Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaans kattengejank...

LZN
12-04-2004, 16:14

Waarom kunnen onze artiesten nou niet eens een keer normaal zingen. Dat de meesten maar een voorbeeld aan Assia zouden nemen ofzo. Ik hoop dat Marokkaanse artiesten snel eens Engels gaan zingen en op normale toon zonder dat kattengejank..

DazDillinger
12-04-2004, 16:21
wat voor muziek vind je dat kattengejank? ik bedoel noem eens een voorbeeld...:rolleyes:

Bless
12-04-2004, 16:42
Probeer jij t maar eens na te doen..., valt niet mee hoor.. ;-)

Masriya
12-04-2004, 16:44
Origineel gepost door Aman vooral chaabi en sharki. maar ook samira said, cheb khaled enzo kennen er ook een potje van. daar is een kat niks vergeleken bij. :D sharky dacht het niet meid, die zingen juist relax en normaal geen kattengejank...maar cheb mami, khaled enzo kapot lelijk...

DazDillinger
12-04-2004, 17:12

cheb khaled en niet zingen?? kom nou zeg, hebben jullie wel eerst effe naar z'n nummers geluisterd..:rolleyes: het nummer aicha bijvoorbeeld, ga me niet zeggen dat dat kattenhgejank is...! nou ik vind alle muziek eigenlijk wel mooi, zoalang het maar GEEN klassiek is...:D zelfs die beberse kraaimuziek heeft wel wat...:D en cheb hasni is gewoon #1..:) :zwaai:

Masriya
13-04-2004, 22:55
Sharky ken je wel. Yuri Marqady die je zo goed vindt en wie nog meer......:hihi:

Kouatar
15-04-2004, 19:16
KATTENGEJANK!!!!!! Nou k dacht het ff niet he.......ik vind het zeer aangenaam om naar Marokkaanse muziek te luisteren en dan met name naar Rai.....hasni, khalid en mami natuurlijk maar ook bilal zehouania enzo verder luister ik ook naar chaabi sharki berbers en klassiek muziek is ook wel lekker om naar te luisteren op z'n tijd!

DazDillinger
15-04-2004, 21:29
Origineel gepost door Kouatar KATTENGEJANK!!!!!! Nou k dacht het ff niet he.......ik vind het zeer aangenaam om naar Marokkaanse muziek te luisteren en dan met name naar Rai.....hasni, khalid en mami natuurlijk maar ook bilal zehouania enzo verder luister ik ook naar chaabi sharki berbers en klassiek muziek is ook wel lekker om naar te luisteren op z'n tijd! jij weet be3da wat ik bedoel, op die klassiek na..:hihi: