Bekijk originele versie : 'n Beetje Verliefd(film) op pc afspelen
Super_women070
17-04-2009, 14:41
Salaam allemaal,
Ik heb een film:'n Beetje Verliefd.En ik wil hem graag op mijn computer afspelen via Windows Media Speler ofzo.En ik verwacht de film,maar ik zie alleen mijn bureauachtergrond.Kan iemand mij helpen hoe ik hem nog kan bekijken op m'n computer?
Dikke Boussa:kus:
Super_Women070
Super_women070
17-04-2009, 14:45
Niemand die me wilt helpen :(
WitteWijk
18-04-2009, 00:40
Salaam allemaal,
Ik heb een film:'n Beetje Verliefd.En ik wil hem graag op mijn computer afspelen via Windows Media Speler ofzo.En ik verwacht de film,maar ik zie alleen mijn bureauachtergrond.Kan iemand mij helpen hoe ik hem nog kan bekijken op m'n computer?
Super_Women070
Alikoem salaam waramatoe Allah,
Installeer deze programma eens en probeer het dan nog een keer.
http://www.videolan.org/mirror-geo.php?file=vlc/0.9.9/win32/vlc-0.9.9-win32.ex.e haal die laatste punt even weg.
Salaam allemaal,
Super_Women070
Je moet eerst romantisch codec installeren, hij herkent blijkbaar alleen horror/actie/drama.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.