Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negefa, Fotgraaf,dj En Zaal In Belgie?

Yousra_Tetouani
12-04-2004, 19:04

Salam mensen mijn nicht gaat trouwen in mei maar er zijn nog een aantal problemen we zijn opzoek naar een VROUWLIJKE NEGEFA EEN VROUWLIJKE FOTGRAAF EN EEN VROUWLIJKE DJ ALLEMAAL UIT BELGIE! We zijn ook opzoek naar een zaal in belgie in dendermonde of in lebekke ALS IEMAND IETS WEET PLEASE REAGEER DAN! LIEFS YOUSRA

Shaimaa
13-04-2004, 00:19
Asalaam, Hier staan enkele nummers op van negaffas uit Belgie. Ik zelf heb er ook enkele, ik zal ze je morgen geven Insha'Allah. Wasalaam

tatouzient
13-04-2004, 00:36
kheb een tijdje dezelfde topic geopend hier staat vele nuttige info op! voilà: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=205716&highlight=tatouzient Tatou.

Yousra_Tetouani
14-04-2004, 19:07
Wesh weet niemand iets???? :confused: Mensen ik heb jullie hulp hard nodig dus als je iets weet laat het achter beslamma :( :( :( :( :(

Firdaous123
15-04-2004, 11:28

Hallo YOUSRA Je hoeft niet perse een negafa uit belgie want negefa asous reist heel nederland af en zal er voor zorgen dat het de mooiste dag van je leven wordt en als je haar beld dan kan zij je gelijk helpen aan nr. van een DJ en fotograaf bel 06-30018533

Yousra_Tetouani
15-04-2004, 14:07
ok dan

Yousra_Tetouani
15-04-2004, 14:09
firdaous123 moet je er dan meer voor betalen als die negefa naar je toe moet komen??? helemaal naar belgie dat is geen grap! mohiem dank je wel liefs yousra

madame_hind
15-04-2004, 14:37
Salaam ik ken een heel lieve en goeie negaffa.Ze heet Souad en woont in rue de Brabant in brussel. Ze is heel professioneel en heel vriendelijk.Ze luistert altijd naar de meisjes hun wensen en heeft veel geduld. Ik heb meisjes gezien die door haar gedaan waren en ze waren echt prachtig!!!! Ze is een echte aanrader; probeer een afspraak met haar te maken, ze heeft mooie albums met voorbeelden. Haar nr 02/2178839 Veel succes!!!!!!! Groetjesxxx

Yousra_Tetouani
15-04-2004, 14:40
ey ken je misschien ook een dj of een zaal??

Firdaous123
16-04-2004, 12:50
alleen de reiskosten

Shaimaa
16-04-2004, 17:23
Origineel gepost door madame_hind Salaam ik ken een heel lieve en goeie neggafa.Ze heet Souad en woont in rue de Brabant in brussel. Ze is heel professioneel en heel vriendelijk.Ze luistert altijd naar de meisjes hun wensen en heeft veel geduld. Ik heb meisjes gezien die door haar gedaan waren en ze waren echt prachtig!!!! Ze is een echte aanrader; probeer een afspraak met haar te maken, ze heeft mooie albums met voorbeelden. Haar nr 02/2178839 Veel succes!!!!!!! Groetjesxxx Ik geef je 100% gelijk :D

nuria
21-04-2004, 14:14
hey meid ik kan je ook mirjam van wemmel aanraden, ze is een supertoffe vrouw, heel sympathiek! alleen daarvoor zou je haar al nemen bij wijze van spreken... ze is van wemmel dus tegen brussel, spreek enkel frans en arabisch. ze heeft net nieuwe kleedjes binnen en ze, ik kan het je vertellen want ik ben er zelf geweest (is mijn negaffa ook trouwens) het is de moeite! haar nummer 0496.95.55.46. ze is ook kapster en haar kapsels zijn altijd heel mooi en versierd, niet zomaar achteruitgestoken en plat. heel professioneel! good luck nou meid, je moet het zelf weten voor wanneer is het eigenlijk? ik hoop dat je nog alles in orde krijgt