Bekijk originele versie : aankomend succes site
Dit is mijn nieuwe site www.easyinvests.nl.
Vooruitlopend op de enorme bezoekersaantallen heb ik alvast de automatische advertenties van Google “AdSense“ geinstalleerd.
Het idee hierachter is dat je voor elke klik een klein gedeelte van het bedrag ontvangt dat de adverteerder betaalt voor het tonen van de advertentie. De getoonde ads zijn relevant aan de content van de site.
http://www.marcel-verwey.nl/blog/wp-content/uploads/2007/04/WindowsLiveWriter/GoogleAdsense_11C3A/image%7B0%7D1.png
Zoals je ziet stroomt het geld binnen…
Niet op klikken aub. Ik heb een overeenkomst met Google dat ik geen mensen aanmoedig om op de links te klikken. Maar ik kan natuurlijk niemand tegenhouden.
MeriaMMaroC
20-04-2009, 16:37
Haha heb toch maar geklikt :P is een beetje zonde die 0 euro :haha:
Dit is mijn nieuwe site www.easyinvests.nl.
Vooruitlopend op de enorme bezoekersaantallen heb ik alvast de automatische advertenties van Google “AdSense“ geinstalleerd.
Het idee hierachter is dat je voor elke klik een klein gedeelte van het bedrag ontvangt dat de adverteerder betaalt voor het tonen van de advertentie. De getoonde ads zijn relevant aan de content van de site.
http://www.marcel-verwey.nl/blog/wp-content/uploads/2007/04/WindowsLiveWriter/GoogleAdsense_11C3A/image%7B0%7D1.png
Zoals je ziet stroomt het geld binnen…
Niet op klikken aub. Ik heb een overeenkomst met Google dat ik geen mensen aanmoedig om op de links te klikken. Maar ik kan natuurlijk niemand tegenhouden.
Best vreemd.
Gegevens Easyinvest
Easyinvest.nl BV
Frans Coenenhove 36
3438 HK Nieuwegein
Telefoon: 030-7852168
E-mail: info@easyinvest.nl
Rabobank: 11.90.13.770
BTW-nr.: 8172.14.343 B01
Kvk Utrecht: 30213259
Dit Kvk nummer: 30213259 bestaat gewoon niet. Hoe kan dit? ook als ik op site van de kamer van koophandel op de handelsnaam "Easyinvest" zoek, kan ik niets vinden over dit bedrijf. Het is een BV toch? waarom zijn er geen gegevens bekend bij de kamer van koophandel?
jaa dat is de foute site zoiezo he , dat is easyinvest.nl
mijne is www.easyinvests.nl , waar jij op klikt is een beleggingsite ofzo van iesjie hollander denk ik.
mij site moet een s achter die invest. www.easyinvestS.nl
hahah wel goed dat je zegt van die andere site,mijn concurrenten zijn dus oplichters haha
jaa dat is de foute site zoiezo he , dat is easyinvest.nl
mijne is www.easyinvests.nl , waar jij op klikt is een beleggingsite ofzo van iesjie hollander denk ik.
mij site moet een s achter die invest. www.easyinvestS.nl
hahah wel goed dat je zegt van die andere site,mijn concurrenten zijn dus oplichters haha
easyinvests is ook niet te vinden op de site van de kamer van koophandel!!! Dus ook niet geregistreerd.
Wat bedoel je met oplichter!!
oplichters omdat ze nnie staan ingeschreven.
jaaa die easyinvests.nl is nog onder constructie, papierzake zoals vergunningen en kvk inschrijving worde ook gefixt op termijn.
hahah wwel ff kijken he op mijn sitee en als je niet zo geintereseerd bent in geld verdienen dan niet kijken he, jaaaa nogmaals ik mag nie aanmoedige op mij adsense te klikke waar ik trouwens 50ct per klik krijg, maar ik kan jullie nie tegehoude haha..
www.EasyInvestS.nl
www.uwhuisverhuren.com
tangerss
21-04-2009, 23:33
Veel mensen zijn hun google adsense account kwijt geraakt door dit soort domme trukjes. Je kan beter unieke content schrijven en dan geld verdienen door zoekmachine bezoekers dan hier je site spammen op een non-relevante forum.
Tip: gebruik Wordpress script en blog over investeringen en doe Google Adsense ads erop. Elke dag paar posts en over paar maanden heb je vaste inkomsten.
success bradaa
jaa ik weet mattie maar ik doe ook daarom niemand aanmoedigen om te gaan klikken..maar ik hou ze ook niet tegen..
ja ik kan wel ff blogje maken, is simpel. maarre ik wil er niet teveel moeite in stoppe, ik wil ff snel 10 a 20 doezoe cashe en dan misschien die sites echt verhuurbedrijf en bank van maken voor ons marokkanen.
marokko.nl verdientt voor degene die het niet wist 12.000 per mnd met Google adsense, chek maar op www.websiteoutlook.com , daar kan je zien hoeveel sites met hun google adsense verdienen.
Uchiha_Berkania
22-04-2009, 16:35
up!
neem ook een kijkje op mijn site
mocrogurl16
07-05-2009, 14:19
oplichters omdat ze nnie staan ingeschreven.
jaaa die easyinvests.nl is nog onder constructie, papierzake zoals vergunningen en kvk inschrijving worde ook gefixt op termijn.
Je zou het een en ander regelen, maar nog steeds sta je niet ingeschreven bij de KvK.
maghreb_site
07-05-2009, 18:31
Voor kvk heb je ook papieren nodig vragen ze meestal naar daar.
mocrogurl16
08-05-2009, 13:58
Voor kvk heb je ook papieren nodig vragen ze meestal naar daar.
Opzich heb je bij het inschrijven van je bedrijf niet echt veel nodig als je langs de KvK gaat.
Al moet je van te voren je zaken al geregeld hebben, pand etc.
Als je bij de KvK bent hoef je alleen je legitimatie bij je te hebben en voor de zekerheid ook je huurovereenkomst, meer is er niet echt nodig.
Toch?:p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.