Bekijk originele versie : Een man is van zijn vrouw gescheiden...omdat zij slim en onafhankelijk was..
Dit is écht gebeurd...
Waarom kunnen sommige mannen het niet verdragen...dat hun vrouwen meer psychisch ontwikkeld zijn..
Dat is toch goed voor de relatie..of niet...
Ewa, zeg wat je denkt..
ik_oke_is
13-04-2004, 00:01
me vrouw moet slimmer zijn dan mij;
ik zou me dood ergeren anders :maf:
MoEtJe_MoEtJe
13-04-2004, 00:01
ik zou niks willen dat een slimme vrouw
Elhoub_girl
13-04-2004, 00:02
:haha: wat moet ik hier nou op zeggen
Origineel gepost door ik_oke_is
me vrouw moet slimmer zijn dan mij;
ik zou me dood ergeren anders :maf:
Hoezo...ergeren :D
Origineel gepost door Elhoub_girl
:haha: wat moet ik hier nou op zeggen
Heb je hier niets op te zeggen dan :D
ik_oke_is
13-04-2004, 00:06
Origineel gepost door Mohammed Justice
Hoezo...ergeren :D
ik word :verdomme: als ik iets zeg , en ze begrijpen het niet
dus ik wil een slim vrouwtje ; zo slim mogelijk :maf:
Elhoub_girl
13-04-2004, 00:10
Nee want waarom zou iemand dan scheiden om zo'n rare reden? messchien wou hij alleen van der af :auw2: nog nooit heb ik zoiets gehoord :watte2:
Origineel gepost door ik_oke_is
ik word :verdomme: als ik iets zeg , en ze begrijpen het niet
dus ik wil een slim vrouwtje ; zo slim mogelijk :maf:
Ik denk dat ik je begrijp hoor...euuhh...dus, je zal je ergeren als je vrouw dom zou zijn..maar als zij slimmer is dan jou..dan zou zij zich ergeren..toch...
goede_vriendin
13-04-2004, 00:13
Het kan voor een man heel bedreigend zijn als zijn vrouw ontwikkelder is dan hij. Waarschijnlijk heeft het met de oerdrang van een man te maken om zijn vrouw op allerlei mogelijk manieren te beschermen.
Bescherming kan zowel op een lichamelijke manier als een op een emotionele manier plaatsvinden.
Lichamelijke bescherming is in deze tijd steeds minder nodig omdat de wereld beschaafder is geworden en een vrouw niet zomaar wordt bedreigd.
Als dan ook nog eens blijkt dat een vrouw ook geen 'emotionele' bescherming meer nodig heeft, kan ik me voorstellen dat een man zich in zijn mannelijkheid voelt aangetast en het gevoel krijgt overbodig te zijn. Misschien is hij wel bang om zijn vrouw kwijt te raken en door zelf weg te gaan behoudt hij zijn eer...!
Is maar een theorietje hoor;)!
maf hoor
is toch beter dat ze weet wat ze wil en dat ze goed ontwikkeld is, goed voor haar, voor jezelf en goed voor de kinderen
tenzij die man een minderwaardigheidscomplex heeft tsja dan is het even slikken voor hem:maf:
gr.khalid
ik_oke_is
13-04-2004, 00:14
Ik denk dat ik je begrijp hoor...euuhh...dus, je zal je ergeren als je vrouw dom zou zijn..maar als zij slimmer is dan jou..dan zou zij zich ergeren..toch...
nee hoor, net zoals je mannen hebt die het liefst van al
een oerdomme vrouw zouden hebben , zal je ook wel een
vrouw hebben die het liefst van al een domme man heeft :hihi:
dus bij deze ... :maf:
Casaouia_Style
13-04-2004, 00:16
Dit is écht gebeurd...
Waarom kunnen sommige mannen het niet verdragen...dat hun vrouwen meer psychisch ontwikkeld zijn..
Dat is toch goed voor de relatie..of niet...
Ewa, zeg wat je denkt..
die vrouw moet blij zijn om van zo'n loser af te zijn :rolleyes: vrouwen zijn vaker meer ontwikkeld als mannen, en iemand die daar problemen mee heeft moet maar een holmaatje gaan zoeken :o
Origineel gepost door goede_vriendin
Het kan voor een man heel bedreigend zijn als zijn vrouw ontwikkelder is dan hij. Waarschijnlijk heeft het met de oerdrang van een man te maken om zijn vrouw op allerlei mogelijk manieren te beschermen.
Bescherming kan zowel op een lichamelijke manier als een op een emotionele manier plaatsvinden.
Lichamelijke bescherming is in deze tijd steeds minder nodig omdat de wereld beschaafder is geworden en een vrouw niet zomaar wordt bedreigd.
Als dan ook nog eens blijkt dat een vrouw ook geen 'emotionele' bescherming meer nodig heeft, kan ik me voorstellen dat een man zich in zijn mannelijkheid voelt aangetast en het gevoel krijgt overbodig te zijn. Misschien is hij wel bang om zijn vrouw kwijt te raken en door zelf weg te gaan behoudt hij zijn eer...!
Is maar een theorietje hoor;)!
Die theorietje van jou heeft wel heel grote voeten hoor :D
Ik zelf vind een slimme en assertieve (opkomend voor zichzelf, en kordate aanpak) vrouw heel belangrijk ...
Tamshoent
13-04-2004, 10:35
meskien,,, hij voelt zich zeker gekrenkt in zijn trots en eer dat zijn vrouw slimmer is en hem bovendien niet 24 uur p.d. nodig heeft!
Hij is bang omdat ze onafhankelijk van hem is , en hem dus niet altijd als een baasje voor zich nodig heeft. SOMMIGE mannen willen een vrouw die altijd van hun afhankelijk is zodat ze nooit een andere kant opgaat en hem alleen maar achter na zit.
Trieste vent !!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.