Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Suiker Ziekte

Tedoua
18-04-2009, 23:37

heloeeeeeeeee spuit je ? of heb je tablette? hoeveel tablette neem jij? hoeveel insuline spuit jij? hoe oud ben je? hoellang heb je het al? hoe kreeg je het? enzo,..

Tedoua
18-04-2009, 23:38
ik had eerst een pompje was best irritant enzoo maar nu spuit ik 4 x perdag een keer sochtends smiddags savonds 2 x ik ben nu 12 heb 6 jaar suikerziekte

mcfatoush
19-04-2009, 13:24
ik had eerst een pompje was best irritant enzoo maar nu spuit ik 4 x perdag een keer sochtends smiddags savonds 2 x ik ben nu 12 heb 6 jaar suikerziekte had je al suikerziekte toen je 6 jaar was? lijkt me moeilijk om op zo'n jonge manier daarmee om te gaan. Ik herinner mij als kind dat ik medicijnen haatte..maar ik heb alhamdollilah geen suikerziekte

Tedoua
19-04-2009, 13:50
ewaa ja je moet er mee leven anders kan het niet het moet tog, anders kan niet

bie
19-04-2009, 16:34

Hebben jullie ook last van je tandvlees? Diabetici hebben regelmatig last van ontstoken tandvlees. Je zou dit kunnen merken aan het bloeden van het tandvlees. Behandelen van die ontsteking resulteert regelmatig in een beter behandelbare diabeet. Soms hoeven er zelfs geen medicijnen meer genomen te worden als de ontsteking flink is gereduceerd.

mcfatoush
20-04-2009, 14:38
ewaa ja je moet er mee leven anders kan het niet het moet tog, anders kan niet ja dat is wel begrijpelijk dat je ermee moet leven en dat je niet anders kan. Maar ik denk dat het moeilijk is om als kind dat te moeten accepteren. Ik weet zelf niet veel van suikerziekte maar wat ik wel weet is dat je continue medicijnen moet gebruiken.