Bekijk originele versie : Zomaar geld op bankrek ontvangen
Couscous_1
20-04-2009, 11:20
Beste forum broeders/zusters
Heb op mijn spaarrekening een kas-storting ontvangen van 2900 euro. Ben naar de bank geweest en heb gezegd dat het een foutje moet zijn geweest en heb gevraagd waar dit vandaan komt. Ze konden dit niet achterhalen omdat het om een kasstorting ging.
Mijn vraag is Wat nu?? Zijn er regels dat je na een bepaalde tijd eigenaar bent of iets dergelijks?
Wie heeft tips/advies voor mij
YASSINNER
20-04-2009, 11:47
Run, and don't look back!
Haha ga op vakantie!
Gwn wachten tot de eigenaar van het geld zijn centjes mist.. Kan gebeuren hé..
miss-zinaatjuh
20-04-2009, 11:54
Beste forum broeders/zusters
Heb op mijn spaarrekening een kas-storting ontvangen van 2900 euro. Ben naar de bank geweest en heb gezegd dat het een foutje moet zijn geweest en heb gevraagd waar dit vandaan komt. Ze konden dit niet achterhalen omdat het om een kasstorting ging.
Mijn vraag is Wat nu?? Zijn er regels dat je na een bepaalde tijd eigenaar bent of iets dergelijks?
Wie heeft tips/advies voor mij
ik zou navragen wie de rekening nummer is die het over heeft gemaakt op jou rekeningnummer wie weet heb jze net 1 nummer verkeerd gestoord..
YASSINNER
20-04-2009, 12:05
Wat doen jullie heilig.
Gewoon opmaken, fout is je eigen schuld.
hahahahaha dus dat!!!!
ik ga gelijk vakantie boeken!!!
Domme fout!!
Couscous_1
20-04-2009, 12:21
ik zou navragen wie de rekening nummer is die het over heeft gemaakt op jou rekeningnummer wie weet heb jze net 1 nummer verkeerd gestoord..
Gaat om een kasstorting dus die vlieger ging niet op anders was het allang opgelost
Couscous_1
20-04-2009, 12:24
hahahahaha dus dat!!!!
ik ga gelijk vakantie boeken!!!
Domme fout!!
Helaas werkt het niet zo, kans bestaat dat de persoon in kwestie na een tijd bij jou komt aankloppen en zegt he mag ik me euri's terug? wat dan? jij die alles heeft gebrast heeft nu een schuld van 2900..
Ik vraag me af als die gast na een halfjaar nog ni is geweest wat dan de bedoeling is wettelijk gezien?
Shoot_bank_2
20-04-2009, 12:24
ik denk als jij een goeie moslim bent dat je het geld een tijdje moet laten staan als dan nog niemand is gekomen ofiets dergelijks je het geld mag houden of je ken et weggeven aan een goed doel
Shoot_bank_2
20-04-2009, 12:25
Helaas werkt het niet zo, kans bestaat dat de persoon in kwestie na een tijd bij jou komt aankloppen en zegt he mag ik me euri's terug? wat dan? jij die alles heeft gebrast heeft nu een schuld van 2900..
Ik vraag me af als die gast na een halfjaar nog ni is geweest wat dan de bedoeling is wettelijk gezien?
wettelijk is het nu van jou!!! ze kunnen je niks maken als je het opmaakt
Linaatje
20-04-2009, 13:03
ik denk als jij een goeie moslim bent dat je het geld een tijdje moet laten staan als dan nog niemand is gekomen ofiets dergelijks je het geld mag houden of je ken et weggeven aan een goed doel
vind ik ook, ik zou het ook zo doen, ff tijdelijk op je spaarrekening zetten ofzo
YASSINNER
20-04-2009, 13:05
ik denk als jij een goeie moslim bent dat je het geld een tijdje moet laten staan als dan nog niemand is gekomen ofiets dergelijks je het geld mag houden of je ken et weggeven aan een goed doel Dat heeft niets, maar dan ook HELEMAAL niets met een goede Moslim zijnde te maken.
Misschien wilde iemand dat geld wel kwijt.
En ja, als je het een tijdje laat staan en niemand komt erop af. Dan hoef je het niet weg te geven.
MocroMens
20-04-2009, 13:15
haha zoiezo niet opmaken want je gaat het zoiezo terugbetalen
kon de bank je niet verder helpen met je vraag? ik neem aan dat hun moeten weten wat er dan gebeurd in zo situatie?
Skietzo_V7
20-04-2009, 14:00
Doe een muts op, trek hem over je hoofd pin.
Bel de bank dat ze je pas moeten blokeren en doe aangifte.
Klaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.