Bekijk originele versie : Geld, uiterlijk en een auto is niet alles! Toch?
madame_nadia
12-04-2004, 16:02
Ik heb een neef die met me wil trouwen. Hij heeft zo een beetje alles, ook een eigen bedrijf, maar toch wil ik hem niet! Ik wil iemand van wie ik hou en die ook om mij geeft. Bij hem heb ik het gevoel alsof hij zoiets heeft van ja ik moet toch ooit een vrouw hebben!
En hij woont niet eens in Nederland
Mijn nichtjes zeggen je bent gek dat je het neit doet maar geld, uiterlijk en auto zegt toch niks!
:confused:
sneakynawal
12-04-2004, 16:08
Je bent gek en dom als je het wel gaat doen!
Wees verliefd en ga dan trouwen. Trouw niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit ;)
SoleCuoreAmore
12-04-2004, 16:08
Tuurlijk is geld uiterlijk en een auto niet alles!
Al zou hij geen auto hebben, weinig geld. Ik heb liever een man die echt gek op me is om wie ik ben en die me respecteert. Die daarom met me wil trouwen, en niet omdat het 'ooit' moet.
En heeft hij dan geen auto, nou, dan is er het openbaar vervoer nog en de benenwagen. En ja geld is geen probleem. Dan maar zuinig aan doen, ik hoef echt geen merkkleren etc. en hoef geen boodschappen bij de Albert Heijn ;) .
Doe het niet lieverd. Je vind je man echt wel. Als jij twijfelt, dan niet doen! Je hoort niet te twijfelen bij zo een belangerijke iets. Als ik ga trouwen wil ik daar volledig achter staan en niet dat twijfelgevoel hebben maar een gevoel van blijdschap en dat je er klaar voor bent.
Je vind je man echt wel, inshallah. Maar deze, is het nog niet. :)
Zou het zeker niet doen meid.. Daar heb je niks aan
LodewijkIV
12-04-2004, 16:18
Het is toch wel goed om te horen dat er nog meiden zijn, zeker in de maatschappij van heden, die ervoor gaan om te trouwen met iemand om liefde en niet zijn bezit. Tegenwoordig word er niet eens naar je gekeken als je op een afspraak niet met een vette bak komt of geld op tafel smijt!!
LodewijkIV
12-04-2004, 16:21
Ben blij toe dat het inderdaad nog niet zover is gekomen jah!!
gr,
madame_nadia
12-04-2004, 16:24
Dankjullie wel!
Ik ben absoluut niet van plan om toe te stemmen!
En LodewijkIV, niet alle meiden zijn zo nee ;)
Voor mij zegt dat niets; het is natuurlijk hartstikke leuk zo veel luxe maar wat heb ik eraan? Als ik liefde voor hem voelde zou eht een andere zaak geweest zijn!
LodewijkIV
12-04-2004, 16:28
Ik ben trots dit te horen, het doet me deugd,
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Tuurlijk is geld uiterlijk en een auto niet alles!
Al zou hij geen auto hebben, weinig geld. Ik heb liever een man die echt gek op me is om wie ik ben en die me respecteert. Die daarom met me wil trouwen, en niet omdat het 'ooit' moet.
En heeft hij dan geen auto, nou, dan is er het openbaar vervoer nog en de benenwagen. En ja geld is geen probleem. Dan maar zuinig aan doen, ik hoef echt geen merkkleren etc. en hoef geen boodschappen bij de Albert Heijn ;) .
Doe het niet lieverd. Je vind je man echt wel. Als jij twijfelt, dan niet doen! Je hoort niet te twijfelen bij zo een belangerijke iets. Als ik ga trouwen wil ik daar volledig achter staan en niet dat twijfelgevoel hebben maar een gevoel van blijdschap en dat je er klaar voor bent.
Je vind je man echt wel, inshallah. Maar deze, is het nog niet. :)
:goedzo: heb hier niets meer aan toe te voegen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.