Bekijk originele versie : Wat heb jij voor je fotograaf betaald?
Juffrouw
12-04-2004, 17:13
Wat heb jij voor je fotograaf betaald?
Ik heb er ongeveer 450 euro voor moeten neerleggen
Salaam,
De mijne kost normaal gezien 350EUR per afgewerkte Album per album is het ongeveer een 104fotos
Haar werk is echt prachtig, heb er geen woorden voor en nochtans is ze zeker niet duur in vergelijking met andere fotografen. Ik geef toch de
raad aan alle meiden uit Belgie om haar te vragen als fotografe/camera want ze doet de beide voor een redelijke prijs.!!
Mysticalia
13-04-2004, 11:45
Origineel gepost door Shaimaa
Salaam,
De mijne kost normaal gezien 350EUR per afgewerkte Album per album is het ongeveer een 104fotos
Haar werk is echt prachtig, heb er geen woorden voor en nochtans is ze zeker niet duur in vergelijking met andere fotografen. Ik geef toch de
raad aan alle meiden uit Belgie om haar te vragen als fotografe/camera want ze doet de beide voor een redelijke prijs.!!
en haar naam is??? :D
:belgie:
nourtje22
13-04-2004, 12:14
ik heb €650 betaald voor mijn fotograaf. exlussief album en het ontwikkelen van de foto's. maar ze is wel aan te raden want ze doed heel goed haar werk.
achermijnpc
13-04-2004, 12:19
de mijne was 176 euro,voor 80 foto's, ik heb haar werk gezien en ze bevalt me wel, sommige van de foto's doet ze zwart wit , heel mooi, dus haar heb ik genomen.
maar de meeste andere fotograven vind je boven de 300 euro.
Mysticalia
13-04-2004, 12:33
Origineel gepost door achermijnpc
de mijne was 176 euro,voor 80 foto's, ik heb haar werk gezien en ze bevalt me wel, sommige van de foto's doet ze zwart wit , heel mooi, dus haar heb ik genomen.
Zit ze in Belgie? :D
Zoja, nr + naam pliez. ;)
Origineel gepost door Mysticalia
en haar naam is??? :D
Latifaaaaaaaaaaa
Ze is echt hééél lief, ze doet haar werk is hééél goed, ik heb er echt geen woorden voor. Ze is gewoon de max en helemaal niet duur
Origineel gepost door achermijnpc
Ik weet niet wie ze is, maar ze is indd echt wel goedkoop. Maar ben benieuwd naar haar werk.
Latifa maakt voor 350EUR de album met afgewerkte fotos, zwart-wit... en al wat je maar wensen wil, maar indien je zelf maar 80 fotos wilt en geen album tja dan komt het je natuurlijk goedkoper uit.
Ik heb gekozen voor alles erop en eraan vandaarmee dat ik aan een som kom van 350EUR, wat ik btw zeker niet duuur vind als ik ze vergelijk met andere fotografen
Maar goed :D
Mysticalia
13-04-2004, 14:54
Latifaaaaaaaaaaa
Ze is echt hééél lief, ze doet haar werk is hééél goed, ik heb er echt geen woorden voor. Ze is gewoon de max en helemaal niet duur
mag ik haar nummer? :o
is ze van Antwerpen of Brussel? ze fotografeert en filmt? :confused: of neemt ze iemand mee om te filmen? en wat is de prijs voor het filmen?
MOet je extra betalen om haar naar Antwerpen te laten komen (als ze uit Brussel is)?
Ze is van Brussel, ze filmt en neemt fotos. Als je haar neemt voor de 2 dan neemt ze haar assistente mee. Ja het is vanzelfsprekend dat je ook betaalt van brussel naar a'pen. Hoeveel het is, weet ik niet.
Mysticalia
13-04-2004, 15:51
Ze is van Brussel, ze filmt en neemt fotos. Als je haar neemt voor de 2 dan neemt ze haar assistente mee. Ja het is vanzelfsprekend dat je ook betaalt van brussel naar a'pen. Hoeveel het is, weet ik niet.
ok thnx :D
Origineel gepost door Mysticalia
ok thnx :D
ur welcome... Andd gooddluccckkkk
Juffrouw
13-04-2004, 18:48
Mensen, wat ik bedoel is een fotograaf (vrouwelijke) die zowel camera als foto's doet!!!
Dus hoeveel heb jij per rolletje betaald en voor de camera-opname?
groetjes JUF
lhouceimagirl1
13-04-2004, 21:47
weet iemand een goeie fotograaf in de omg adam??alvast bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.