Bekijk originele versie : girls....help me out
maneschijn
12-04-2004, 20:01
Wel meiden, vertel me eens hoe jullie jullie haren verzorgen, welke shampoo gebruiken jullie en gebruiken jullie daarnaast nog andere verzorgingsproducten??
IK heb vorig jaar ontkrulling in mijn haar laten doen... resultaat was toen echt pachtig...moest nooit mijn haar stylen en er zat echt volume in, maar nadat de ontkrulling was uitgewerkt (zo ongeveer een half jaar later) zag mijn haar er erg ongezond uit, er zat geen volume meer in, en mijn haar viel ook uit..heb daardoor erg dun haar gekregen.
Wel weten jullie soms welke producten ik kan gebruiken of wat ik allemaal kan doen om mijn haar er weer gezonder te laten uitzien, en om er weer volume in te krijgen.
En hoe vaak knippen jullie jullie haren, ik bedoel dan de dooie puntjes??
Meiden laat jullie horen...alle tips zijn welkom!!
Thanks
:zwaai: :zwaai:
Salaam zuster maneschijn,
Wat erg voor je dat je haar dunner en ongezond is geworden na de ontkrulling :( Ik heb zelf er droog haar en ben er ook niet erg blij mee. :(
Ik gebruik elvive shampoo en conditioner. Ik vind deze shapoo het prettigst. Ik gebruik niet veel chemische producten en fohn het ook niet te vaak. Doordat jij aangeeft dat je haar niet al te gezond is raad ik je aan je haar niet te kleuren, fohnen en dergelijke.
Ik ga ongeveer 1 x in de 3 a 4 maanden mijn haar laten knippen. Als ik er tijd voor heb meng ik een ei, olijfolie in een schaaltje en smeer ik het in mijn haar. Ik laat dat ongeveer 20 min. intrekken en was het geheel daarna uit. Het maakt je haar zacht. :) Misschien is dit ook iets voor jou, het is natuurlijk en er zitten bepaalde vitaminen in die goed zijn voor je haar. :D
Voor de rest, weet ik niet zoveel over goede haarproducten en dergelijke.
Veel liefs Zoya.
maneschijn
12-04-2004, 20:21
Thanks meid...je bent een schat ;)
Salaampjes
Ik gebruik Head&shoulders (roos:( ) en daarna ene cremevoeding van kruidvatmerk. Het knippen niet zo vaan een keer per 4 maanden
Zoals zoya kun je olijfolie weleens in je haar zetten. Je haar wordt er ook gezonder en zachter door!
Succes
maneschijn
12-04-2004, 20:34
Thanks voor je reactie :)
aan mij k n je niets vragen ik heb zelf crissis haar doesssssssssss.........solly
maneschijn
14-04-2004, 00:48
Origineel gepost door saidas
aan mij k n je niets vragen ik heb zelf crissis haar doesssssssssss.........solly
Wees getroost meid... je bent niet alleen dan :D
Lady_moi
14-04-2004, 10:34
Je haar gezond maken??? :confused:
Geen spul erin doen :jammer:
Was u haar gewoon met shampoo :goedzo:
Shampoo voor uw haartype :rolleyes:
Enne gezond eten en veel water drinken
En als ge u haar wast nie met TE warm water :schrik:
Als ge de shampoo eruit spoelt doe ge da best met koud water
Euh niet TE koud mja ge weet wel beetje naar de koele kant ;)
Daar krijgt glanzend haar van :hoera:
En volume euhh met de haardroger?? :confused:
Nie te heet zetten da maakt u haar droog en kapot :stoned:
Te vaak met de haardroger is ook nie goe ( droog en kapot ) :zwaai:
Ik heb ook last van droog haar helaas. Ik gebruik alleen Shampoo van Zwitsal, verder geen creme spoeling of wat dan ook. Gewoon mijn haren 2 keer met shampoo wassen met lauw water en dat is het resultaat wel oke. Wanneer ik een spoeling gebruik dan lijkt het alsof ik minder haar heb, en het wordt nog sneller vies ook.
Mijn advies: was je haar niet te vaak, gebruik van tijd tot tijd natuurlijke producten voor je haar zoals: je haar goed nat maken met olijfolie en hier dan een warme handdoek omheen wikkelen. Als de handdoek koud is weer even opwarmen. Dit enkele keren herhalen en het resultaat is great! De handdoek kan je enkele keren onder de warm waterkraan houden, maar handiger is de handdoek eerst nat maken en dan een ongeveer een minuutje in de magnetron leggen.
Good Luck
Liefs Jinane
maneschijn
16-04-2004, 02:09
Dank jullie wel lady_moi en jinane :goedzo:
Ik gebruik inderdaad ook enkel shampoo want anders zou mijn haar er erger op worden, maar helaas was ik mijn haar vaak met warm water in plaats van lauw..dus bedankt voor de tip...En jinane jou advies over olijfolie en warme handdoek ga ik zeker ook eens uitprobere ;)
Groetjes :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.