Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dringende hulp

bismila
16-04-2009, 17:10

beste broeders en zusters graag wil ik jullie aandacht voor dit onderwerp mijn schoon ouders hebben mij deze trieste verhaal verteld van een vrouw van waar ze altijd boodschappen deden ( ze verkocht peterselie en koriander ) mijn schoonmoeder heeft haar bijna 5 maanden niet meer gezien ze begon ongerust te worden en vroeg aan de andere verkopers waar deze vrouw gebleven is die mensen hebben aan mijn schoon moeder doorgegeven dat die vrouw ziek is toen heeft ze gevraagd waar deze vrouw woont eenm van die verkoperes helpers hebben haar de weg gewezen waar ze woont, toen ze daar aan kwam lag ze daar in een berakka hutje met een gebroken been en andere complicaties, mijn schoonmoeder is hiervan zo geschrokken van hoe deze vrouw leefde en helemaal in deze situatie met haar gebrokken been. wat blijkt deze vrouw is 5 maanden terug haar been gebrokken en heeft al die tijd in pijn gelegen in deze hut ze moet behandeld woden door een arts en dat kost geld mijn schoon ouders hebben haar toen naar de ziekenhuis gebracht daar hebben: ze fotos gemaakt en hebben gezegd dat het in totaal 1500 euro kost om haar been te kunnen genezen daarom broeders en zusters alles is welkom zelfs al heb maar een euro ik heb zelf hier al mijn familie leden gewaarschuwd en hopen hierbij om hulp

bismila
17-04-2009, 11:28
ik hoop op reactie en hulp

bismila
17-04-2009, 15:57
:traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1:

b_karima
17-04-2009, 19:27
in welk land is dit? toch niet in nederland? en hoezo hebben ze 1500 euro nodig om haar been te genezen? als ze 5 maanden in dat hutje geleefd heeft, wie heeft haar eten gebracht haar verschoond etc? een gebroken been is niet niks, en vooral niet zo een oud vrouwtje.

SgattigMeisje
17-04-2009, 23:32

Lang leve de verzekering. Tegenwoordig lenen mensen geld bij een bank:). Allah ie shafieha mocht dit waar zyn!

Parfummetje
18-04-2009, 00:13
Als ze niet verzekerd is en ze heeft geen geld om te betalen, zou ik haar een beroep laten doen op het speciale ziekenhuispotje wat ziekenhuizen hier speciaal voor hebben. Het is mij ooit op deze manier gelukt om een ziekenhuisschuld van iemand van 3000 euro kwijtgescholden te krijgen.