Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VRIJGEZELLEFEEST??? voor mijn a.s. schoonzusje!!

Pagina's : [1] 2

mina_aity
12-04-2004, 21:31

hey iedereeen :zwaai: binnenkort trouwt mijn broer..met een leuke meid :Iluvu: en we zouden voor haar graag een leuke vrijgezellefeeest willen organiseren... dus zaaltje huren ..vol met meiden.. muziek.. gewoon gezellig.. MAAR ik mis een thema of gewoon iets leuks.......maar weet niet wat precies....... dus daarom vraag jullie hulp voor tips of adviezen..of ervaringen.... :D het moet een leuk feeesie worden dus.. kom maar op .. a u b...... ik d8 aan een buikdanseres.. liijkt me leuk.. maar niet orgineeel!!!! DUS A U B . HELP ME.. :(

Girlpower
12-04-2004, 23:04
:boogie: parteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyy:D

Casaouia_Style
13-04-2004, 00:05
bij vrijgezellenfeest denk ik aan andere dingen :stout: :hihi: grapje heb er geen ervaring in ofzo maar zo'n vrouwenband,buikdanseres,henna etc. lijkt me wel leuk idee(misschien niet orgineel maar gaat om de gezelligheid ;))

nacira
21-04-2004, 10:22
Wat me erg leuk lijkt en wat veel meiden doen, is een sauna afhuren en met de meiden lekker baden en daarna lekker eten, schijnt erg leuk te zijn!

mya
21-04-2004, 10:43

Origineel gepost door nacira Wat me erg leuk lijkt en wat veel meiden doen, is een sauna afhuren en met de meiden lekker baden en daarna lekker eten, schijnt erg leuk te zijn! Hebben we vorige maand gedaan,een week voor de trouw van m'n zus,met z'n zessen ,privé -zwembad,sauna,stoombad, jacuzzi afgehuurd voor 2 uurtjes,lekker relaxed genieten voor dat de drukte begon,een echte aanrader,je kan tot 12 mensen zo'n complex afhuren, mss een idee. :zwaai:

bloempie
21-04-2004, 19:24
vrijgezelle avond moet je thuis houden en gewoon een kleine feestjuhh met kleine cadeautjes van ¬5 tot ¬10 euro ......

beni_bouyachie
22-04-2004, 10:58
Euhmm wij hebben ook iets van een vrijgezellenfeestje gegeven . Gewoon heel simpel gedaan , paar kadootjes bos bloemen , en zijn via de achtertuin het huis ingekomen haar fam zat ook in het complot . Ewaa wij zaten in de woonkamer , komt ze naar beneden hebben we haar verrast .. Ewaa toen in de auto gedumpt en naar movieworld in duitsland gegaan .. Was keigezellig ,en met haar henna avond hebben we het rijk ook voor ons allen misschien dat we sje dvdtjes huren ofzo , we blijven in ieder gevall allemaal slapen.. Dus erg simpel maar keigezellig :D

chahidaatje
22-04-2004, 13:25
Ik geef alleen ideeen als ik ook word uitgenodigd, hahahhahahaha.. Ewa meid alvast gefeliciteerd met je broer en aanstaande schoonzus. groetjes Cha

Lebda_boy
22-04-2004, 22:57
gewoon disco afhuren een feesten die handel want als ze eenmaal getrouwt is zal haar man haar wel opsluiten thuis met een dubbele deur... of gezelig naar pretpark gaan ..

sexymy
11-05-2004, 23:42
je hebt een STRIPPER NODIGGG DAT IS WAT JE ZOEKT. IK KAN ER WEL EENTJE VOOR JE REGELEN. JUST ASK ME

FLEURTJE
12-05-2004, 08:58
Gooi er een thema in! Maak er bijv: 1001 nacht van! Alle meiden als Yasmina's verkleed enzo! Laat je fantasie los....richt het huis of zaaltje oosters in, huur een buikdanseres, zet overal arabische schalen met fruit en noten neer...overal organza sluisers en heeeel veeeel kaarsen! En laat als laatste de dekka marrakchia binnen komen om de boel effe op stelten te zetten!! Je kan mijn broertje hier eventueel voor vragen: 0625226470 Heel veel plezier!

samia19nl
12-05-2004, 09:04
Wat kost dat ongeveer zo een sauna afhuren met alles erop en eraan??

bloempie
14-05-2004, 21:47
ja gelijk heb je Terorboy maar je kan een klein feetje houden gewoon niet te veel geld aan uitbesteden want pas bij de huwlijk geef je een groot cadeau wat ze allebei leuk vinden ...!!!

soennia83
15-05-2004, 00:20
Origineel gepost door TERORBOY houd het marokkaanse aub ga nu niet vernederlsnads kennen wij in onze cultuur vrijgezellen feesten neeej ga naar een imam en vraag wat het heuwlijk inhoud wat er nu gaat gebeuren met het tijd voor je trouwen word alles je vergeven wat je gedaan hebt als ongehuwd!!wat mag en niet mag in een heuwlijk enz enz.......in de plaats van f gek doen voor je trouwen!!!!!je gaat trouwen niet dood! welah ik heb kapot gelachen om jou reactie! Jij doet het gewoon :goedzo:

paneermeel
19-05-2004, 17:31

heeeey je knt met zijn alleen naar een hamam gaan en lekker eten erbij met henna enz dat is kei leuk

Pagina's : [1] 2