Bekijk originele versie : Kom je in aanmerking voor een uitkering als..
je al een bijbaantje hebt?
bv. ik werk bij een supermarkt, nadat ik me toeristische diploma heb behaald heb ik 1 jaar bij een bedrijf gewerkt alleen daarna is mijn contract niet verlengd.
Sinds dec. ben ik dus opzoek naar een baan, maar word letterlijk nergens aangenomen :traan1:
Kan ik dan alsnog een uitkering aanvragen ofzo ondanks dat ik al een bijbaantje heb bij ah?:confused:
gr,
Afhankelijk van hoeveel je terug bent gevallen in je salaris. ALs dit meer dan een bepaald aantal procent is heb je recht op een uitkering. Je moet even langs de gemeente/cwi gaan om te kijken of je hier recht op hebt. Zij rekenen het zo voor je uit.
klopt.. je hebt dan recht op een aanvulling..
bv. ik werk bij een supermarkt, nadat ik me toeristische diploma heb behaald heb ik 1 jaar bij een bedrijf gewerkt alleen daarna is mijn contract niet verlengd.
Sinds dec. ben ik dus opzoek naar een baan, maar word letterlijk nergens aangenomen :traan1:
Kan ik dan alsnog een uitkering aanvragen ofzo ondanks dat ik al een bijbaantje heb bij ah?:confused:
gr,
hoi hoi lieverd!! Je zit volgens mij in dezelfde cyclus als ik :D
ik heb tien jaar lang in de supermarkt gewerkt als een bijbaantje.. maar heb zelf ONTSLAG GENOMEN!! Was echt pis op ze.. en was er niet mee eens..waardoor ik het zelf heb gedaan.. maar als je terug denkt.. is het best naai.. want tien jaar lang en dan stank voor dank!!:moe: pfffff.. hahahaa
ewa.. ik heb ook echt overal op gesolliciteerd.. en krijg nog wel her en der een reactie.. maar heb ook geen salaris heb dat nagevraagd.. en het kan wel!! Ik ben geadviseerd om naar UWV te gaan!! Hoop inshaAllaah dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden!! En dat jij ook een uitkering zult krijgen inshaAllaah.. want dat hoop ik ook voor mezelf hihihi:hihi: Ik ga er maandag naar toe inshaAllaah ..
heel veel liefs Riesje (L)
hoi hoi lieverd!! Je zit volgens mij in dezelfde cyclus als ik :D
ik heb tien jaar lang in de supermarkt gewerkt als een bijbaantje.. maar heb zelf ONTSLAG GENOMEN!! Was echt pis op ze.. en was er niet mee eens..waardoor ik het zelf heb gedaan.. maar als je terug denkt.. is het best naai.. want tien jaar lang en dan stank voor dank!!:moe: pfffff.. hahahaa
ewa.. ik heb ook echt overal op gesolliciteerd.. en krijg nog wel her en der een reactie.. maar heb ook geen salaris heb dat nagevraagd.. en het kan wel!! Ik ben geadviseerd om naar UWV te gaan!! Hoop inshaAllaah dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden!! En dat jij ook een uitkering zult krijgen inshaAllaah.. want dat hoop ik ook voor mezelf hihihi:hihi: Ik ga er maandag naar toe inshaAllaah ..
heel veel liefs Riesje (L)
Daar kom je niet zomaar voor in aanmerking?
Uwv is tog voor Arbeidsongeschikte mensen?
Die b.v. Verstandelijk beperkt zijn.
Daarnaast als je die UWV aanvraagt krijg je eerst een gesprek
Meet een Arts, daarna met een deskundige
Voor een keuring of je echt ardbeidsongeschikt bent
Maar dat lijkt mij tog niet zo bij jou?
Of ik heb iets gemist bij de Uwv?
Daar kom je niet zomaar voor in aanmerking?
Uwv is tog voor Arbeidsongeschikte mensen?
Die b.v. Verstandelijk beperkt zijn.
Daarnaast als je die UWV aanvraagt krijg je eerst een gesprek
Meet een Arts, daarna met een deskundige
Voor een keuring of je echt ardbeidsongeschikt bent
Maar dat lijkt mij tog niet zo bij jou?
Of ik heb iets gemist bij de Uwv?
nou.. dat heb ik van een VGZ deskundige :rolleyes: ik ga er pas maandag naartoe.. dan zie ik het wel.. i don't know :$ het is voor mij ook maar voor het eerst :rolleyes: Heb namelijk altijd gewerkt!! hahaaa..
maar ik zie wel..dan laat ik het weten.. maar ik denk wel dat het juist is hoor!!
nou.. dat heb ik van een VGZ deskundige :rolleyes: ik ga er pas maandag naartoe.. dan zie ik het wel.. i don't know :$ het is voor mij ook maar voor het eerst :rolleyes: Heb namelijk altijd gewerkt!! hahaaa..
maar ik zie wel..dan laat ik het weten.. maar ik denk wel dat het juist is hoor!!
Wat stelt die VGZ Deskundige voor een arts ofzo?
En wat ga jij maandag doen?
Afspraakje bij die UWV voor een gesprek?
Aliyanah
18-04-2009, 13:02
Uwv is niet alleen voor arbeidsongeschikte mensen
Dank jullie wel mensen!!
moet je perse naar ze toe gaan of kan het ook via internet?
thanks thanks!!!!
m3a salama
hafida
Aliyanah
19-04-2009, 11:07
Kan je uitkering vragen als je student bent?
Nee, dan heb je stufi
maar als je dan geen stuf meer krijgt, hoe zit dat dan?
Aliyanah
19-04-2009, 20:27
Als je geen stufi krijgt, dan kun je een lening afsluiten via de ibgroep
juristmo
19-04-2009, 22:14
gr,
Een WWB uitkering (algemene bijstand) wordt ook verstrekt als je een baan hebt en je zit onder het minimumloon. Dan krijg je inderdaad zoals reeds is gezegd een aanvulling op je loon tot aan het minimum. Een uitkering vraag je overigens aan bij het CWI.
Ik-ram-je
19-04-2009, 22:43
Nee tuurlijk niet.
Wat stelt die VGZ Deskundige voor een arts ofzo?
En wat ga jij maandag doen?
Afspraakje bij die UWV voor een gesprek?
wat ben jij agressief zeg :maf: :hihi: hahaa.. heb je wat verkeerds op of zo:rolleyes: hahaha.. jezus!!
nou.. ik ben daar geweest.. en de UWV werkt samen met de sociale dienst hoor.. en niet zo agressief.. je kunt het ook op een normale toon formuleren!!
maar @topic starter:
ik ben bij de UWV geweest.. heb een 0900 nummer mocht je die willen daar word je goed ingelicht wat je te doen staat. Maar ik ben dus bij de UWV naar de sociale dienst geweest.. en die hebben me ingeschreven en omdat ik dus ontslag heb genomen.. is de kans klein dat ik een uitkering krijg.., maar ik heb via de gemeente een afspraak gemaakt met de raadslieden.. daar kan ik nog een uitzondering erop krijgen.. en wie weet krijg ik toch een bijstand ;)
voor het geval dat je die nummer wilt: 0900-9294 :)
succes meid!!
Liefs Riesje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.