Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pathe bioscopen draaien marokkaanse filmkomidie

LZN
13-04-2004, 17:07

Pathe bioscopen helepen aan integratie.

AlHoceima_Leila
13-04-2004, 18:50
jah dan proberen ze ja

livies
14-04-2004, 12:15
het is wel leuk voor de marokkaanse gemeenschap of voor wie daar ook intersse in heeft om naar een marokkaanse film te gaan ik vind het leuk om samen met mijn man eindelijk een keer een avondje uit te gaan naar een film van de zelfde achtergrond lijkt me enig met mijn man well gaan we vaak naar de bio maar een beetje van nou dan pakken we gewoon die film het lijkt dan als of we een amerikkaanse film moeten kiezen maar gelukkig is er nu wel breed een kijk genomen voor de markt

rnaj
14-04-2004, 12:23
Origineel gepost door livies het is wel leuk voor de marokkaanse gemeenschap of voor wie daar ook intersse in heeft om naar een marokkaanse film te gaan ik vind het leuk om samen met mijn man eindelijk een keer een avondje uit te gaan naar een film van de zelfde achtergrond lijkt me enig met mijn man well gaan we vaak naar de bio maar een beetje van nou dan pakken we gewoon die film het lijkt dan als of we een amerikkaanse film moeten kiezen maar gelukkig is er nu wel breed een kijk genomen voor de markt Dan hoop ik wel dat in tegenstelling tot een tijdje geleden in Utrecht, de niet marokkanen een warmer welkom krijgen

sneakynawal
14-04-2004, 12:26

Marokkaanse films zijn helemaal niet goed. Acteerpresentaties zijn echt slecht, overdrijven is ook een vak! Wie wil daar nou geld aan besteden? Nee geef mij maar de blockbusters uit de VS :D Kill Bill a.s. vrijdagavond kan niet wachten!

bisses
14-04-2004, 13:34
Origineel gepost door rnaj Dan hoop ik wel dat in tegenstelling tot een tijdje geleden in Utrecht, de niet marokkanen een warmer welkom krijgen heb ik gemist, hoezo, vertel?

rnaj
14-04-2004, 13:39
hoe heet die nederlandse/marokkaanse speelfilm ook al weer (souf souf habibi), toen die film in primaire ging vonden een aantal biosscoop gasten van marokkaanse afkomst het nodig de nederlandse bezoekers te schoferen...

OneTouch
14-04-2004, 22:51
Rnaj, helaas heb je daar gelijk in. Helaas vinden sommige jongeren het nog steeds nodig om hun medemens te treiteren, te belagen en te intimideren. Het is alleen zo jammer dat men dan meteen ook een negatief beeld krijgt over moslimjongeren in het algemeen. Het verschil tussen een echte moslimjongere die echt bezig is met zijn geloof en een Marokkaanse jongere die zegt dat hij moslim is maar ondertussen alles doet wat God verboden heeft, is zooooo ontzettend groot!! Ik hoop echt dat die baldadige jongeren eindelijk eens een keer tot inkeer komen.