Bekijk originele versie : Samsung telefoon vergrendeld, wachtwoord?
rose_girl
16-04-2009, 00:37
Ik doe mijn simkaart erin en voer pin code in en gaat goed, daarna zegt hij opeens telefoon vergrendeld geef wachtwoord..
iemand hier bekend mee en kan mij misschien helpen? het gaat om de samsung e420
alvast bedankt
van wie is de gsm geweest, die heeft daar mogelijk nog een code van 5 cijfers voor ingesteld. is extra beveiliging zodat niet jan en alle man in je gsm kunnen snuffelen.
anders kijk je even in de handleiding waar die 5 cijferige code normaal op staat bijv.. 00000 of (bij nokia meestal 12345) check de Samsung handleiding of vraag de vorige eigenaar!
goodluck!
rose_girl
16-04-2009, 00:54
van wie is de gsm geweest, die heeft daar mogelijk nog een code van 5 cijfers voor ingesteld. is extra beveiliging zodat niet jan en alle man in je gsm kunnen snuffelen.
anders kijk je even in de handleiding waar die 5 cijferige code normaal op staat bijv.. 00000 of (bij nokia meestal 12345) check de Samsung handleiding of vraag de vorige eigenaar!
goodluck!
Dankjewel, ik ga er even achteraan!
Dankjewel, ik ga er even achteraan!
:goedzo:
MissCasa
16-04-2009, 00:56
goodluck!
ik wou het net zeggen :goedzo:
rose_girl
16-04-2009, 00:57
ik wou het net zeggen :goedzo:
:sjans:
habbitek aw al hob hlal.:love:
MissCasa
16-04-2009, 00:58
:sjans:
habbitek aw al hob hlal.:love:
YAAAAAAA :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.