald;
hij heeft er denk ik te veel afgehakt :maf:
ik kan me dat herinneren ja;
toen dat slagersmes van me grootvader werd bovengehaald;
hij heeft er denk ik te veel afgehakt :maf:
ahh en je zit er zeker nu heeel erg mee.... wil je erover praten? of heb je ernog steeds last van als je stiekem kijkt :o
ik_oke_is
13-04-2004, 23:23
ahh en je zit er zeker nu heeel erg mee.... wil je erover praten? of heb je ernog steeds last van als je stiekem kijkt :o
ik zie niet veel als ik kijk :maf:
ik wil er met u wel over praten jah :stout:
denk je dat je me kan helpen nig?
ik zie niet veel als ik kijk :maf:
ik wil er met u wel over praten jah :stout:
denk je dat je me kan helpen nig? :wijs: hmmm weet je toekomstige vrouw wat je hebt? ze heeft het recht om te weten wat ze inkoopt :stout: maar wilje graag helpen hoor als je ermee zit.... je moet leren geloven in jezelf :D
ik_oke_is
13-04-2004, 23:48
:wijs: hmmm weet je toekomstige vrouw wat je hebt? ze heeft het recht om te weten wat ze inkoopt :stout: maar wilje graag helpen hoor als je ermee zit.... je moet leren geloven in jezelf :D
nee ze weet dat niet ;
waarom denk je dat ik nog maagd ben :maf:
nee ze weet dat niet ;
waarom denk je dat ik nog maagd ben :maf: :bril: hmmm ik heb de ultieme oplossing gevonden voor alle problemen inde wereld... je opa is een schat!!! als we ernou voor zorgen dat allemannen in dezelfde probleem verkeren als jij... dan blijft iedereen maagd voor het huwelijk :D
wietje19
14-04-2004, 00:04
een vrouw hoeft nie alleen te bevallen maar ze heeft ook nog eens de maandelijkse lasten en geloof me bij de meeste vrouwen is de pijn haast niet te verdregen in ons buik :huil:
maar alhamdolilah we hebben sbar :o mannen gaan huilen om iets wat ze in hun kinderjaren hebben meegemaakt :ego:
:zwaai:
ik_oke_is
14-04-2004, 00:10
:bril: hmmm ik heb de ultieme oplossing gevonden voor alle problemen inde wereld... je opa is een schat!!! als we ernou voor zorgen dat allemannen in dezelfde probleem verkeren als jij... dan blijft iedereen maagd voor het huwelijk :D
:hihi:
nee , de oplossing van me opa zorgt ervoor dat mijn vrouw
voor altijd maagd blijft :stout:
:maf:
ik_oke_is
14-04-2004, 00:11
Origineel gepost door wietje19
een vrouw hoeft nie alleen te bevallen maar ze heeft ook nog eens de maandelijkse lasten en geloof me bij de meeste vrouwen is de pijn haast niet te verdregen in ons buik :huil:
maar alhamdolilah we hebben sbar :o mannen gaan huilen om iets wat ze in hun kinderjaren hebben meegemaakt :ego:
:zwaai:
ik heb er nog 3maal DAGELIJKS last van :ego:
:maf:
:hihi:
nee , de oplossing van me opa zorgt ervoor dat mijn vrouw
voor altijd maagd blijft :stout:
:maf: nee hoor want je opa heeft t alleen bij jou toegepast.... zij kan altijd nog doeg zeggen en met een ander man ervandoor gaan... ze is nog maagd dus die man wil der wel :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.