Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik geloof het nog steeds niet!!!

Pagina's : [1] 2

ghizlen
13-04-2004, 00:27

he jongens, de meeste onderwerpen hier gaat over maagdelijkheid van een dame of man. Voor de meesten is het vanzelfsprekend en we gaan er allemaal van uit dat een man niet meer maagd de huwelijk in gaat (wat net zo haram is als bij een vrouw) maar hoe dan ook accepteert onze gedachte het idee...... wat ik nog steeds niet kan geloven is dat het echt zo is dat er heel veel moslimse en in het specifiek de marokaanse dames van tegenwoordig ook het bed in duiken... ik vraag me echt af hoe ze hun eer willen behouden en hoe ze in de ogen van hun ouders kunnen kijken... natuurlijk mag je het niet goedpraten zowel voor de dames als de heren, maar kan het toch nog steeds niet geloven dat er dames zijn die het zien als een gewoonte... wat vinden jullie ervan? :zwaai:

Casaouia_Style
13-04-2004, 00:30
k zal er een nachtje over slapen...:maf:

MoEtJe_MoEtJe
13-04-2004, 00:30
gelukig eet ik goed slaap ik goed en heb ik het goed

ik_oke_is
13-04-2004, 00:32
Origineel gepost door ghizlen he jongens, de meeste onderwerpen hier gaat over maagdelijkheid van een dame of man. Voor de meesten is het vanzelfsprekend en we gaan er allemaal van uit dat een man niet meer maagd de huwelijk in gaat (wat net zo haram is als bij een vrouw) maar hoe dan ook accepteert onze gedachte het idee...... wat ik nog steeds niet kan geloven is dat het echt zo is dat er heel veel moslimse en in het specifiek de marokaanse dames van tegenwoordig ook het bed in duiken... ik vraag me echt af hoe ze hun eer willen behouden en hoe ze in de ogen van hun ouders kunnen kijken... natuurlijk mag je het niet goedpraten zowel voor de dames als de heren, maar kan het toch nog steeds niet geloven dat er dames zijn die het zien als een gewoonte... wat vinden jullie ervan? :zwaai: electronische kuisheidsbanden met alarm (158dB) te koop voor 125,00 euro elke keer als je hem uit wil doen, krijg je stroomstoot waardoor je 24 uur je vagin a of l ul ongevoelig wordt :maf:

Miss_Wafae
13-04-2004, 00:34

Origineel gepost door ik_oke_is electronische kuisheidsbanden met alarm (158dB) te koop voor 125,00 euro elke keer als je hem uit wil doen, krijg je stroomstoot waardoor je 24 uur je vagin a of l ul ongevoelig wordt :maf: :lol: :haha: Als Die Nou Eens Bestonden..

ghizlen
13-04-2004, 00:35
Origineel gepost door ik_oke_is electronische kuisheidsbanden met alarm (158dB) te koop voor 125,00 euro elke keer als je hem uit wil doen, krijg je stroomstoot waardoor je 24 uur je vagin a of l ul ongevoelig wordt :maf: tja dat hebben de mannen nodig, want zo gevoelig is die van ons niet hoor :D en waar kan ik het halen :zwaai:

ghizlen
13-04-2004, 00:36
Origineel gepost door Casaouia_Style k zal er een nachtje over slapen...:maf: is goed ik hoop morgen een lange reactie van je te mogen ontvangen!!!!

ik_oke_is
13-04-2004, 00:39
Origineel gepost door ghizlen tja dat hebben de mannen nodig, want zo gevoelig is die van ons niet hoor :D en waar kan ik het halen :zwaai: ik ben enige verkoper in de benelux :maf:

Casaouia_Style
13-04-2004, 00:39
Origineel gepost door ghizlen is goed ik hoop morgen een lange reactie van je te mogen ontvangen!!!! inshallah of zal ik nu een poging wagen, me ogen vallen steeds dicht :hihi: oké SCHANDALIG moge Allah s.w.t ze bestraffen op zijn manier :o echt triest dat sommige mensen niet tot hun huwelijk kunnen wachten, krijgen ze allerlei ziektes omdat toevallig hun vrienden/vriendinnen ook geen maagd meer zijn :maf: lijkt wel een trend deze dagen :jammer: maarja Allah s.w.t zal ze veroordelen

ik_oke_is
13-04-2004, 00:40
Origineel gepost door Miss_Wafae :lol: :haha: Als Die Nou Eens Bestonden.. wil je hem eens uittesten .... zo ga je kijke, na dat ik hem heb laten afgaan :maf2: :maf:

ghizlen
13-04-2004, 00:41
Origineel gepost door ik_oke_is ik ben enige verkoper in de benelux :maf: iwa en wat is je vriendenprijs... ik bedoel we kennen elkaar al langer als vandaag en je gaat binnenkort weg.... iwa laatste aan bod?

ghizlen
13-04-2004, 00:42
Origineel gepost door Casaouia_Style inshallah of zal ik nu een poging wagen, me ogen vallen steeds dicht :hihi: oké SCHANDALIG moge Allah s.w.t ze bestraffen op zijn manier :o echt triest dat sommige mensen niet tot hun huwelijk kunnen wachten, krijgen ze allerlei ziektes omdat toevallig hun vrienden/vriendinnen ook geen maagd meer zijn :maf: lijkt wel een trend deze dagen :jammer: maarja Allah s.w.t zal ze veroordelen maar wallah meisie ik dacht dat ze in marokko heilig waren maar daar is het nog erger als hier... meisjes die doen alsof ze de heiligsten zijn zeggen dat zij niet meer weten wat eer betekent..... wallah ik schrok!!!

amira_roosje
13-04-2004, 00:52
mensen zijn jullie die onderwerp nog ni beu

ghizlen
13-04-2004, 00:55
Origineel gepost door amira_roosje mensen zijn jullie die onderwerp nog ni beu beu is niet het juiste woord, het is meer niet te verwerken!!! sommige dingen in het leven heb je leren begrijpen zo niet accepteren... andere dingen wil je of kan je gewoon niet accepteren..... en dat wil ik nu met jullie delen!!!!

Tangerious
13-04-2004, 11:07

Ik ga al over me nek van die schijnheilige 'moslim'jongens, die claimen met een echte maagd te willen trouwen. Screw them all. laat maar het heeft toch geen zin om dit aan te kaarten, wat net de jongens en meisjes die hun broek niet op kunnen houden, of lezen dit niet of zijn er nu net mee bezig of kunnen niet lezen want als ze dat laatste deden dan konden ze wel uit de Koran el Kareem afleiden dat die broek pas na de huwelijksvoltrekking omlaag mag...

Pagina's : [1] 2