LZN
04-11-2002, 22:08
salaam allemaal, Ik ben hier pas een nieuwe lid en heb heel wat verhalen gelezen die mij echt hebben aangegrepen. Dus ik dacht ik wil ook mijn verhaal met jullie delen. Het is een waargebeurd verhaal die ik zelf tot grote verdriet heb moeten meemaken. Gebonk en geschreeuw is het lawaai dat mijn ogen doet openen en mijn hart sneller doet kloppen. Vraagtekens in mijn hoofd komen tevoorschijn. droom ik???? of zijn dit werkelijk harde geluiden die ik hoor?? Er gaat van alles door mij heen......... Geen enkel orgaan lijkt meer zijn functie uit te oefenen behalve mijn oren die het geluid nog steeds hoort. Het is een bekende stem waar geen einde aan wil komen. Nee....nee... dat kan zij toch niet zijn. Misschien komt het wel van buiten? Ja het moet wel....... toch? Om mezelf gerust te stellen wil ik niet geloven dat het van binnen komt. Ramen en deuren worden dicht geklapt. Het lijkt nu verder weg te zijn maar ik hoor haar nog steeds. Haar stem lijkt gedempt te worden. Nog steeds lig ik op mijn bed en onbewogen luister ik..... Ik hoor niets meer. Het is weer stil alsof er nooit wat gebeurd is...... Ik kijk om mij heen en realiseer me dat mijn zus niet meer naast mij ligt. Waar zou zij nou weer kunnen zijn? Het voelt niet goed aan. Ik begin nu echt bang te worden. De stilte word weer onderbroken door een grote klap.... BOOEEEMMM, en weer hoor ik gegil. Zonder na te denken probeer ik zoveel mogelijk kracht te verzamelen en richt me zo snel als ik kan naar het geluid.... Ik weet dat 1 lang verhaal niet leuk is om te lezen dus ga volgende keer weer verder..