Bekijk originele versie : gaat dat klote gevoel ooit weg
eenzaaampje
13-04-2004, 00:51
wallah vraag het me echt af, al bijna een jaar uit maar nog steeds dat klote gevoel, je weet dat het zo beter is maar toch mis ik hem.soms gaan er dagen goed voorbij maar nooit langer als 2 dagen achter elkaar, dan denk ik weer tfoe ik ag hem bellen ik ga hem bellen [ glukkig heb ik zn nr gewist] net als vandaag was weer zo een klote dag , de hele dag in de tuin gelegen met mn gedachte aan hem wat hij aan het doen zou zijn en of hij me ook mist, kijken naar de wolken en echt denken was ik maar een wolk dan kon ik zien waar hij was, echt onzin he, maar toch ik mis hem wel wallah denk echt dat deze pijn blijvend is, hoe kon hij me dit aan doen na bijna3 jaar, maar ja aan de andere kant ben er ook een beetje achter gekomen dat ik het mezelf heb aan gedaan he, ik moest niet geloven in de goedheid van een mens en ik moet geen mensen vertrouwen , ook al ken je ze zo lang, en ik had mn toekomst met hem niet helemaal al in mn hoofd moeten uits******en , maar toch hij ook hoe kon hij me jaren aan kijken en zeggen wij blijven voor altijd samen , terwijl dat helemaal niet zn bedoeling was? en nee niet zeggen voor de sex want die was er niet gelukkig.ik mis hem echt.al weet ik niet wat ik mis aan hem maar ik mis hem .mischien gewoon zn lach zn arm om me heen zn grapjes, zn belletjes zn smsjes,mis hem.
missarmani
13-04-2004, 01:05
Origineel gepost door eenzaaampje
wallah vraag het me echt af, al bijna een jaar uit maar nog steeds dat klote gevoel, je weet dat het zo beter is maar toch mis ik hem.soms gaan er dagen goed voorbij maar nooit langer als 2 dagen achter elkaar, dan denk ik weer tfoe ik ag hem bellen ik ga hem bellen [ glukkig heb ik zn nr gewist] net als vandaag was weer zo een klote dag , de hele dag in de tuin gelegen met mn gedachte aan hem wat hij aan het doen zou zijn en of hij me ook mist, kijken naar de wolken en echt denken was ik maar een wolk dan kon ik zien waar hij was, echt onzin he, maar toch ik mis hem wel wallah denk echt dat deze pijn blijvend is, hoe kon hij me dit aan doen na bijna3 jaar, maar ja aan de andere kant ben er ook een beetje achter gekomen dat ik het mezelf heb aan gedaan he, ik moest niet geloven in de goedheid van een mens en ik moet geen mensen vertrouwen , ook al ken je ze zo lang, en ik had mn toekomst met hem niet helemaal al in mn hoofd moeten uits******en , maar toch hij ook hoe kon hij me jaren aan kijken en zeggen wij blijven voor altijd samen , terwijl dat helemaal niet zn bedoeling was? en nee niet zeggen voor de sex want die was er niet gelukkig.ik mis hem echt.al weet ik niet wat ik mis aan hem maar ik mis hem .mischien gewoon zn lach zn arm om me heen zn grapjes, zn belletjes zn smsjes,mis hem.
ik leef met je mee meid, maar is er geen kans dat jullie weer bij elkaar kunnen komen????
xje missarmani :zwaai:
amira_roosje
13-04-2004, 01:12
ja schat ik hoop dat die gevoel ooit weggaat
je denkt van die gaat nooit weg maar die gaat wel weg ni helemaal want ik denk als van iemand hebt zoveel hebt van gehouden dat altijd in je hart blijft dan denk je van denkt naar mij en zo om gek te worden
je moet blij zijn dat je die ni ziet want stel je hij heeft iemand anders dan ga pasje egt ceperen
wat kunnen wij eraan doen he
verder gaan zeker
en schat ik wens nog veel succes met alles
boesa xxx
Lieve meid ....
Je moet sterk zijn ... de tijd heelt alle wonden ...
Soms moet je iets inleveren wat je heel graag wil om er iets veel beters voor terug te krijgen ... Als het zo is dat jullie bij elkaar horen dan komt het goed, maar daar moet je niet al je hoop op vestigen. Ga verder met je leven ... Als je iets los laat en het komt bij je terug dan is het van jouw ... als het niet terug komt dan is het nooit van jouw geweest.
De liefdespijn is een van de zwaarste pijnen maar het is niet onmogelijk om het te overleven. De een heeft nou eenmaal minder last van liefdesverdriet dan een ander ...
Als je hem mist denk dan aan hoe onbetrouwbaar hij is geweest en hou jezelf bezig. Ga lekker sporten, film kijken, koken enz. Hou jezelf niet voor de gek, veel mensen leven in een illusie. Wanneer de realiteit ze inhaalt is dat een zware klap. Niet iedereen is hetzelfde mischien is hij zo geweest maar er zijn zeker wel mensen die je kan vertrouwen ...
Alles heeft een reden hoe zwaar de beproeving ook is ... eens zul je het begrijpen of niet dat is enkel en alleen aan Allah (swt) ...
Sterkte en als je wilt praten je kan me altijd pm-en ... :)
M3a salama
Ik hoop voor jou dat je hier een les uit leert en dat je dit niet opnieuw wilt meemaken. Vraag Allah om vergiffenis, want je hebt 3 jaar in de zondes geleefd. En richt je daarna op je school of op je werk. De man die je niet bedriegt, met je zal trouwen, die zal dan inchallah later wel komen.
L7hobi_zina
13-04-2004, 10:23
Ik weet wat je meemaakt .... :(
Het is raar...
De ene dag komen ze zo je leven binnen binnenglippen..., en wanneer ze je helemaal gek hebben gemaakt met liefde glippen ze de andere dag er meteen weer uit... :(
Je denkt dat je dat gevoel nooit meer kwijt kan raken..., maar wacht maar... ;) Je komt er wel doorheen...!! Je moet sterk blijven...
:zwaai:
ghizlane921
13-04-2004, 11:01
meid ik weet precies wat je bedoelt ik zit nu ook met een dillema
hem vergeten is makkelijker gezegt dan gedaan maar toch moet je het proberen hoe moeilijk het ook is,
ik had maar 3maanden met hem en ik ben helemasal weg van hem laat staan jij dus bij jou zal het veel erger zijn
ik probeer over hem heen te komen door veel leuke dingen te doen met mijn vriendinnen die mij erg steunen
en ik denk nu veel minder aan hem alleen in de avond denk ik aan hem en dan komen de waarom vragen weer naar boven
maar dan denk ik weer ghiz ga door met je leven want dat doet hij ongetwijfelt ook en maak nooit meer de fout om in de woorden te trappen van jongens ze zijn allemaal een pot nat
hoezo is het uit tussen jullie?wat is er gebeurt?
ghizlane921
13-04-2004, 11:10
als je er behoeft aan heb om erover te praten
geef me dan een sein dan stuur ik je mijn nummer door naar je prive mail en dan kunnen we een keer afspreken oke
groetjes ghizlane
sterkte meid
ps maar ik weet dat het je gaat lukken binnen no time ben je hem al vergeten
Origineel gepost door ghizlane921
jongens ze zijn allemaal een pot nat
Misschien wordt het tijd dat je eens in de spiegel kijkt. Wie heeft je gedwongen om de weg van sjataan te kiezen? Je bent toch zelf een haramrelatie begonnen? Nou dan! Dus niet zeuren en janken, maar gewoon de consequenties van je zonden ondergaan.
Alhemdoelilah zijn er heel wat jongens die veel en veel beter dan jij met hun leven (en het hiernamaals) bezig zijn.
oem_ismael
14-04-2004, 00:10
salaam oe aleykoem
dat is waar verracht je nou echt dat wanneer je een zonde begaat dat je er dan gelukkig op word Allah swt heeft het verboden en men denkt dat ze er gelukkig door kunnen worden???!!! Allah swt heeft het verboden om zulke redenen dus insch Allah trouw met iemand en ga niet weer een relatie aan die daarna weer uit gaat of vreemd gaan of weet ik veel wat voor sjetaan actie's
Wild_Female
14-04-2004, 17:15
Let go..
Fluister jezelf geen valse hoop toe, het zal je alleen maar meer teleurstellen...
Ik neem aan dat hij ook weer verder gegaan is met zn leventje..Dat moet jij ook doen..Je weet niet hoe lang je nog te gaan hebt..Geniet ervan nu het nog kan..
Denk aan leuke dingen in plaats van de hele tijd aan hem, denk niet aan die belletjes en smsjes...
Denk aan wat je wilt gaan bereiken in je leven..
En als het el mekteb is kom je die ene leuke jongen vast wel tegen, en dan ben je die ander allang weer vergeten...
Maar 1 ding..Verdoe je tijd nie meer.. :) Tijd = Kostbaar...
Ciao! :zwaai:
Lady_moi
14-04-2004, 17:21
De klok tikt verder het gaat nie op u wachten
Start a new life
Cuz life goes on
Van fouten leer je blijf nie haken int verleden maar denk aan de heden
Ciaoo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.