Bekijk originele versie : Theo de varken(van gogh)
Beste broeders en zusters. IK wil jullie aandacht voor het volgende. IK ben
>bij het discriminatie meld punt in Den Haag geweest om een melding te maken
>over de uitlatingen in de Metro (26 maart 2004 & 3 april 2004) over de
>Profeet Mohammad SAWS. Het bureau wil niet alleen druk zetten op van Gogh
>maar ook op Metro omdat Metro ruimte geeft om dit soort gevarlijke
>uitlatingen publiek te maken. BROEDERS EN ZUSTERS, jullie kunnen via email
>jullie aansluiten bij het dossier wat ik daar heb aangemaakt. Het dossier
>heeft meer invloed als het door meerderen wordt ondersteunt. Jullie hoeven
>alleen maar een mailtje te sturen en door te geven dat jullie je aansluiten
>bij het dosier (zie het dossiernummer en email adres hieronder).
> Geachte heer Bakkali,
> Uw dossiernummer is: 04.04.04
> klachten@discriminatiezaken.nl
> Met vriendelijke groet,
> Jack van Moll
> Bureau Discriminatiezaken
> Afdeling Klachtbehandeling
> tel 070 3028686
>Dus het enige wat u hoeft te doen is mailtje versturen met uw gegevens en
>de
>mededeling dat u zich aansluit bij de klacht van de uitlatingen van Theo
>van Gogh in de Metro met het dossiernummer 04.04.04. Vertelt u mij broeder
>en zuster is uw Profeet deze kleine moeite niet waard? Geef dit door aan
>allen met een hart voor hun Profeet Mohammad vrede zij met hem.
>Jullie broeder in de Islam
>Ilias Bakkali
>
>
>
>VOORBEELDMAIL
>
>Geachte meneer van Moll,
>
>Hierbij sluit ik mij aan bij de klacht over de uitlatingen van Theo van
>Gogh
>in de Metro (26 maart 2004 & 3 april 2004) over de Profeet Mohammad SAWS en
>over de islaam.
>
>Mijn naam is .............., mijn adres................
>mijn telefoonnummer is .................
>
>Met vriendelijke groeten,
selima17__1986
13-04-2004, 10:36
Ach als ik die rot kopvoor me zie , dan geef ik een harde rechtse hoek tfoe wat haat ik die zwerver maar Ghair
Oegtie ik begrijp het volkomen die klachten etc dat je mailtje moet sturen ensjow
maar alsof het helpt die Loser komt soms Bij Barend & Vandorp en Bij NMO is ook nog geweest die hond , ik snap niet dat NMO hem heeft uigenodigt ,
Ze3mak hij denkt de Nieuwe Pimmetje Fortuyn te zijn ,straks komt ie ook nog met een eigen partij , Nou meschien eindigt hij wel het zelfde met hem wie weet Allahoe A3lam maar Allah straft m Wel Inshallah
selima17__1986
13-04-2004, 10:40
Origineel gepost door Tuur
Volkomen onleesbare post en vokomen belachelijke aktie.
In Nederland ben je VRIJ om te schrijven wat je wilt en wat je meent. Als je daar een einde aan wilt maken kun je beter in een Islamitisch of communistisch land gaan wonen want wij zullen dat hier nooit toestaan.
het is absoluut geen belachelijke actie , Mischien Gebeurt er niks dat weet ik wel zeker want Pimmetje ging ook gewoon door met zijn Uitspraken en met Hem is het Ook niet bepaald goed afgelopen ,
Maar het minste wat je kan doen is dat je het niet eens bent met die Hond en dat je vind dat zulke uitspraken niet Toepasselijk vind en de Nieuws achterhaalt hem snel , Vroeg of laat zal die Hond zich bedreigt voelen
AAAbracadaver
13-04-2004, 10:55
Origineel gepost door Jeanne
Dus jij bent tegen het recht op vrije meningsuiting, Selima?
Wat doe je dan in godsnaam hier in Nederland?
Parasiteren waarschijnlijk.....
Het is inderdaad een zinloze actie,zwijntje zal ongestraft verder kunnen gaan dus bespaar jezelf de moeite.
Maar vreest niet,de Marokkaanse Theo van Gogh staat zeer binnenkort op om collumns te schrijven ala van Gogh.Alleen zijn de hoofdpersonen dan niet de Marokkanen en de "geitenn*kers" van de Islam,maar de Hollanders en de "kinderfokkers" van Christus.
Kijken of de vrijheid van meningsuiting ook geld voor Marokkanen als het om Christenen gaat,of dat de Christelijke Balkenende het dan te ver vind gaan.
DonAgewan
13-04-2004, 11:05
Origineel gepost door Tuur
Volkomen onleesbare post en vokomen belachelijke aktie.
In Nederland ben je VRIJ om te schrijven wat je wilt en wat je meent. Als je daar een einde aan wilt maken kun je beter in een Islamitisch of communistisch land gaan wonen want wij zullen dat hier nooit toestaan.
In Nederland ben je absoluut niet totaal vrij om te zeggen wat je wil. Er zijn daar bepaalde grenzen aan gesteld.
AAAbracadaver
13-04-2004, 11:05
Origineel gepost door klonbyz
Het is inderdaad een zinloze actie,zwijntje zal ongestraft verder kunnen gaan dus bespaar jezelf de moeite.
Maar vreest niet,de Marokkaanse Theo van Gogh staat zeer binnenkort op om collumns te schrijven ala van Gogh.Alleen zijn de hoofdpersonen dan niet de Marokkanen en de "geitenn*kers" van de Islam,maar de Hollanders en de "kinderfokkers" van Christus.
Kijken of de vrijheid van meningsuiting ook geld voor Marokkanen als het om Christenen gaat,of dat de Christelijke Balkenende het dan te ver vind gaan.
Theo is even mild over christenen als over moslims dus die vrijheid werkt inderdaad 2 kanten op. Dat is nu juist het mooie klonbyz.
Heeft zij geen recht op haar vrije meningsuiting?
En waarom moet iemand uit Nederland gaan als zij ergens niet mee eens is?
Ik lees het steeds vaker hier: 'Ben je het niet mee eens, dan rot je maar op...' alsof nederlanders het overal mee eens zijn... :rolleyes:
AAAbracadaver
13-04-2004, 11:14
Origineel gepost door sahira
Heeft zij geen recht op haar vrije meningsuiting?
En waarom moet iemand uit Nederland gaan als zij ergens niet mee eens is?
Ik lees het steeds vaker hier: 'Ben je het niet mee eens, dan rot je maar op...' alsof nederlanders het overal mee eens zijn... :rolleyes:
Dat ze het ergens niet mee eens is, is haar goed recht. Dat ze anderen het recht van meningsuiting probeert te ontzeggen of misgunt is iets heel anders.
Het is heel makkelijk om de columns van Theo over te slaan net zo eenvoudig als het voor mij is om bijvoorbeeld uit een moskee weg te blijven waar uitspraken worden gedaan die mij niet aanstaan.
naoual1985
13-04-2004, 11:24
Als je zo kinderachtig wil doen dan kan ik het beter aan jou vragen.. Wat doe JIJ hier dit is marokko.nl ja!!
En bovendien heb ik ook nog nooit een zinnige reactie van je gelezen dus zoek alstublieft een forum van je eigen niveau of ga neem kinderen dan heb je tenminste iets nuttigs te doen in je vrije tijd......
AAAbracadaver
13-04-2004, 11:31
Origineel gepost door naoual1985
Als je zo kinderachtig wil doen dan kan ik het beter aan jou vragen.. Wat doe JIJ hier dit is marokko.nl ja!!
.
.nl ja, een klein doch niet onbelangrijk detail in een url.
naoual1985
13-04-2004, 11:35
Origineel gepost door Abracadaver
.nl ja, een klein doch niet onbelangrijk detail in een url.
Ben je der advocaat of heb je niet genoeg aan je Surinaamse vriendinnetje? En waar heb je de Marokko gelaten...
Het feit dat jij voor haar moet opkomen zegt mij al genoeg!
Zieligerd is het gewoon!
AAAbracadaver
13-04-2004, 11:46
Ben je der advocaat of heb je niet genoeg aan je Surinaamse vriendinnetje? En waar heb je de Marokko gelaten...
Het feit dat jij voor haar moet opkomen zegt mij al genoeg!
Zieligerd is het gewoon!
Ach ik kom gewoon graag op voor al mijn ongelovige broeders en zusters, het is geen kwestie van moeten er is immers geen dwang in het ongeloof.
Wel typisch islamitisch om direct sexuele motieven te vermoeden...
naoual1985
13-04-2004, 11:51
Origineel gepost door Abracadaver
Ach ik kom gewoon graag op voor al mijn ongelovige broeders en zusters, het is geen kwestie van moeten er is immers geen dwang in het ongeloof.
Wel typisch islamitisch om direct sexuele motieven te vermoeden...
Hoe weet jij nou dat ik Islamitisch ben... Ken ik jou?
En hoe weet je nou dat Jeanne ongelovig is??
Als je herderziend bent ken je daar veel geld mee verdienen en gelijk stoppen met werken..
En bovendien heb ik ook nog nooit een zinnige reactie van je gelezen dus zoek alstublieft een forum van je eigen niveau of ga neem kinderen dan heb je tenminste iets nuttigs te doen in je vrije tijd......
juist, marokko.NL NL staat nog steeds voor Nederland.
Dus zo gek is het niet natuurlijk, duhuh.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.