Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goedkope vliegtickets

tomobil
19-04-2009, 12:23

Wil aankomende week voor een weekje naar barelona, heeft iemand enig idee, waar ik goedkoe BETROUWBARE vliegtickets kan boeken:)

AnaDunya
19-04-2009, 12:34
www.ryanair.com Maar echt goedkoop is het momenteel niet. Je had 2 maanden geleden moeten boeken, want toen waren de tickets maar 10 euro retour :)

tomobil
19-04-2009, 13:00
yeah klopt! se sijn nu 200 euro per persoon en we gaan met zn drieen is 3 ayek duur voor een weekje!:ego: ewa jah we hebben pas gister besproken dat we gaan :hihi: tsit in de famillie last minute...

Enaa
19-04-2009, 13:06
Ik wil ook aankomende week naar Spanje en anders begin juli maar dan naar Alicante, bij transavia is het ook redelijk goedkoop. Maar je betaalt wel veel voor een paar dagen.. Fijne vakantie!

AnaDunya
19-04-2009, 15:55

yeah klopt! se sijn nu 200 euro per persoon en we gaan met zn drieen is 3 ayek duur voor een weekje!:ego: ewa jah we hebben pas gister besproken dat we gaan :hihi: tsit in de famillie last minute... Niet goed :hihi: Tja ryanair is toch wel één van de goedkoopste maatschappijen :rolleyes: Ik denk dat je te laat bent, want in maart/april/mei zijn vliegtickets over het algemeen prijzig. Als je altijd een last minute boekt, ben je wel gewend om d'r een paar centen meer voor te betalen :hihi:

G_tanger
19-04-2009, 17:31
cheaptickets ennnh bij veuling.com heb ik goedkope kunnen vinden (marokko) moet je maar even kijken