Bekijk originele versie : Afschaffing van de studiefinanciering????
Door het begrotingstekort is de regering verplicht te bezuinigen. En aangezien de regering Rechts is en dus om geen 1 buitenlander of ander burger geeft die niet niet verwend en rijk is, heeft de regering besloten te bezuinigen op uitkeringen, volksgezondheid en mogelijk ook op onderwijs, en dan niet op de basisscholen, nee meteen op de studie van mensen! Dit is natuurlijk een absoluut verkeerd iets. want dan kan men nooit een opleiding volgen. Wanneer studeren zo duur gaat worden. Maar nu is mijn vraag waarom doen ze het nou??? En toen kwam mijn vriend Hassan met de stelling: Ze zien dat er steeds meer allochtonen op de Hoge scholen en universiteiten komen. Dit vind men een verkeerde ontwikkeling want ze willen het liefts de allochtoon dom houden. Want ze zijn jaloers op de soms verrassend hoge resultaten bij de diploma's. Door te bezuinigen op de studiefinanciering pak je natuurlijk direct alle allochtonen. want die zijn helaas niet zo rijk om alles te betalen. Zo blijven de allochtonen dom, worden rijken alleen maar rijker en armen alleen maar armer. Zijn jullie het eens of deels eens met zijn verhaal. Ik zelf was het er wel mee eens. En jullie
BULLSHIT ze willen wel een hele SPIONNEN NETWERK opzetten met 22 schotels erbij ...daar hebben ze wel geld voor nichtennaaiers...nou als ze studiefinanciering weg willen halen..dan gaat het goed mis...echt sukkels...
pardon my French :o
AAAbracadaver
13-04-2004, 13:01
Origineel gepost door Reqrouz
Door het begrotingstekort is de regering verplicht te bezuinigen. En aangezien de regering Rechts is en dus om geen 1 buitenlander of ander burger geeft die niet niet verwend en rijk is, heeft de regering besloten te bezuinigen op uitkeringen, volksgezondheid en mogelijk ook op onderwijs, en dan niet op de basisscholen, nee meteen op de studie van mensen! Dit is natuurlijk een absoluut verkeerd iets. want dan kan men nooit een opleiding volgen. Wanneer studeren zo duur gaat worden. Maar nu is mijn vraag waarom doen ze het nou??? En toen kwam mijn vriend Hassan met de stelling: Ze zien dat er steeds meer allochtonen op de Hoge scholen en universiteiten komen. Dit vind men een verkeerde ontwikkeling want ze willen het liefts de allochtoon dom houden. Want ze zijn jaloers op de soms verrassend hoge resultaten bij de diploma's. Door te bezuinigen op de studiefinanciering pak je natuurlijk direct alle allochtonen. want die zijn helaas niet zo rijk om alles te betalen. Zo blijven de allochtonen dom, worden rijken alleen maar rijker en armen alleen maar armer. Zijn jullie het eens of deels eens met zijn verhaal. Ik zelf was het er wel mee eens. En jullie
Wat een complete onzin. Je vriend hassan houdt er wel een hele rare manier van denken op na, weet je zeker dat ie studeert ?
Allochtonen vormen nog altijd een minderheid in Nederland en ook op de Nederlandse hogere en academische onderwijs instellingen. En het aantal mensen dat zo rijk is in Nederland dat het zonder problemen zonder steun kan studeren is zo mogelijk nog kleiner dan het aantal allochtonen dus autochtone studenten worden hier net zo hard door geraakt.
Gezien onze kenniseconomie is Nederland alleen maar gebaat bij hogeropgeleiden en zeker niet gebaat bij, zoals jouw paranoide vriend Hassan de boel ophitst, ongeschoolde krachten want hier is geen werk voor. Waarom denk je dat de overheid straks een verplichting wil voor het afronden van het VMBO (diplomaplicht) om VMBOers dom te houden??
Wat studeren jullie eigenlijk ? weetnietkunde, ophitskunde??
:nl:
islamicgirl3
13-04-2004, 14:29
Origineel gepost door Abracadaver
Wat een complete onzin. Je vriend hassan houdt er wel een hele rare manier van denken op na, weet je zeker dat ie studeert ?
Allochtonen vormen nog altijd een minderheid in Nederland en ook op de Nederlandse hogere en academische onderwijs instellingen. En het aantal mensen dat zo rijk is in Nederland dat het zonder problemen zonder steun kan studeren is zo mogelijk nog kleiner dan het aantal allochtonen dus autochtone studenten worden hier net zo hard door geraakt.
Ja, maar met zo een beleid pak je ALLE allochtonen aan. Bij de autochtonen misschien een klein deel maar. Dus dan betekent het nog dat er dan GEEN allochtonen op hogescholen en universiteiten zullen zitten en dus alleen nog maar autochtonen...
En maar zeiken dat wij hoger opgeleid moeten zijn.... :confused:
AAAbracadaver
13-04-2004, 14:46
Origineel gepost door islamicgirl3
Ja, maar met zo een beleid pak je ALLE allochtonen aan. Bij de autochtonen misschien een klein deel maar. Dus dan betekent het nog dat er dan GEEN allochtonen op hogescholen en universiteiten zullen zitten en dus alleen nog maar autochtonen...
En maar zeiken dat wij hoger opgeleid moeten zijn.... :confused:
Zoals gezegt ONZIN ! Het merendeel van de autochtonen wordt ook getroffen, het grootste deel van Nederland is niet zo rijk als jullie denken, sociale premies en belastingen dragen daar wel zorg voor.
Zonder steun van de overheid kost een student de ouders snel 10.000 - 15.000 euro per jaar, het is een minderheid van de autochtonen die dat kan opbrengen.
Ziekelijk hoe graag jullie het slachtoffer willen zijn en maar draaien en kronkelen om je onderdrukt te kunnen voelen....
AlHoceima_Leila
13-04-2004, 15:14
Nee kvind m niet zo goed
Studiefinanciering wordt afgeschaft en de premies gaan omhoog net als de salarissen van de ministers. Iedereen moet bezuinigen maar zij krijgen 30% meer.
yep johanna dat bedoel ik nou.....we worden genaaid in ons kontje terwijl wij alles betalen....maar ja...
Origineel gepost door Abracadaver
Zoals gezegt ONZIN ! Het merendeel van de autochtonen wordt ook getroffen, het grootste deel van Nederland is niet zo rijk als jullie denken, sociale premies en belastingen dragen daar wel zorg voor.
Zonder steun van de overheid kost een student de ouders snel 10.000 - 15.000 euro per jaar, het is een minderheid van de autochtonen die dat kan opbrengen.
Ziekelijk hoe graag jullie het slachtoffer willen zijn en maar draaien en kronkelen om je onderdrukt te kunnen voelen....
He he he rustig , kijk mijn vriend Hassan heeft een verhaal verteld met een kern van waarheid ok. Het is niet zo dat het kant en klare onzin is. Misschien is dat wat hij vertelde slechts een bijzaak. Maar het is er wel een. En we zijn het slachtoffer ja. Daar kan ik ook niets aan veranderen. Ook al probeer ik mij zo sterk op te stellen, ook al kom ik voor mijzelf op. Je word gewoon bijna niet geaccepteerd daarom beland je altijd in de slachtoffers rol. En wordt je van alles verweten zoals slecht geintegreerd, hoofddoek af, anti semitisme, crimineel, TERRORIST!!!! Echt belachelijk gewoon. Misschien ben jij niet zo das dan cool weet je. Maar veel autochtonen denken vrijwel exact hetzelfde als dat mijn vriend vertelde, die zijn jaloers ja, en die gunnen buitenlanders geen hoge functie. En bovendien is dit een Rechtse regering dus dan lijkt het mij nog duidelijker dat ze de pik op allochtonen hebben. Kijk maar naar de plannen: dubbele keuring allochtonen WAO, falende migranten aanpakken door uitkering te verlagen, VVD dat uit is op geloofsoorlog...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.