Bekijk originele versie : eerlijkheid tegenover je ouders?
gone2far
15-04-2009, 21:44
weten jullie ouders dat jullie sex hebben buiten het huwelijk? of hebben ze een enig vermoeden denk je? of weten ze helemaal niks en denken ze dat ze het braafste kindje op aarde hebben..:maf:
tell me baby oeeeeeeee
wat denk je zelf sgat, ik denk niet dat een meisje dat zo tege haar ouders zou zegge, tenzij de ouders zelf geen moslims zijn. als ik ontmaagd was, me ouders zoude gelijk zegge, meisje daar is de gat van de deur
gone2far
15-04-2009, 21:49
wat denk je zelf sgat, ik denk niet dat een meisje dat zo tege haar ouders zou zegge, tenzij de ouders zelf geen moslims zijn. als ik ontmaagd was, me ouders zoude gelijk zegge, meisje daar is de gat van de deur
en bij de jongens dan? ikzelf heb het vermoeden dat bijna alle ouders wel weten dat hun zoons sex hebben..
en bij de jongens dan? ikzelf heb het vermoeden dat bijna alle ouders wel weten dat hun zoons sex hebben..
ja denk het wel, hun late vast wel wat ligge van condooms ofzo, maar ja voor hun is dat maar normaal he. "zerma"
tortelduifje
15-04-2009, 21:56
Is het tegenwoordig normaal dat je je ouders vertelt dat je ontmaagd bent? :rolleyes:
Wollah zwina heddi :moe:
hadjar786
15-04-2009, 22:08
geen enkel meid die dat verteld
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.