Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens opgelet een vraagje stel dat je...

Pagina's : [1] 2

LellaOuarda
12-04-2004, 23:51

stel dat je een meisje hebt gezien die je waarschijnlijk ziet zitten. je doet er alles aan om haar even te spreken maar zij heeft je duidelijk gemaakt dat als je haar wil dat je naar haar ouders moet gaan vanwege geen stiekeme gedoe of haram relatie (dus trouwen) wat doe jij dan?? dames jullie mogen ook een reactie plaatsen :D

MoEtJe_MoEtJe
12-04-2004, 23:53
dan heeft zij gewoon pecht zoek wel een anderen geintje

ik_oke_is
12-04-2004, 23:53
Origineel gepost door LellaOuarda stel dat je een meisje hebt gezien die je waarschijnlijk ziet zitten. je doet er alles aan om haar even te spreken maar zij heeft je duidelijk gemaakt dat als je haar wil dat je naar haar ouders moet gaan vanwege geen stiekeme gedoe of haram relatie (dus trouwen) wat doe jij dan?? dames jullie mogen ook een reactie plaatsen :D heb ik meegemaakt ; ik heb haar mijn mail gegeven , en gelijk erbij voorgesteld dat ze gewoon een nieuwe mail moest maken , als ze me dan beu was moest ze die nieuwe mail gewoon niet meer gebruiken :engel: :maf:

Elhoub_girl
12-04-2004, 23:54
Origineel gepost door ik_oke_is heb ik meegemaakt ; ik heb haar mijn mail gegeven , en gelijk erbij voorgesteld dat ze gewoon een nieuwe mail moest maken , als ze me dan beu was moest ze die nieuwe mail gewoon niet meer gebruiken :engel: :maf: :hihi:

Zeemermin23
12-04-2004, 23:55

Origineel gepost door ik_oke_is heb ik meegemaakt ; ik heb haar mijn mail gegeven , en gelijk erbij voorgesteld dat ze gewoon een nieuwe mail moest maken , als ze me dan beu was moest ze die nieuwe mail gewoon niet meer gebruiken :engel: :maf: HAHAHAH WOELLAH ILAA

ik_oke_is
12-04-2004, 23:58
Origineel gepost door Elhoub_girl :hihi: 't is nog goedgekomen :ego: :maf:

Elhoub_girl
13-04-2004, 00:06
hoe is het goed gekomen dan zijn jullie getrouwd nu? :auw2:

ik_oke_is
13-04-2004, 00:07
Origineel gepost door Elhoub_girl hoe is het goed gekomen dan zijn jullie getrouwd nu? :auw2: ik ben al drie woensdagnamiddagen met haar gaan wandelen :maf:

Elhoub_girl
13-04-2004, 00:15
:haha: echte klootzak he gewoon hahaha :jeweetog:

ik_oke_is
13-04-2004, 00:16
Origineel gepost door Elhoub_girl :haha: echte klootzak he gewoon hahaha :jeweetog: :ego: ik heb niks gedaan :engel: :maf:

Elhoub_girl
13-04-2004, 00:19
neeeeeeeee neeeeeee :vlammen: ik heb ook niks gedaan :engel:

CriMiNeeL_KaMaL
13-04-2004, 00:27
Origineel gepost door LellaOuarda stel dat je een meisje hebt gezien die je waarschijnlijk ziet zitten. je doet er alles aan om haar even te spreken maar zij heeft je duidelijk gemaakt dat als je haar wil dat je naar haar ouders moet gaan vanwege geen stiekeme gedoe of haram relatie (dus trouwen) wat doe jij dan?? dames jullie mogen ook een reactie plaatsen :D als ik haar echt wil dan wil ik die stap ook zetten voor haar zij kan er tenslotte ook niets aan doen dat er die regels zijn in de Islam :);)

Elhoub_girl
13-04-2004, 00:31
waarom stik jij gewoon niet kamal in de isoleercel van jou. want er komt niks zinnigs uit dat mondje van jou :D

hawly
13-04-2004, 00:33
dat is dan precies de persoon die ik zoek en dan zal ik naar haar ouders gaan om te vragen als ik hun dochter kan leren kennen op een halalmanier. Ik neem aan dat zij dat dan ook wil anders had ze me niet gezegd om bij haar thuis te komen:hihi:

Elhoub_girl
13-04-2004, 00:35

hawly zou jij een onbekend meisje om haar hand willen vragen?

Pagina's : [1] 2