Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een op de vijf mannen strijkt naakt

Pagina's : [1] 2 3

minga
13-04-2004, 11:12

BODEGRAVEN - Strijken staat nu niet echt bekend als het opwindendste huishoudelijke werk. De meeste mensen stellen het klusje dan ook het liefst zo lang mogelijk uit. Een onderzoek naar het strijkgedrag onder Nederlanders toont aan dat een op de vijf mannen naakt of halfnaakt zijn overhemden glad strijkt. Bij heren onder de 24 jaar is dat zelfs een op de drie. Mannen strijken in 33 procent van de gevallen alleen wat ze op dat moment nodig hebben. Zij laten ook het liefst de klus over aan hun (vrouwelijke) partner. Vooral oudere mannen hebben daar een handje van. Vrouwen klaren het werk in 95 procent van de gevallen zelf. Overigens kiest een op de vijf dames bij het kopen van kleding voor kreukvrije stoffen, staat in het onderzoek onder ruim vijfhonderd mensen dat Philips en Robijn hebben uitgevoerd voor de Perfective, een nieuw strijkijzer dat zij samen ontwikkelen. Bijna eenderde van de ondervraagden noemt zichzelf een 'spaarstrijker'. Zij sparen het strijkgoed van een hele week op om dan alles in een keer te doen. De onregelmatige strijkers halen het ijzer pas te voorschijn op het moment dat zij een kreukvrij kledingstuk nodig hebben. Die laatste groep bestaat vooral uit jonge mannen en vrouwen. De meeste Nederlanders strijken zo rond hun vijftiende voor het eerst. Vooral vrouwen zijn er vroeg bij. De favoriete plek voor een strijkplank is de huiskamer, gevolgd door de slaapkamer of de logeerkamer. Een op de tien Nederlanders voert de klus uit in een speciale strijkkamer. hahaha ik strijk nooit :o volgens mij zijn dit meer Scottie types :giechel:

AAAbracadaver
13-04-2004, 11:20
Origineel gepost door minga BODEGRAVEN - Strijken staat nu niet echt bekend als het opwindendste huishoudelijke werk. De meeste mensen stellen het klusje dan ook het liefst zo lang mogelijk uit. Een onderzoek naar het strijkgedrag onder Nederlanders toont aan dat een op de vijf mannen naakt of halfnaakt zijn overhemden glad strijkt. Bij heren onder de 24 jaar is dat zelfs een op de drie. Mannen strijken in 33 procent van de gevallen alleen wat ze op dat moment nodig hebben. Zij laten ook het liefst de klus over aan hun (vrouwelijke) partner. Vooral oudere mannen hebben daar een handje van. Vrouwen klaren het werk in 95 procent van de gevallen zelf. Overigens kiest een op de vijf dames bij het kopen van kleding voor kreukvrije stoffen, staat in het onderzoek onder ruim vijfhonderd mensen dat Philips en Robijn hebben uitgevoerd voor de Perfective, een nieuw strijkijzer dat zij samen ontwikkelen. Bijna eenderde van de ondervraagden noemt zichzelf een 'spaarstrijker'. Zij sparen het strijkgoed van een hele week op om dan alles in een keer te doen. De onregelmatige strijkers halen het ijzer pas te voorschijn op het moment dat zij een kreukvrij kledingstuk nodig hebben. Die laatste groep bestaat vooral uit jonge mannen en vrouwen. De meeste Nederlanders strijken zo rond hun vijftiende voor het eerst. Vooral vrouwen zijn er vroeg bij. De favoriete plek voor een strijkplank is de huiskamer, gevolgd door de slaapkamer of de logeerkamer. Een op de tien Nederlanders voert de klus uit in een speciale strijkkamer. hahaha ik strijk nooit :o volgens mij zijn dit meer Scottie types :giechel: Vanochtend nog gestreken maar ik heb er de pest aan, meestal doet m'n vriendin het voor me. Ze moeten die strijkplanken een tikkie hoger maken zodat de langere man van tegenwoordig ook kan strijken zonder last van z'n rug te krijgen...

a3ir
13-04-2004, 11:31
Origineel gepost door Abracadaver Vanochtend nog gestreken maar ik heb er de pest aan, meestal doet m'n vriendin het voor me. Ze moeten die strijkplanken een tikkie hoger maken zodat de langere man van tegenwoordig ook kan strijken zonder last van z'n rug te krijgen... Abracadaver,daar klaagt mijn man ook over dat de strijkplank wat hoger moet gemaakt worden.maar ik denk dat de mannen vooral de lange mannen zo als de mijne het gewoon als excuces gebruiken om niet te hoefen strijken ;)

AAAbracadaver
13-04-2004, 11:35
Origineel gepost door a3ir Abracadaver,daar klaagt mijn man ook over dat de strijkplank wat hoger moet gemaakt worden.maar ik denk dat de mannen vooral de lange mannen zo als de mijne het gewoon als excuces gebruiken om niet te hoefen strijken ;) Nee, luister naar je man. 10 cm hoger zou perfect zijn, hetzelfde geldt voor het aanrecht in een standaard keuken.

a3ir
13-04-2004, 11:48

Origineel gepost door Abracadaver Nee, luister naar je man. 10 cm hoger zou perfect zijn, hetzelfde geldt voor het aanrecht in een standaard keuken. Ik weet niet hoe lang je bent maar bij hem moet het 20 cm langer worden.naar mijn man luisteren :giechel: voor de afwas hebben we een vaatwasser. :D

rnaj
13-04-2004, 11:49
Origineel gepost door Abracadaver Nee, luister naar je man. 10 cm hoger zou perfect zijn, hetzelfde geldt voor het aanrecht in een standaard keuken. Hogere strijkplanken zijn gewoon te koop. Dus eigenlijk is het meer een oproep voor de dames, koop een hogere strijkplank. Dan hebben de heren geen rug klachten meer en kennelijk ze je dan je man ook weer wat vaker naakt... (hopelijk levert dat dan niet weer opnieuw rugklachten op)

AAAbracadaver
13-04-2004, 11:52
Origineel gepost door a3ir Ik weet niet hoe lang je bent maar bij hem moet het 20 cm langer worden.naar mijn man luisteren :giechel: voor de afwas hebben we een vaatwasser. :D Tja ik ben 1.90 en ik denk dat 10 cm hoger voor mij genoeg is. Niet zozeer voor het afwassen maar meer voor het koken in het algemeen. Oh en rnaj dat berichtje over die hogere strijkplanken houden we gewoon onder ons, wat mij betreft hebben we dat nooit gelezen of valt het onder de noemer zionistische propaganda....

rnaj
13-04-2004, 12:01
Nou inderdaad het aanrecht, dan hebben die hetro's het toch weer makkelijker. Die hebben een vrouw. Ik ben wel erg blij dat toen wij een keuken kochten de keukenboer ons wees op de mogelijkheid om kastjes te kopen die hoger zijn dan de standaard kastjes. Dan komt het aanrecht hoger en je hebt ook nog meer ruimte in de kastjes

minga
13-04-2004, 12:06
abra :hihi:

a3ir
13-04-2004, 12:07
Origineel gepost door Abracadaver Tja ik ben 1.90 en ik denk dat 10 cm hoger voor mij genoeg is. Niet zozeer voor het afwassen maar meer voor het koken in het algemeen. Oh en rnaj dat berichtje over die hogere strijkplanken houden we gewoon onder ons, wat mij betreft hebben we dat nooit gelezen of valt het onder de noemer zionistische propaganda.... HIj is 1.95 geloof ik ?Als ik eerlijk mach zijn is hij een topper in de keuken :verliefd: dat maak dat strijken weer goed.vooral in het weekend met de kids ,het word elke keer een groote puinhoop maar het is de moeite waard ;)

a3ir
13-04-2004, 12:09
Origineel gepost door rnaj Nou inderdaad het aanrecht, dan hebben die hetro's het toch weer makkelijker. Die hebben een vrouw. Ik ben wel erg blij dat toen wij een keuken kochten de keukenboer ons wees op de mogelijkheid om kastjes te kopen die hoger zijn dan de standaard kastjes. Dan komt het aanrecht hoger en je hebt ook nog meer ruimte in de kastjes Rnaj, denkje dat bij elke hetro een vrouwtje in de keuken staat? :D

a3ir
13-04-2004, 12:11
Origineel gepost door minga abra :hihi: Wat loopje te lagen minga :confused: ;) Minga heb je ook dat stukje over ijs gelezen :stout: :D

rnaj
13-04-2004, 12:17
Origineel gepost door a3ir Rnaj, denkje dat bij elke hetro een vrouwtje in de keuken staat? :D Ja toch, dat begrijp ik hier altijd ;) Kijk het leven is heel eenvoudig. :cool: Bij hetro's staan de vrouwtjes in de keuken.... en homo lopen altijd zoenend en neukend over straat.... :rolleyes: Maar kan ook zijn dat ik mij vergis ;)

minga
13-04-2004, 12:17
hhhhhh :D

a3ir
13-04-2004, 12:23

Origineel gepost door rnaj Ja toch, dat begrijp ik hier altijd ;) Kijk het leven is heel eenvoudig. :cool: Bij hetro's staan de vrouwtjes in de keuken.... en homo lopen altijd zoenend en neukend over straat.... :rolleyes: Maar kan ook zijn dat ik mij vergis ;) Nee hoor deze vrouwtje in iedergeval niet al kook ik met liefde voor mijn gezinetje :Iluvu: en wat dat gen.euk van homo's op straat betreft ,hetros doen net zo hard aan mee ;)

Pagina's : [1] 2 3