Bekijk originele versie : belgie route? iemand ervaring mee?
hallo mensen ik open dit topic namens mijn vriendin die radeloos op zoek is naar informatie! klopt het dat er sinds kort daar regels zijn veranderd?
dit meid zit in de volgende situatie zij is sinds een maand getrouwd op papier met een man zonder papieren nou willen zij binnenkort naar belgie gaan om het via de be-route te proberen!
alleen hebben zij een gemachtigde zawzjiya (zij was dus niet aanwezig bij de zwawzjiya alleen haar vader en de oom van haar man) accepteren zij een gemachitigde zawziya want zij hoorde dat de gemeente dat niet accepteerd? klopt dat? :confused:
en vervolgens wilt zei graag weten welke documenten zij en haar man nog meer nodig hebben voor een vusim? huis enz is verder geen probleem zij wil alleen weten wel documenten zij nodig heeft!!
a.u.b kan iemand dit meid helpen met juiste informatie.. :goedzo:
alvast bedankt!
groetjes
Sakinake
16-04-2009, 20:55
neen lieverd, als ze in belgie komen wonen en hij heeft geen verblijfsvergunning, dan moeten zij een intervieuw afleggen, met heel lastige vragen. ALs ze geslaagt zijn dan komt er een wijkagent langst om te controleren of jullie appartement wel in orde is (2 perbed, kast, woonkamer etc)
Zo is het altijd gegaan in belgie en is het nog steeds zo??
xx
neen lieverd, als ze in belgie komen wonen en hij heeft geen verblijfsvergunning, dan moeten zij een intervieuw afleggen, met heel lastige vragen. ALs ze geslaagt zijn dan komt er een wijkagent langst om te controleren of jullie appartement wel in orde is (2 perbed, kast, woonkamer etc)
Zo is het altijd gegaan in belgie en is het nog steeds zo??
xx
o okeeey lieverd dankje wel ik zal het tegelijk aan haar door geven over dat intervieuw meskina dat wist ze niet eens... weet je toevallig welke docementen ze nodig heeft? :goedzo:
kisss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.