Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is vreemdgaan???

Pagina's : [1] 2

samia01
12-04-2004, 19:20

Wat zien jullei als vreemdgaan? Mag je kijken naar een ander? Mag je zoenen met een ander? Mag je vrijen met een ander? Mag je houden van een ander? ik wil weten wat nou vreemdgaan is

samia01
12-04-2004, 19:32
Heey boy vraag ik het voor me zelf met je ho kom nou weer d ezelfde achterbakse sukkel die denkt dta hij chill is waarom reageer je nooit op mij als ik op jou reageer kan je mijn woorden niet aan hou op hoor

samia01
12-04-2004, 19:37
dat is een goede Kijk ik zelf vind kijken niet echt erg hoor ik bedoel stel een naakte jlo komt op tv dan kijkt hij vast en zeker ik kan hem dat toch niet verbieden maar om nou een meid alleen al aan te raken dan is het vuurwerk dat gata gewoon te ver ik trek al zijn haren en al haar haren uit hun koppen

HEX
12-04-2004, 19:39
Alles wat je hebt opgenoemd =vreemdgaan:D dus je weet het wel :) En coala jij mag ook alles jij bent toch niets anders dan een zwerver die de hele dag opstraat rond loopt om te kijken hoe wij marokkaanse meisjes leven :D:D ;)

samia01
12-04-2004, 19:46

jonge man ik ben nog veel te jong voor wat je zegt ene huwelijk en als je nou een beetje slim was en het een beetje geloof waardig wou laten blijken dan had je rotterdamn gezegt maar ja zulke debielen weten nix hoe ze iets moeten spelen

la_independent
12-04-2004, 19:49
Origineel gepost door samia01 jonge man ik ben nog veel te jong voor wat je zegt ene huwelijk en als je nou een beetje slim was en het een beetje geloof waardig wou laten blijken dan had je rotterdamn gezegt maar ja zulke debielen weten nix hoe ze iets moeten spelen hij bedoelde jou volgens mij niet, maar ik kan me vergissen.

HEX
12-04-2004, 19:51
Origineel gepost door Coalitiepartner ik weet alles over je jij ho, je woont en werkt in amsterdam je hebt 2 keer een nep huwelijk achter de rug waar ze je op het laatste momenten hebben laten stikken je vriend ramt ze een beetje alle kanten op en bedreigt en zijn neef komt je zelf belachelijk maken op je werk!! dus vieze hoe zeg niet dat ik niet weet waar ik het over heb jij BEEST laat staan jij crazygirl18 relativeer JIJ voor dat je iets zegt :kwaad: hmmm nu weet ik het ook jij woont ook in amsterdam :D:D

HEX
12-04-2004, 19:54
Origineel gepost door la_independent hij bedoelde jou volgens mij niet, maar ik kan me vergissen. Jah wie bedoelde hij :D :rolleyes:

la_independent
12-04-2004, 19:59
Origineel gepost door HEX Jah wie bedoelde hij :D :rolleyes: jou niet volgens mij maar je voelde je wel aangesproken!!!!, maar ik kan het fout.

HEX
12-04-2004, 20:01
Origineel gepost door la_independent jou niet volgens mij maar je voelde je wel aangesproken!!!!, maar ik kan het fout. Nee ik voelde me juist niet aangesproken maar wou wel weten over welke meisjes hij het altijd had vandaar:D enne ik kom ook uit amsterdam:D

la_independent
12-04-2004, 20:19
Origineel gepost door HEX Jah wie bedoelde hij :D :rolleyes: doordat je dat schreef dat ik dat dat je dacht dat hij jou bedoelde maar je wou gewoon weten wie hij bedoelde, maar dat weet ik ok niet.

HEX
12-04-2004, 20:40
hahah maakt niet uit ;)

SoleCuoreAmore
12-04-2004, 22:47
Origineel gepost door samia01 Wat zien jullei als vreemdgaan? 1 Mag je kijken naar een ander? 2 Mag je zoenen met een ander? 3 Mag je vrijen met een ander? 4 Mag je houden van een ander? ik wil weten wat nou vreemdgaan is 1 Ja. 2 Nee! 3 Nee! 4 Nee! :o

tkehbinitto
12-04-2004, 23:42
vreemdgaan wordt bij de vrouw heel snel aangenomen in tegenstelling tot de man, vrouw gaat al vreemd als ze opzichtig naar een andere man kijkt, dat doet vrijwel iedere vrouw, als haar vriend/man er niet bij is, dat is geen geheim, de man kijkt graag naar andere vrouwen, zo zit de man in elkaar, en sommige doen het zelf als hun vriendin/vrouw erbij is. als mijn vriendin/vrouw met een andere man zou praten die ik niet ken, gaat ze al vreemd.

Miss9
14-04-2004, 18:47

vreemdgaan vind ik,waneer mijn man met zijn gedachte bij een andere vrouw is.. en flirten is dus ook al vreemdgaan vind ik.. want daar begint het mee

Pagina's : [1] 2