Bekijk originele versie : "Marokkaanse terreur tegen Hindoes" Zegt Democrates.net
Marokkaanse terreur tegen Hindoes
In de Haagse Schilderswijk valt een groep Marokkaanse jongens al maanden gelovige Hindoes lastig bij hun tempel. Hindoejongeren hebben er nu genoeg van en willen tegenactie. Hindoepriester S. Ramdhani probeert escalatie uit alle macht te voorkomen: ,,Als groepen jongeren van de ene afkomst en groepen jongeren met een andere afkomst zich gaan bundelen tegen elkaar, krijg je ernstige toestanden. Die moeten we in Nederland absoluut niet hebben.''
VVD-Kamerlid Stef Blok, ook voorzitter van de commissie die de integratie onderzocht, maakt zich zorgen over de situatie. ,,Dit is bijzonder schrijnend. Een gerichte actie tegen een groep die anders is. Dat is discriminatie. Willen we met zijn allen in Nederland samenleven, dan kan dit niet. De politie moet ingrijpen.'' Blok neemt vandaag contact op met de gemeente Den Haag om de zaak aan te kaarten.
Afgelopen weekeinde was voor veel hindoejongeren de maat vol toen de Marokkaanse jongens voor de zoveelste keer op hun motorkappen gingen zitten. Pandit (hindoepriester) Ramdhani, voorzitter van het tempelbestuur, begrijpt de frustratie. Ook hij voelt zich gediscrimineerd. ,,Waarom kiezen ze precies onze tempel uit? Hier vlakbij is een moskee. Waarom gaan ze daar niet plunderen? Ze haten het hindoegeloof zeker. Ik weet het anders ook niet.''
De Marokkaanse jongens duwen hondenpoep door de brievenbus van het heiligdom Ram Mandir, hebben twee keer ingebroken, een heilig beeld gestolen, geplast in heilige ruimten en zo'n 1500 euro uit de collectebussen gestolen. ,,Ze spugen, laten bezoekers niet door en hebben twee oudere dames van hun tas beroofd en daarna bedreigd om geen aangifte te doen. Onze tempelsecretaris is aangevallen met een stok.'' Van alle gevallen is aangifte gedaan. Vanwege de intimidaties ontvangt hij zo'n 15 procent minder bezoekers, schat Ramdhani.
Dat dit juist Ramdhani overkomt, is bijna tragisch te noemen. De pandit kreeg vorig jaar nog een lintje van de koningin voor zijn bijdrage aan de integratie in de wijk. De tempel ontvangt elk jaar duizenden Haagse leerlingen om voorlichting te geven over het hindoegeloof en vangt probleemjongeren op. Ook beijvert Ramdhani zich sinds de aanslagen van 11 september 2001 voor het verbeteren van de betrekkingen tussen christenen, Hindoes en moslims.
Maar sinds de intimidaties door de Marokkaanse jongeren heeft het idealisme van Ramdhani een stevige knauw gekregen. Hij overweegt zelfs uit het 11-septemberoverleg te stappen. PvdA-gemeenteraadslid Rabin Baldewsingh heeft burgemeester Deetman inmiddels om hulp gevraagd. Het politiebureau in de wijk laat weten dat de kwestie op de agenda staat.
De pandit heeft nu zijn hoop gevestigd op 'alle overheden waar ik bij heb aangeklopt' om te voorkomen dat de hindoejeugd het heft in eigen hand neemt. ,,Politie en gemeente hebben beloofd mij te helpen en daar vertrouw ik op. Als dat gebeurt, kunnen we dit vuur nog doven.''
http://www.democrates.net/index.php?subaction=showfull&id=1081845245&archive=&start_from=&ucat=&
Ik heb al eerder deze link aangegeven in een andere topic.Ze haten ons.Ze willen ons niet.Ze gunnen ons niks.
Mensen,plaats berichten met een duidelijke mening en feiten.
Ze zitten ons belachelijk te maken.Nou is het tijd om terug te strijden.
Wat dit artikel betreft.Het is schandalig dat onze jongeren weer in de val van de Saytan zijn getrapt.
L3amrani
13-04-2004, 21:34
Het schort um aan islamitische opvoeding. Sommige vaders en moeders kunnen alleen fokken maar de verantwoordelijkheid voor die kinderen opzich nemen Allah ie jieb!. Kom op hé, ik bedoel wat hebben die gozers daar in Godsnaam te zoeken. Laat iedereen zijn of haar geloof praktiseren en bemoei je met je eigen zaken. Dit is absoluut niet islamitisch verantwoord wat die raddraaiertjes doen. Zo denk ik erover en zo blijf ik erover denken.
Origineel gepost door L3amrani
Het schort um aan islamitische opvoeding. Sommige vaders en moeders kunnen alleen fokken maar de verantwoordelijkheid voor die kinderen opzich nemen Allah ie jieb!. Kom op hé, ik bedoel wat hebben die gozers daar in Godsnaam te zoeken. Laat iedereen zijn of haar geloof praktiseren en bemoei je met je eigen zaken. Dit is absoluut niet islamitisch verantwoord wat die raddraaiertjes doen. Zo denk ik erover en zo blijf ik erover denken. Wie zegt dat wat boven gechreven ook daadwerkelijk ook zo is.
Er is niet eens een aanklacht ingediend bij de politie.
En zolang er geen aanklacht is , zullen er niemand opgepakt worden.
Leugens zijn makelijk teverkopen, met feiten komen is wat ansders.
Origineel gepost door Crew
Marokkaanse terreur tegen Hindoes
In de Haagse Schilderswijk valt een groep Marokkaanse jongens al maanden gelovige Hindoes lastig bij hun tempel. Hindoejongeren hebben er nu genoeg van en willen tegenactie. Hindoepriester S. Ramdhani probeert escalatie uit alle macht te voorkomen: ,,Als groepen jongeren van de ene afkomst en groepen jongeren met een andere afkomst zich gaan bundelen tegen elkaar, krijg je ernstige toestanden. Die moeten we in Nederland absoluut niet hebben.''
VVD-Kamerlid Stef Blok, ook voorzitter van de commissie die de integratie onderzocht, maakt zich zorgen over de situatie. ,,Dit is bijzonder schrijnend. Een gerichte actie tegen een groep die anders is. Dat is discriminatie. Willen we met zijn allen in Nederland samenleven, dan kan dit niet. De politie moet ingrijpen.'' Blok neemt vandaag contact op met de gemeente Den Haag om de zaak aan te kaarten.
Afgelopen weekeinde was voor veel hindoejongeren de maat vol toen de Marokkaanse jongens voor de zoveelste keer op hun motorkappen gingen zitten. Pandit (hindoepriester) Ramdhani, voorzitter van het tempelbestuur, begrijpt de frustratie. Ook hij voelt zich gediscrimineerd. ,,Waarom kiezen ze precies onze tempel uit? Hier vlakbij is een moskee. Waarom gaan ze daar niet plunderen? Ze haten het hindoegeloof zeker. Ik weet het anders ook niet.''
De Marokkaanse jongens duwen hondenpoep door de brievenbus van het heiligdom Ram Mandir, hebben twee keer ingebroken, een heilig beeld gestolen, geplast in heilige ruimten en zo'n 1500 euro uit de collectebussen gestolen. ,,Ze spugen, laten bezoekers niet door en hebben twee oudere dames van hun tas beroofd en daarna bedreigd om geen aangifte te doen. Onze tempelsecretaris is aangevallen met een stok.'' Van alle gevallen is aangifte gedaan. Vanwege de intimidaties ontvangt hij zo'n 15 procent minder bezoekers, schat Ramdhani.
Dat dit juist Ramdhani overkomt, is bijna tragisch te noemen. De pandit kreeg vorig jaar nog een lintje van de koningin voor zijn bijdrage aan de integratie in de wijk. De tempel ontvangt elk jaar duizenden Haagse leerlingen om voorlichting te geven over het hindoegeloof en vangt probleemjongeren op. Ook beijvert Ramdhani zich sinds de aanslagen van 11 september 2001 voor het verbeteren van de betrekkingen tussen christenen, Hindoes en moslims.
Maar sinds de intimidaties door de Marokkaanse jongeren heeft het idealisme van Ramdhani een stevige knauw gekregen. Hij overweegt zelfs uit het 11-septemberoverleg te stappen. PvdA-gemeenteraadslid Rabin Baldewsingh heeft burgemeester Deetman inmiddels om hulp gevraagd. Het politiebureau in de wijk laat weten dat de kwestie op de agenda staat.
De pandit heeft nu zijn hoop gevestigd op 'alle overheden waar ik bij heb aangeklopt' om te voorkomen dat de hindoejeugd het heft in eigen hand neemt. ,,Politie en gemeente hebben beloofd mij te helpen en daar vertrouw ik op. Als dat gebeurt, kunnen we dit vuur nog doven.''
http://www.democrates.net/index.php?subaction=showfull&id=1081845245&archive=&start_from=&ucat=&
Ik heb al eerder deze link aangegeven in een andere topic.Ze haten ons.Ze willen ons niet.Ze gunnen ons niks.
Mensen,plaats berichten met een duidelijke mening en feiten.
Ze zitten ons belachelijk te maken.Nou is het tijd om terug te strijden.
Wat dit artikel betreft.Het is schandalig dat onze jongeren weer in de val van de Saytan zijn getrapt.
De Ongelovigen (Al-Kaafiroen)
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
1. Zeg: "O gij ongelovigen,
2. Ik bid niet aan, wat gij aanbidt,
3. Noch gij bidt aan, wat ik aanbid.
4. Noch wil ik aanbidden, wat gij aanbidt,
5. Nogmaals gij wilt niet aanbidden wat ik aanbid.
6. Derhalve voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst."
Sadaq allhoe al3adim
Dus laat iedereen in zijn waarde!
Oplossing: enkeltje Marokko! voor die snotapen.
Origineel gepost door Anouarrr
Hebben ze het hier over jongeren van boven de 16, 17 jaar of een paar strontjochies van onder de 14?
Maar goed, er moet zeker wat aan gedaan worden..
Vreemde reactie. Toen er enkele dagen geleden een topic werd geplaatst over een stel 14 jarige rotjochies die één keer een molotov cocktail in een moskee gooiden in het dorpje Helden was het geschreeuw over schandalige acties en discriminatie niet van de lucht. EN TERECHT want het was een schandalige actie.
Ik heb hier vanavond een nieuws-item van op TV gezien en het ging hier gewoon over systematische treiterpartijen (zeg maar gewoon terreur) waarbij oude vrouwtjes zelfs van hun tasjes beroofd werden.
Het maakt geen ene donder uit of het gaat om snotneuzen van 14 of snotneuzen van 18 jaar.
Je hebt elkaar hier maar te respecteren en je hebt al helemaal met je poten van andermans spullen af te blijven.
Hondepoep door de brievenbus duwen!?!?! Wie zijn er hier nu smeriger dan varkens?
Origineel gepost door Peej
Vreemde reactie. Toen er enkele dagen geleden een topic werd geplaatst over een stel 14 jarige rotjochies die één keer een molotov cocktail in een moskee gooiden in het dorpje Helden was het geschreeuw over schandalige acties en discriminatie niet van de lucht. EN TERECHT want het was een schandalige actie.
Ik heb hier vanavond een nieuws-item van op TV gezien en het ging hier gewoon over systematische treiterpartijen (zeg maar gewoon terreur) waarbij oude vrouwtjes zelfs van hun tasjes beroofd werden.
Het maakt geen ene donder uit of het gaat om snotneuzen van 14 of snotneuzen van 18 jaar.
Je hebt elkaar hier maar te respecteren en je hebt al helemaal met je poten van andermans spullen af te blijven.
Hondepoep door de brievenbus duwen!?!?! Wie zijn er hier nu smeriger dan varkens?
Neem maar van mij aan dat dit soort acties zwaar worden afgekeurd in islamitische kringen.Deze snotneuzen dienen verplicht vrijwilligerswerk uit te voeren............................tot hun 18e.
Ter nuancering nog een paar links waarop hetzelfde bericht staat vermeld. Maar nu gaat het niet over dubieuze (ultra-) rechtse sites als democrates.net.
http://www.indianfeelings.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=161
http://www.hindulife.nl/persbericht/persbericht_maart10.html
Het gaat hier dus echt niet om een poging om een paar Marokkanen zwart te maken. Het gaat hier blijkbaar om een groepje rotjongens van Marokkaanse afkomst die de reputatie van hun welwillende en niet criminele landgenoten weer aan het vernielen zijn.
Als ze het doen is het zwaar fout moge dat duidelijk zijn :)
Maar ik herinner me een tijdje geleden
dat er een joodse man was die werd "lastig gevallen" door marokkaanse jongeren in Den Haag !
Zelfs op Hart van Nederland gaven ze aandacht aan het "probleem"
Paar weken later na onderzoek van de politie, bleken er helemaal geen Marokkaanse jongens te zijn die hem lastig vallen !
De man had het verzonnen !
Ik heb Hart van Nederland daarna niet meer gezien :jammer:
Origineel gepost door Daniya
Er moet een nieuwe wet komen! Twee keer een misstap begaan, enkeltje land van herkomst. En als ze hier geboren zijn, dan de ouders terug sturen wegens het niet goed opvoeden van hun kroost!
En nu moeten jullie me niet aanvallen :D ........ Er moet ook een ander nieuw wet komen, Mensen zoals jouw castreren om er voor tezorgen dat er geen volgelingen zoals jouw komen.
En als jouw facistische ideen door anderen worden gedeeld. Dan stel ik voor dat ze allemaal op een apartte eilandje worden geloodst en zwwar bewaakt worden.
Schijnheilige facist, als je marokkanen niet mag wat doeje hier op deze site dan donderop .
Origineel gepost door roebla
Als ze het doen is het zwaar fout moge dat duidelijk zijn :)
Maar ik herinner me een tijdje geleden
dat er een joodse man was die werd "lastig gevallen" door marokkaanse jongeren in Den Haag !
Zelfs op Hart van Nederland gaven ze aandacht aan het "probleem"
Paar weken later na onderzoek van de politie, bleken er helemaal geen Marokkaanse jongens te zijn die hem lastig vallen !
De man had het verzonnen !
Ik heb Hart van Nederland daarna niet meer gezien :jammer: Nee natuurlijk niet , men is er alleen bij wanneer er gore leugens over ons worden verteld.
Maar wanneer er een moskeen in brand worden gestoken en marokkaanse kinderen door skinheads worden neer gechoten, en hindo die een marokkaanse vader dooschiet om en parkerplek dan is het niet erg wat het zijn toch maar marokkaanse moslims en er zijn nog tal van misdaden tegen marokkanen die de aandacht van de media niet hebben.
Em dan verwachten de hypocriete facisten nog van ons jongeren dat we maar aan hun moeten aanpassen.
F..K YOU ALL
naoual1985
14-04-2004, 16:29
Origineel gepost door Daniya
Er moet een nieuwe wet komen! Twee keer een misstap begaan, enkeltje land van herkomst. En als ze hier geboren zijn, dan de ouders terug sturen wegens het niet goed opvoeden van hun kroost!
En nu moeten jullie me niet aanvallen :D ........
Heb je aandacht nodig?
Tip: Open een topic, waarin staat
IK WIL AANDACHT
AlHoceima_Leila
14-04-2004, 17:00
wat een onzin zeg
ik kon niet meer bijkomen toen ik het las
klinkt gemeen is het misschien ook maar ik had het niet verwacht daarom
maar ik ga ff daar kijken of het echt zo is
want ik geloof het niet echt
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
wat een onzin zeg
ik kon niet meer bijkomen toen ik het las
klinkt gemeen is het misschien ook maar ik had het niet verwacht daarom
maar ik ga ff daar kijken of het echt zo is
want ik geloof het niet echt
Klik maar even op de links die ik in mij post heb gezet. Daar kun je het ook lezen.
AlHoceima_Leila
14-04-2004, 18:59
Origineel gepost door Peej
Klik maar even op de links die ik in mij post heb gezet. Daar kun je het ook lezen. \
ok
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
ok
En...wat denk je ervan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.