Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor reden kun je opgeven om een nieuwe bankrekeningnummer te krijgen?

Pagina's : [1] 2

Sabiraah
18-04-2009, 18:45

Salam, Ik wil graag een nieuwe bankrekeningnummer openen dit omdat ik vroeger mijn broer gemachtigd had en nu heb ik de machtiging opgezegd, dus hij kan niets meer overschrijven of weghalen van mijn rekening, maar hij kan nog wel zien wat ik van mijn rekening haal en dit wil ik niet. Welke reden kun je dus opgeven om een nieuwe bankrekening nummer te krijgen?

Marisah
18-04-2009, 18:46
Gewoon rekening opzeggen en nieuwe aanvragen?!

mona_daaa
18-04-2009, 18:50
Of zeg hen gewoon wat je hier net typte. Die reden is voldoende.

Marisah
18-04-2009, 18:55
Tenzij het een en/of rekening is... dan is de rekening en het geld van beide. Dus ik zou nieuwe rekening openen, dan je geld overmaken en die oude rekening opzeggen.

Sa7ar
18-04-2009, 18:58

Je hoeft geen reden te geven, je opent een rekening w safi.

Sabiraah
18-04-2009, 19:32
Als ik mijn rekening opzeg gaat mijn geld op die rekening dan automatisch over op mijn nieuw geopende rekening? En komt er iets van rente bij als ik dit doe?

Marisah
18-04-2009, 20:03
Als ik mijn rekening opzeg gaat mijn geld op die rekening dan automatisch over op mijn nieuw geopende rekening? En komt er iets van rente bij als ik dit doe? nee eerst nieuwe rekening openen, dan overmaken, dan oude opzeggen. komt geen rente bij in principe, waarom zouden ze je geld geven?

HoneyBee
18-04-2009, 20:07
Hoe kan je broer dan zien wat er op je rekening staat? Maak hij je afschriften open? Dan kan hij dat ook doen bij de nieuwe? En als het via inet baniekeren is vraag je toch gewoon nwe inlog en nieuwe wachtwoord aan. Ik begrijp niet wat het probleem is.

lallakouzina
18-04-2009, 20:11
over banken gesproken:ik krijg geen bankafschriften meer van de bank..??ik weet niet hoe het kan..

HoneyBee
18-04-2009, 20:13
over banken gesproken:ik krijg geen bankafschriften meer van de bank..??ik weet niet hoe het kan.. Als het goed is ben je daar ooit over geinformeerd. Doen ze om te bezuinigen. Als je het toch wil moet je ze even bellen.

Siham_Finenco
18-04-2009, 20:28
Als het goed is ben je daar ooit over geinformeerd. Doen ze om te bezuinigen. Als je het toch wil moet je ze even bellen. Van me bank(abn amro)krijg ik het nog steeds netjes elke maand.

lallakouzina
18-04-2009, 20:28
Als het goed is ben je daar ooit over geinformeerd. Doen ze om te bezuinigen. Als je het toch wil moet je ze even bellen. Zal ik maandag doen.

lallakouzina
18-04-2009, 20:29
Van me bank(abn amro)krijg ik het nog steeds netjes elke maand. Die van mij zijn gierig(sns bank).

romaissa_1987
18-04-2009, 20:30
zoals er eerder werd gezegd je hoeft geen reden op te geven, gewoon een nieuwe prive rekening aanvragen, ik weet niet welke bank jij hebt maar mij werd er verteld door de bank medewekers is dat als je iemand gemachtigd hebt dan spreken ze over gezamelijke rekening alleen in jou geval heeft hij geen tweede pas

HoneyBee
18-04-2009, 20:30

Wij kregen (ING) een bericht of deze niet meer wilde ontvangen. Daar moest je dan op reageren. Deed je dat niet dan krijg je ze gewoon wel.

Pagina's : [1] 2