Bekijk originele versie : Help Mij!!!!!!!!!!!!!!
LalaFadmaaaaaaa
13-04-2004, 22:17
Hoi allemaal,
ik heb een vraag wie kan mij uitleggen wat de volgende besluitvormingsprocedure's inhouden:
* meerderheidsbesluitvorming
* minderheidsbesluitvorming
* veto besluitvorming
* plop besluitvorming
* open besluitvorming
* gesloten besluitvorming
please please help mij. ik kreeg net te horen van mijn domme klasgenoten dat ik het voor morgen af moet hebben, vieze formagekoppen.
please wie kan mij het uitleggen of wie weet er een site waar het beschreven staat.
ik zal die gene zeeeeeeeeeeeeeer dankbaar zijn
alvast bedankt :)
ma3a salaam :zwaai:
LF
LalaFadmaaaaaaa
13-04-2004, 22:40
ewa kan helemaal niemand mij helpen???????????
Miss_Wafae
13-04-2004, 23:22
Nope..Sorry..
Origineel gepost door LalaFadmaaaaaaa
vieze formagekoppen.
Jammer dat je dat nou bij je berichtje zet, niet echt netjes van je!
X Jasmina :zwaai:
P.S. Heb je nog gebeld naar je weet wel??
LalaFadmaaaaaaa
16-04-2004, 22:49
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Jammer dat je dat nou bij je berichtje zet, niet echt netjes van je!
X Jasmina :zwaai:
P.S. Heb je nog gebeld naar je weet wel??
ja ik weet het jasmina, sorry, maar zij hebben mij echt pissig gemaakt. het is uiteindelijk gelukt.
ja ik heb gebeld en hij zei dat hij geen mailtje van mij heeft ontvangen. hij dacht dat ik het naar zijn mailadres had gemaild, maar ik had het naar het gezamelijke mail (waarschijnlijk de instellings mail) gemaild. hij wist gelukkig nog wie ik was, dus dat is positief. hij zou kijken of hij mijn mail kon vinden en dan zou hij mij terugbellen. dat is een week geleden en nog niks gehoord. ik had nog aan hem gevraagd of ik mijn cv en brief opnieuw moest mailen en toen zei hij nee dat hoeft niet ik zoek wel of ik hem vindt.
blijkbaar hebben ze geen interesse. echt jammer man. maar ja....
kan jij niks regelen :D
groetjes
LF
Mocroroosje
17-04-2004, 11:24
k denk op google.nl maar k zou hen niet zeker wetn..??
Origineel gepost door LalaFadmaaaaaaa
ja ik weet het jasmina, sorry, maar zij hebben mij echt pissig gemaakt. het is uiteindelijk gelukt.
ja ik heb gebeld en hij zei dat hij geen mailtje van mij heeft ontvangen. hij dacht dat ik het naar zijn mailadres had gemaild, maar ik had het naar het gezamelijke mail (waarschijnlijk de instellings mail) gemaild. hij wist gelukkig nog wie ik was, dus dat is positief. hij zou kijken of hij mijn mail kon vinden en dan zou hij mij terugbellen. dat is een week geleden en nog niks gehoord. ik had nog aan hem gevraagd of ik mijn cv en brief opnieuw moest mailen en toen zei hij nee dat hoeft niet ik zoek wel of ik hem vindt.
blijkbaar hebben ze geen interesse. echt jammer man. maar ja....
kan jij niks regelen :D
groetjes
LF
Hahaha nee joh, zo zijn ze af en toe daaro, er waren wat problemen met de outlook express, dus er ging nogal wat mis met de mail. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen :D
Groetjes Jasmina :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.