Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met spoed woonruimte gezocht in Amsterdam!!

Modesty
17-04-2009, 10:14

Salaam mensen, Ik ben dringend op zoek naar woonruimte in Amsterdam. Ik heb onlangs een baan aangeboden gekregen en woon te ver om elke dag op en neer te reizen. Ik kom graag in contact met mensen die eventueel iemand kennen die verhuurt of dergelijke. Het liefst alleen met vrouwen, of zijn er andere marokkaanse studenten die toevallig nog een huisgenoot zoeken. Hoe dan ook alle tips zijn welkom, alvast hartelijk bedankt!! Met vriendelijke groet, ;)

Rania85
17-04-2009, 10:47
Mabrouk lieverd met je nieuwe baan? Het is dus gelukt!! TOP MAN!

Modesty
17-04-2009, 10:50
Mabrouk lieverd met je nieuwe baan? Het is dus gelukt!! TOP MAN! Haai meid, allah barek fiek, ben idd aangenomen! moet dus van alles nog regelen gewoon!!

arts
19-04-2009, 22:50
ik heb een appartement in Oud-Zuid die per eind mei beschikbaar (hij is zels volledig gemeubiliseerd)

Modesty
19-04-2009, 22:51

ik heb een appartement in Oud-Zuid die per eind mei beschikbaar (hij is zels volledig gemeubiliseerd) Dat is mooi, kan je mij misschien meer informatie pmen?? Prijs indicatie borg, voor hoelang is het beschikbaar etc etc. alvast bedankt voor de moeite!:goedzo:

m0cr0chick
25-04-2009, 18:55
Pm me meid, een vriendin van mij die verhuurt ook haar studio in adam noord. groetjes

NuFFniet
25-04-2009, 20:01
probeer ook eens te praten met je nieuwe werkgever, mss kun je via hen voorrang krijgen of kunnen ze dat voor je aanvragen (voor mensen die bij en op schiphol werken was er altijd een bepaalde regeling, mss dat dat ook voor jou kan) mabrouk met je baan !