Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tIpS vOoR tEnTaMeS?????????

Pagina's : [1] 2 3

NaDoR.ZiNa
04-11-2002, 18:03

Ik HeB DeZe WeEk Dus EeN TeNtAmEn WeEk DaT MoEt PrEcIeS WeEr In De RAmAdan :kwaad: !!!!!! MaAr WiE HeBbEn Er NoG WaT TiPs MeT SpIeKeN OfZo WaNt Al OnZe TrUkJeS KeNeN De LeRaRen DuS ik mOeT NiEuWe HeBbEn!!!!!! En VOoRaL EiNdE VaN De WeEk MeT De RAmAdAn KAn ik Me Al heLeMAal NiEt CoNCeTrEReN!!!!!!!! DuS AuB GeEf WaT TiPs!!!!!! ThAlLa BeSlEma :zwaai:

tha_lady
04-11-2002, 18:05
uuuhhh.......uuuuuuhhhh niet gaan !!!???? laterZ :blauwkus:

NaDoR.ZiNa
04-11-2002, 18:07
TjAh MaKkElIjKEr GeZeGd DaN GeDaAn!!!!! WiL Ik DiT JaAr OvEr gaAn MoEt Ik ToG EgT WeL FF Al Me TeNtAmEs MAkEn MeT gOeDe CijFeRs!!

Nadiah
04-11-2002, 18:22
Ik heb ook tentames.. over twee weken.. ook in de ramadan dus.. maar ja een tip.. Goed leren!!! :D

-Reda-
04-11-2002, 18:30

Origineel gepost door NaDoR ZiNa TjAh MaKkElIjKEr GeZeGd DaN GeDaAn!!!!! WiL Ik DiT JaAr OvEr gaAn MoEt Ik ToG EgT WeL FF Al Me TeNtAmEs MAkEn MeT gOeDe CijFeRs!! ik sluit me aan bij Nadia...goed leren anders van papa en mama :zweep:...maar als je een spiektip wilt...alles in je grafische rekenmachine voeren en in je tellie...werkt altijd bij mij...:D

Nadiah
04-11-2002, 18:32
ja inderdaad.. of tijdens je tentamen smsen..met iemand die achter je boek zit..

NaDoR.ZiNa
04-11-2002, 21:06
HmMmM JaH MAaR Je JaS en TaS MoGeN NiEt NaAr BiNnEn En WaT ALs iK NoU GeEn BeLeTeGoEd Heb HahA NeEj GraPJe In IeDeRGeVaL BeDaNkT;) NoG IeMaNd GoEdE TiPs????????

Cina
04-11-2002, 21:16
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ik HeB DeZe WeEk Dus EeN TeNtAmEn WeEk DaT MoEt PrEcIeS WeEr In De RAmAdan :kwaad: !!!!!! MaAr WiE HeBbEn Er NoG WaT TiPs MeT SpIeKeN OfZo WaNt Al OnZe TrUkJeS KeNeN De LeRaRen DuS ik mOeT NiEuWe HeBbEn!!!!!! En VOoRaL EiNdE VaN De WeEk MeT De RAmAdAn KAn ik Me Al heLeMAal NiEt CoNCeTrEReN!!!!!!!! DuS AuB GeEf WaT TiPs!!!!!! ThAlLa BeSlEma :zwaai: LEREN!!!

NaDoR.ZiNa
04-11-2002, 21:23
JaH DaAr BeN Ik OoK MeE BeZiG MaAr ALs Ik EeNmAaL DiE BlAaDjE VoOr Me NeUs HeB KlAp Ik HeLEmAaL DiChT!!!!! DaN KaN Ik EgT WeL JaNkEn TeRwIjL Ik aLLe AnDeRe MeNsEn In Me KlaS Zo LeKkEr AlLe WoOrDeN Op ScHrIjFeN!!!!!!!!!!!

remii
04-11-2002, 21:26
misschien zou je kunnen beginnen met eens normaal te typen ... als je je tentamens ook zo schrijft , dan bezorg je docenten die het na moeten klijken een punthoofd .. :D

NaDoR.ZiNa
04-11-2002, 21:28
HaHaHa MaAk Je NiEt DrUk HoOrZ MiJn ToEtSeN ZiJn Te LeZen;)

yasmine85
04-11-2002, 21:31
pff.... ik had gelukkig afgelopen week tentamens... niet dat ze zo goed gegaan zijn, maar toch... :rolleyes: tja, spiektips... misschien dat je alles op n blaadje kan schrijven en in de wc kan verstoppen, en tijdens het tentamen naar de wc gaan... dus nadat je de vragen hebt gezien... (ik heb het trouwens nooit uitgeprobeerd) of als je een blok thuis hebt, waarin blaadjes zitten waarop je het tentamen moet maken, kan je belangrijke dingen in het blok schrijven en hard met je pen doordrukken.dan kan je tijdens je tentamen het blaadje gebruiken dat onder dat blaadje van de "samenvatting" zat... dan kan je alles nog een beetje lezen... ;) ik weet niet of je het helemaal begrijpt, maar ik ben niet zo goed in uitleggen... :D maar de beste tip is natuurlijk gewoon leren... kiss

laboudanda
04-11-2002, 21:35
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ik HeB DeZe WeEk Dus EeN TeNtAmEn WeEk DaT MoEt PrEcIeS WeEr In De RAmAdan :kwaad: !!!!!! MaAr WiE HeBbEn Er NoG WaT TiPs MeT SpIeKeN OfZo WaNt Al OnZe TrUkJeS KeNeN De LeRaRen DuS ik mOeT NiEuWe HeBbEn!!!!!! En VOoRaL EiNdE VaN De WeEk MeT De RAmAdAn KAn ik Me Al heLeMAal NiEt CoNCeTrEReN!!!!!!!! DuS AuB GeEf WaT TiPs!!!!!! ThAlLa BeSlEma :zwaai: Een DAG geen LABOUDANDA heten is een DAG niet GELEEFD!

saidaaatje
04-11-2002, 22:55
ik heb afgelopen week tentamens gehad en heb er nog twee deze week dus ook als t ramadan is...t beste is gewoon leren want dan weet je t dat je t zelf kunt..

Salaama
04-11-2002, 23:05

Hier mijn tips.... -Ga naast iemand zitten die het goed geleerd heeft....Geen nl-er natuurlijk want die zijn gierig voor antwoorden... -Schijft het in je hand,,,natuurlijk niet als het een hele boek is wat je moet leren... -Blaatje met alle antwoorden die stop je onder je toets en als je iest niet begrijpt kan je spieken..Zorg er wel voor dat je achter een heel dik iemand zit en wel op tijd klaar zijn anders kan je het ant. blaatje niet weghalen... P.s Niet te zenuwachtig worden en niet de hele tijd naar de leraar of lerares kijken anders val je juist op.... Maar de beste methode is natuurlijk leren maar ja als het niet anders kan... Succes,,,,,

Pagina's : [1] 2 3