Bekijk originele versie : Ben jij op zoek naar je droomjurk?????????
salaam dames,
Nou dames zijn jullie op zoek naar een prinsessenjurk. Ik verhuur een bruidsjurk. Tja wat kan ik zeggen over de jurk. Ik zal het effe omschrijven. Het is een witte jurk met een strak bovenlijf. Verder heeft de jurk een sleep van 3,5 meter, de sleep is dan ook helemaal bewerkt.
Nou als je meer wilt weten kan je me mailen op het volgende e mail adres. salimat19@hotmail.com
Groetjes.
Meryam20
13-04-2004, 11:01
Salaam,
Ik zou graag een foto willen zien, ik kan mijn droomjurk maar niet vinden voor mijn bruiloft.
Je kan hem mailen naar meryaamptje@hotmail.com
dank je wel :o
NOENJA18
13-04-2004, 11:19
Selam!
Weet je misschien ook een leuke winkel of iemand waar je een MOOIE trouwjurk kunt KOPEN?
Bedankt...
Groetjes NOENJA18
NOENJA18
13-04-2004, 11:47
Dank je! Jammer dat je geen nummer hebt van negafa Souad. Ik ga mijn tijd ervoor nemen, want ik vind het heel moeilijk om te besluiten wie ik neem.
Hopelijk kan ik hier geholpen worden!!
Ben jij al getrouwd? Zo ja, welke negafa had je zelf?? Dank je.......
Groetjessssssss
Salaam,
Kun je me misschien een foto + prijs van je jurk naar me toe mailen?
En wat vraag je er voor??
N_dolfijntje79@hotmail.com
NOENJA18
16-04-2004, 11:44
imane1978
Graag gedaan. Ik had neggafa Laila uit Den Haag was ook niet verkeerd moet ik zeggen. Ik heb wel een aanradertje voor je namelijk neggafa Naima uit Den Haag. Zij zit al jaren in het vak en heeft daarnaast ook nieuwe jurken. Ik zal het nummer voor je opzoeken ok.
Groetjes
Selam Imane
Dank je wel voor je moeite. Lief van je dat je dat wilt doen, terwijl je mij niet kent!! Mag ik jouw jurk misschien ook zien?
Liefs NOENJA18 :zwaai:
meid ik zou graag een fotos willen ontvangen van een toekomstige droomjurk..het lukt me maar niet om er een te vinden en me bruidloft komt steeds dichterbij..dus wil het ggraag snel geregeld krijgen allemaal..alvast hartelijk dank..en als je ookt toevallig tips hebt waar ik leuke jurken kan maken of kopen...(sissi model) dan stel ik je antoord op prijs meid!
leleklaila@hotmail.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.